Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg kunne prøve dette ut, og synes det er et knallspill, bare synd det er litt buggy hos meg(er jeg den eneste?). Spillet henger litt, og har ved et par anledninger logget meg ut idet jeg starter en kamp. Har fortsatt den første tanksen, og tenkte skulle oppgradere og komme meg til sherman tanksen(tenker litt bf1942 når jeg så de hadde den, hehe).

Har aldri opplevd noe sånt og jeg har spilt på 3 forskjellige pcer. Syns WoT virker dønnstabil!

Oppdatert alt av drivere? Kan du si litt om dine specs?

Jeg opplever fra tid til annen, at spillet logger seg ut når spillet beynner. Ikke ofte - men sånn dann og vann. Men det er bare å logge seg inn på nytt - og vips er du med før spillet har startet :w00t:

Lenke til kommentar

Woo. Da har jeg T29. :D

Bare 72k og noe xp igjen til jeg kan begynne å grinde de 100k jeg trenger for neste tank. :p

Skjønt, jeg trenger visst ikke den beste motoren, siden man ikke merker noe til det, så da blir det vel 23k mindre, men likevel. :|

Personlig så syntes jeg den beste motoren til alle tanks er noe jeg må ha, spesielt på heavies. Merker forskjellen veldig godt når man har oppgradert alt annet på tanksen og har 3 equipments på. Mannskap på 100% og beste motor er gull. :thumbup:

Lenke til kommentar

SU-152 med den beste 122mm kanonen var knall!

Første kamp; 9 kills, 2. kamp; 4 + en T29 ned til 8% før vi vant via cap =)

Nå gleder jeg meg virkelig til ISU med BL-10 kanonen :p

Edit: 3. Kamp; 7 kills til. SATAN for en kanon!

Endret av Thyristor
Lenke til kommentar

Woo. Da har jeg T29. :D

Bare 72k og noe xp igjen til jeg kan begynne å grinde de 100k jeg trenger for neste tank. :p

Skjønt, jeg trenger visst ikke den beste motoren, siden man ikke merker noe til det, så da blir det vel 23k mindre, men likevel. :|

Personlig så syntes jeg den beste motoren til alle tanks er noe jeg må ha, spesielt på heavies. Merker forskjellen veldig godt når man har oppgradert alt annet på tanksen og har 3 equipments på. Mannskap på 100% og beste motor er gull. :thumbup:

Jo jo, men sparer som sagt 23k, og får motoren på T34 uansett. :p

Lenke til kommentar

Pleier vanligvis å elite ut alle tanks jeg eier, men når du ikke merker noe forskjell (selv med 100% crew, på tanker jeg liker går jeg for 100% driver, commander og gunner, og 75% på resten), så vet jeg ikke hvor vidt jeg gidder. Vi får se. Grinder tracks nå, så blir det første engine, turret og så 40k xp på ny gun. Så får vi se om jeg caver og grinder den siste motoren eller bare går rett for neste tank i stedet. :p

e: Evt. så hører jeg på rådet en kompis gav meg og bare grinde gunen nå som jeg har tracks. Så turret, og så motor(ene).

Liker det at turreten gir deg høyere rotf. ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

SU-152 med den beste 122mm kanonen var knall!

Første kamp; 9 kills, 2. kamp; 4 + en T29 ned til 8% før vi vant via cap =)

Nå gleder jeg meg virkelig til ISU med BL-10 kanonen :p

Edit: 3. Kamp; 7 kills til. SATAN for en kanon!

Da har du vært heldig med matchmakinga, fordi er det noe jeg liker, så er det SU-152 :-) De gjør nærmest ikke skade på T8+ og du klarer deg med to skudd på den :-)

ISU 152 er derimot artig :) Like lett å ta livet av (nesten), men den er det faktisk en sjanse for at tar livet av en annen T8 først :)

Nå har jeg IS4 (som jeg synes er skikkelig overvurdert!) og Maus, og sitter bare og grinder XP som jeg kan bruke på E100 når den endelig kommer til 6.5 ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...