MentholBlaster Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Server is temporarily unavailable due to scheduled maintenance???? Midt i et spill med 5 kills....grrrr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Oppe igjen nå. Kompis av meg ble boota fra serveren pga. det for 40-50 minutter siden. Glad det bare tok meg 7 minutter. Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Tenkte jeg kunne prøve dette ut, og synes det er et knallspill, bare synd det er litt buggy hos meg(er jeg den eneste?). Spillet henger litt, og har ved et par anledninger logget meg ut idet jeg starter en kamp. Har fortsatt den første tanksen, og tenkte skulle oppgradere og komme meg til sherman tanksen(tenker litt bf1942 når jeg så de hadde den, hehe). Har aldri opplevd noe sånt og jeg har spilt på 3 forskjellige pcer. Syns WoT virker dønnstabil! Oppdatert alt av drivere? Kan du si litt om dine specs? Jeg opplever fra tid til annen, at spillet logger seg ut når spillet beynner. Ikke ofte - men sånn dann og vann. Men det er bare å logge seg inn på nytt - og vips er du med før spillet har startet Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Oppe igjen nå. Kompis av meg ble boota fra serveren pga. det for 40-50 minutter siden. Glad det bare tok meg 7 minutter. Jepp - inne igjen nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Oppe igjen nå. Kompis av meg ble boota fra serveren pga. det for 40-50 minutter siden. Glad det bare tok meg 7 minutter. Evt. så ble han og en annen i klanen boota for 1 time og 50 minutter siden. Djeez! :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Og igjen ... Fikk i det minste advarsel denne gangen, men likevel. :| Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Og igjen ... Fikk i det minste advarsel denne gangen, men likevel. :| Ut igjen... lol Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Det "morsomme" er at jeg fikk spilt 4 minutter etter at det sto at serveren skulle gå ned, så jeg fikk spilt ferdig kampen min. ^^ Nå er det bare å vente på at den dukker opp igjen. Kanskje spise middag i mens da. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Er det nå patch 6.6 kommer? noen som sa på siste gamet at det var planlagt downtime fordi den skulle komme nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ikke merka noe til det enda. Står på Overlords blogg at den ikke kommer før august. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 okei, får vel vente en stund til da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Woo. Da har jeg T29. Bare 72k og noe xp igjen til jeg kan begynne å grinde de 100k jeg trenger for neste tank. Skjønt, jeg trenger visst ikke den beste motoren, siden man ikke merker noe til det, så da blir det vel 23k mindre, men likevel. :| Lenke til kommentar
Blake Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Woo. Da har jeg T29. Bare 72k og noe xp igjen til jeg kan begynne å grinde de 100k jeg trenger for neste tank. Skjønt, jeg trenger visst ikke den beste motoren, siden man ikke merker noe til det, så da blir det vel 23k mindre, men likevel. :| Personlig så syntes jeg den beste motoren til alle tanks er noe jeg må ha, spesielt på heavies. Merker forskjellen veldig godt når man har oppgradert alt annet på tanksen og har 3 equipments på. Mannskap på 100% og beste motor er gull. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) SU-152 med den beste 122mm kanonen var knall! Første kamp; 9 kills, 2. kamp; 4 + en T29 ned til 8% før vi vant via cap =) Nå gleder jeg meg virkelig til ISU med BL-10 kanonen Edit: 3. Kamp; 7 kills til. SATAN for en kanon! Endret 29. juli 2011 av Thyristor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Woo. Da har jeg T29. Bare 72k og noe xp igjen til jeg kan begynne å grinde de 100k jeg trenger for neste tank. Skjønt, jeg trenger visst ikke den beste motoren, siden man ikke merker noe til det, så da blir det vel 23k mindre, men likevel. :| Personlig så syntes jeg den beste motoren til alle tanks er noe jeg må ha, spesielt på heavies. Merker forskjellen veldig godt når man har oppgradert alt annet på tanksen og har 3 equipments på. Mannskap på 100% og beste motor er gull. Jo jo, men sparer som sagt 23k, og får motoren på T34 uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Pleier vanligvis å elite ut alle tanks jeg eier, men når du ikke merker noe forskjell (selv med 100% crew, på tanker jeg liker går jeg for 100% driver, commander og gunner, og 75% på resten), så vet jeg ikke hvor vidt jeg gidder. Vi får se. Grinder tracks nå, så blir det første engine, turret og så 40k xp på ny gun. Så får vi se om jeg caver og grinder den siste motoren eller bare går rett for neste tank i stedet. e: Evt. så hører jeg på rådet en kompis gav meg og bare grinde gunen nå som jeg har tracks. Så turret, og så motor(ene). Liker det at turreten gir deg høyere rotf. ^^ Endret 30. juli 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Artilleri er artig. Hadde en runde der jeg traff en IS-3 i siden og tok 55% av livet hans, og ikke nok med det så tok han fyr også Nærmer meg 203mm til S-51 nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 WTB S-51! Orker bare ikke kjøre KV så jævlig mye, og freexpen brukes opp på alt annet før jeg får sukk for meg. *sukke* Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 SU-152 med den beste 122mm kanonen var knall! Første kamp; 9 kills, 2. kamp; 4 + en T29 ned til 8% før vi vant via cap =) Nå gleder jeg meg virkelig til ISU med BL-10 kanonen Edit: 3. Kamp; 7 kills til. SATAN for en kanon! Da har du vært heldig med matchmakinga, fordi er det noe jeg liker, så er det SU-152 :-) De gjør nærmest ikke skade på T8+ og du klarer deg med to skudd på den :-) ISU 152 er derimot artig Like lett å ta livet av (nesten), men den er det faktisk en sjanse for at tar livet av en annen T8 først Nå har jeg IS4 (som jeg synes er skikkelig overvurdert!) og Maus, og sitter bare og grinder XP som jeg kan bruke på E100 når den endelig kommer til 6.5 ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 6.6* Fått med deg at Maus nerfes ned til "bare" 2800 hp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå