Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Jeg er avhengig av XVM. Selv om det er depressivt, klarer jeg meg ikke uten.

Jeg stoler vel og merke ikke på den win chancen som dukker opp, men jeg vet hvem jeg lett kan ta ut. :p

Sjekker ofte opp navnene på WoTs side, og finner f.eks. folk med kun premium tanks og dårlig rating i alle. Høyeste tier på "vanlige" tanks er tier 3-4 og de gjør det ikke bra i de heller.

De er som oftest enklest å ta ut. Evt. de man bør holde seg til helvete unna og håpe at motstanderen tar ut først.

Møtte i går på en fyr med 25% win rate. 200 efficiency rating. På 800 kamper. I en KV-5. Som dessverre var øverst på lista på laget mitt. Selv om vi ellers hadde en 70% chance to win (ifg. XVM) gjorde vi ikke det, siden det var assault (vi var defenders) på Malinovka og han nekta å flytte seg ned fra hill, samt fikk overtalt flere andre til å hjelpe ham der oppe. Resten gikk ned mot kirka og døde der, så var vi tre TD-er i skogen som ble utradert av kjappe mediums. Sukk.

Så det var derfor du stakk fort som f.... når jeg møtte deg ingame i forrige uke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å blir litt lei dette spillet. Har 3735 battles. Får ikke tid til å plattoone som mye som før og blir ofte frustrert over noobs i random games.

Er det noen tanks jeg har gått glipp av som jeg burde eie?

Har disse i garasjen: Bat Chat, T-54, Object 704, ISU-152, AMX 13 90, T34, M18 Hellcat, VK2801, Luchs, SU-14, SU-26, SU-76. Alle ganske raske og mobile tanks, foruten arty da. Har hatt 43 tanks totalt.

Mest russisk, endel fransk og amerikansk og lite tysk. Russisk heavy opp til IS-3. Nå spiller jeg kun med T34 når jeg skal kjøre heavy. Siste innkjøp er VK2801. Lett tanks med 105 mm derp gun. Morsom liten rakker.

Blir å kose meg med den. Grinde frem de beste motorene.

Noen som spiller med standard account her? Taper vel credits på det?

Min premium account går ut om tre dager. Vet ikke om jeg gidder og fornye den.

Har egentlig brukt nok penger på dette spillet. Trenger vel egentlig ikke flere tanks.

WG må tilføre dette spillet noe nytt. Nå er jo physics på vei men.. er det nok?

Endret av James King
Lenke til kommentar

Klart det er. Jeg fyrte opp WoT igjen her om dagen etter å ha hatt pause i sommer for å fokusere på andre ting. Jobb, "finvær", Diablo 3 og The Secret World. Mens jeg har vært borte, har det kommet både tier 10 TD-er og meds jeg kan jobbe meg frem mot. Researcha og kjøpte Pershing her om dagen. Synd å ta farvel med T20-en, men jeg liker denne også. Litt på en annen måte vel og merke. Nå gleder jeg meg til å logge på og spille en 3-4 timer om kvelden, det være seg solo eller i platoon.

Lenke til kommentar

Jeg trenger vel bare en pause jeg og. :) Litt av sjarmen med spillet er at man kan hoppe inn og ta en runde eller tre. Lite tidkrevende sånn sett. Men spillet er klart morsomst når man kan spille platoon og være på teamspeak med andre gode spillere. Nå har jeg familie og små unger, så det begrenser seg litt :hrm:

Endret av James King
Lenke til kommentar

Begynner å blir litt lei dette spillet. Har 3735 battles. Får ikke tid til å plattoone som mye som før og blir ofte frustrert over noobs i random games.

Har disse i garasjen: Bat Chat, T-54, Object 704, ISU-152, AMX 13 90, T34, M18 Hellcat, VK2801, Luchs, SU-14, SU-26, SU-76. Alle ganske raske og mobile tanks, foruten arty da. Har hatt 43 tanks totalt.

Mest russisk, endel fransk og amerikansk og lite tysk. Russisk heavy opp til IS-3. Nå spiller jeg kun med T34 når jeg skal kjøre heavy. Siste innkjøp er VK2801. Lett tanks med 105 mm derp gun. Morsom liten rakker.

Har egentlig brukt nok penger på dette spillet. Trenger vel egentlig ikke flere tanks.

Du mangler T50-2 ser jeg. En av de morsomste tanksene å kjøre synes jeg, om du liker å frese rundt å spotte. Med toppkanonen (57mm) kan en også penetrere alle(?) artilleri og mange tanks bak. Synes denne er utrolig artig å kjøre, og pleier ofte å ta denne i annenhver runde for å døyve irritasjonen over udugelige «team-mates» når jeg spiller andre tanks jeg «grinder» på (artilleri etc.).

Lenke til kommentar

StuGIII :love: Morsomste vogna i spillet, mener jeg. Den er forholdsvis rask, meget manøvrerbar, god camo, og den beste kanonen er veldig bra med rask reload, god treffsikkerhet og god pen for sin tier. Kan både kjøres som sniper hvis man er litt lavt ned på lista, eller veldig aggressivt hvis man er toptier.

Lenke til kommentar

Enig med de to over om både T-50-2 og StuG III. Fantastiske lekesaker begge to.

Ellers er jo alltids premiumvognene Tetrarch, T-127 og 38H fantastiske lekesaker, men sannsynligvis vanskeligere å få tak i.

T-127 og 38H er i giftshoppen nå, i det minste. Håper er at Tetrarch kommer tilbake også, for de som gikk glipp av den / solgte sin.

Jeg elsker å kjøre rundt, enten solo eller i platoon, med premiumtanks på tier 2 og 3. Er også særs glad i T2 Light.

Lenke til kommentar

Vurderte å gå mot T-50-2, men var nærmest VK2801 og valgte den. Angrer ikke så langt ihvertfall.

Moro med derp gun. En mer passiv scout i forhold til T-50-2. Mer fleksibel. Må vente på rette tidspunktet så dra å derpe arty.

Tetrarchen ser interessant ut. Bra gun til å være tier 2.

http://wiki.worldoftanks.eu/MkVII_Tetrarch

Luchs er en morsom sak. Har en fullt oppgradert. Går som ei kule og snur på femøringen.

Lenke til kommentar

Ok. :)

Noen som er med på platoon fra forumet her? Eller kan foreslå en klan til meg? :)

Jeg er vel over middels god i WoT. Har begynt å få litt erfaring.

Vi kunne avtalt tidspunkt en kveld/natt og møttes to-tre stk på teamspeak. Har tilgang på en teamspeak-server.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Ok. :)

Noen som er med på platoon fra forumet her? Eller kan foreslå en klan til meg? :)

Jeg er vel over middels god i WoT. Har begynt å få litt erfaring.

Vi kunne avtalt tidspunkt en kveld/natt og møttes to-tre stk på teamspeak. Har tilgang på en teamspeak-server.

1 NIC (kun nordmenn) satser en del på CW

Troll systemet....alt fra relativ hardcore (Troii) til mer casal Troll, guards, NASA mfl.....(såvidt jeg vet er alle troll klanene 100% nordmenn)

NAAB internasjonal klan men tipper ca halvparten er Normenn...

Enkelte har visse krav til bla CW tanks mens andre tar det som kryper å går men mitt inntrykk er at det er mye bra folk i alle overnevnte selv om noe drama er det alltid i gamingverden.... :)

Endret av BEPP
Lenke til kommentar

Du mangler T50-2 ser jeg. En av de morsomste tanksene å kjøre synes jeg, om du liker å frese rundt å spotte. Med toppkanonen (57mm) kan en også penetrere alle(?) artilleri og mange tanks bak. Synes denne er utrolig artig å kjøre, og pleier ofte å ta denne i annenhver runde for å døyve irritasjonen over udugelige «team-mates» når jeg spiller andre tanks jeg «grinder» på (artilleri etc.).

T-50-2 var favoritt tanken min en god stund, men det har kommet så mange håpløse maps for raske scouts i det siste. Banen med alle togskinnene, banen med en togskinne som deler mapet på midten og diverse mer eller mindre håpløse bykart. T-50-2 har også fått seg sin nemesis ved at amx12t ble flyttet opp en tier, den saken slakter deg uansett hva du måtte finne på. Tar den som regel fram en kamp hver dag, men den er ikke like morsom som den var før :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...