Braindawg Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Isåfall er det flere faktorer som spiller inn i en victory, har alltid merket at victory gir dobbel XP. Med tillsvarende innsats ofc. Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 I den grad det er klargjørende....er 150% bonus for premium før eller etter victory bonus eller er den en base xp som er grunnlag....ser for meg ut som 150% http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics#Tank_Stats Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 hvor kommer 150% fra? Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) hvor kommer 150% fra? After battle: Victory Coefficient of 1.5 det blir vel = 150%..... Edit: Synes ikke alt er 100% klart på denne siden og synes gjerne man kunne hatt et par regneeksempler for å klargjøre påvirkning og rekkefølgen av alle variabler som inngår i beregningen Endret 3. september 2012 av BEPP Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Vist active premium er på 50% xp bonus og active premium + victory er på 150% da må jo victory vere på 100%. Har sett litt på den sia nå og kan ikke si jeg ble så mye klokere av det, forvirrende tallmasse uten sammenheng! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Kjøpte en VK3001(P) i dag. Hva ser jeg 10 minutter etterpå? 50% discount fra i morgen av... 1 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Det er så gøy å spille mot helt ferske folk på tier 1 11280 XP (5X) og 13 kills! Edit: Med loltractor of doom Endret 3. september 2012 av iskaldcola 1 Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Victory! Battle: Lakeville 3. september 2012 21:34:08 Vehicle: M46 Patton Experience received: 6 810 (x5 for the first victory each day) Credits received: 42 385 Battle Achievements: The Lion of Sinai Kan takke en IS-3 for min andre Lion of Sinai, danset med en IS-7, men ble en T54 som fikk gleden av å avslutte den. Han var så bestemt på å holde fronten mot meg at ikke kan ha merket at jeg ikke var alene, hadde vel litt noia etter at jeg penetrerte han forfra og raserte noen moduler antar jeg. Noen andre som har merket seg at Patton har en vanvittig god evne til å treffe når en kjører med full fart, eller er det bare jeg som har flaks? Oneshotta to artys etterhverandre i driveby-mode, da ble jeg litt kry. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Isåfall er det flere faktorer som spiller inn i en victory, har alltid merket at victory gir dobbel XP. Med tillsvarende innsats ofc. Det var jo veldig scientific... Ikke tenkt på at du får mer xp fordi du/teamet gjør det bedre og det er derfor dere vinner? After battle: Victory Coefficient of 1.5 1000xp loss = 1500xp win Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Isåfall er det flere faktorer som spiller inn i en victory, har alltid merket at victory gir dobbel XP. Med tillsvarende innsats ofc. Det var jo veldig scientific... Ikke tenkt på at du får mer xp fordi du/teamet gjør det bedre og det er derfor dere vinner? After battle: Victory Coefficient of 1.5 1000xp loss = 1500xp win Aah nå ser jeg at matematikken min streika. Men jeg leste også at om teamet ditt ikke er helt ubrukelig så gir det mer xp, som f.eks at team mates treffer noen bare du har spottet osv. Sier meg enig med 50% bonus på victory. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Isåfall er det flere faktorer som spiller inn i en victory, har alltid merket at victory gir dobbel XP. Med tillsvarende innsats ofc. Det var jo veldig scientific... Ikke tenkt på at du får mer xp fordi du/teamet gjør det bedre og det er derfor dere vinner? After battle: Victory Coefficient of 1.5 1000xp loss = 1500xp win Aah nå ser jeg at matematikken min streika. Men jeg leste også at om teamet ditt ikke er helt ubrukelig så gir det mer xp, som f.eks at team mates treffer noen bare du har spottet osv. Sier meg enig med 50% bonus på victory. Riktig. Teammate's skade på fiende som du spotter = 50% xp Premium konto = +50% xp og +50% cash Victory= +50% xp/cash (litt usikker på cash delen da jeg selv har merka å fortsatt få betydelige summer på et tap, men det står på WoT sin webside og på wiki at victory gir mer cash) Og sist men ikke minst: Premium Tanks har en høyere credit factor (dvs de får mer penger i forhold til skaden de har gjort). Får du over 10k xp synes jeg du har gjort en veldig bra jobb, og sannsynligvis vært den aller største faktoren for at kampen ble vunnet. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Får meg til å tenke tilbake til en pzkpfw2 match der jeg tok 9 kills men teamet tapte... Kunne nok fått en del xp der. Satt å regna litt på det men kom aldri frem til riktig tall på hva jeg hadde fått om vi hadde vunnet. Endret 4. september 2012 av XfsB Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er ikke noe hokus pokus. Ta xpen du fikk for tapet og gang med 1.5 så vet du hva du hadde fått om du hadde vunnet. Du tjener det samme på spotting, capping, decapping, dmg osv uansett om du vinner eller taper, men vinner du så blir det automatisk 1.5x mere. Premium er og irellevant i dette tilfellet da du får premiumbonusen uansett om du vinner eller taper. Lenke til kommentar
kalken Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tenkte jeg skulle se ann alt oppstyret rundt vk3601, fulloppgraderer den med free-xp og dette blir første runde! Victory! Battle: Steppes 5. september 2012 04:33:27 Vehicle: VK 3601 (H) Experience received: 3 666 (x2 for the first victory each day) Credits received: 42 958 Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Scout, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker" Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Synes den er pinefult dårlig stock. Hva burde oppgraderes først? Har neste 15k free xp, så tenkte å oppgradere litt så den er brukende. Har allerede oppgrader turret, og har nok xp til å nå 88mm. Da kan jeg bruke den som en tung tank destroyer og holde meg unna close range fighting til jeg får oppgradert motor og tracks. Endret 5. september 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tja, gå for guns så lenge tracksa dine takler vekta. Motor er ofte sistemann på lista mi når det gjelder heavy tanks, og VK3601H er tilnærmet en heavy. Den sto i alle fall som en på det gamle, tyske tank-treet. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 i hovedsak får alt annet enn light-tanks får oppgradert kanon og tårn først hos meg. Bare ikke gå i vektfella, så sjekk om du må ha belter først før du kan få på nytt tårn og kanon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er i grunn det samme for meg, da jeg ikke spiller en tank før jeg har oppgradert alt på den. Kan ikke huske sist jeg spilte med en stock tank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå