Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det enkleste er å rapportere folk for botting. Tror det er den eneste måten de slår ned på. Vel, det og klar nazisme. NP, jeg er syk og genrelt i et forjævlig humør for tiden. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Sende beskjed med beskrivelse og opptak hjelper. Fikk banna to stykker en stund pga de teama up og blokkerte meg inne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det tar lenger tid. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Har vært å spilt paintball i dag for første gang. Det var gøy det Eller skal vi si PAINball Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det tar lenger tid. Seff. Men det ingame report greiene funker ikke uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Om du da ikke rappoterer de for botting. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Alltid gøy å spille litt artilleri tidlig om morgenen Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Noen som erfaring med light tanken VK2801? Vurderer å gå for den. Free xpe forbi Leoparden. Har Luchs nå. VK2801 har 105 mm derp-kanon som frister Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Alltid gøy å spille litt artilleri tidlig om morgenen Hehe, så ut som en fin runde ja. Hvordan endte det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det er forferdelig å spille tidlig om morgenen. Vi hadde 15 kamper på rad med 5% sjanse for at laget vårt vant. :| Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det er forferdelig å spille tidlig om morgenen. Vi hadde 15 kamper på rad med 5% sjanse for at laget vårt vant. :| Tenk hvor artig det var for motstanderlaget 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ja, de storkoste seg nok. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ganske arti de whinera som bruker XVM. oooh noooes 7% sjans for og vinne(en på motstander laget som klager) Så vinner laget vårt lett. skjønner ikke folk som bruker den modden. Brukte den selv for og se hva det var for noe, men gikk fort lei. Dog den forteller en del om folk, noen som har over 20k battles med under 45% win ratio er IKKE flinke spillere, og/eller bruker bots mye. Angående rapportering. FAnt ut at man kunne gjøre det på egne klan medlemmer. Ganske arti Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ignorance is bliss heter det. Og i dette tilfellet stemmer det. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ignorance is bliss heter det. Og i dette tilfellet stemmer det. Pffft. If ignorance is bliss, why aren't I seeing happy people everywhere? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ignorance is bliss heter det. Og i dette tilfellet stemmer det. Pffft. If ignorance is bliss, why aren't I seeing happy people everywhere? folk elsker og klage. Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Brukte XVM helt til vi møtte pirates i company....ikke en med WR under 62% og eff under 1700 psyka helt ut Fra spøk til alvor, brukte den modden en periode og den tok fokus og glede vekk fra spillingen. I denne sammenheng føler jeg ignorance er bliss Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ignorance is bliss heter det. Og i dette tilfellet stemmer det. Pffft. If ignorance is bliss, why aren't I seeing happy people everywhere? -Thomas Jefferson Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg er avhengig av XVM. Selv om det er depressivt, klarer jeg meg ikke uten. Jeg stoler vel og merke ikke på den win chancen som dukker opp, men jeg vet hvem jeg lett kan ta ut. Sjekker ofte opp navnene på WoTs side, og finner f.eks. folk med kun premium tanks og dårlig rating i alle. Høyeste tier på "vanlige" tanks er tier 3-4 og de gjør det ikke bra i de heller. De er som oftest enklest å ta ut. Evt. de man bør holde seg til helvete unna og håpe at motstanderen tar ut først. Møtte i går på en fyr med 25% win rate. 200 efficiency rating. På 800 kamper. I en KV-5. Som dessverre var øverst på lista på laget mitt. Selv om vi ellers hadde en 70% chance to win (ifg. XVM) gjorde vi ikke det, siden det var assault (vi var defenders) på Malinovka og han nekta å flytte seg ned fra hill, samt fikk overtalt flere andre til å hjelpe ham der oppe. Resten gikk ned mot kirka og døde der, så var vi tre TD-er i skogen som ble utradert av kjappe mediums. Sukk. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Haha, fikk akkurat "Ace tanker" med AMX38! Victory!Battle: Ensk 28. august 2012 03:05:13 Vehicle: AMX 38 Experience received: 2 738 (x2 for the first victory each day) Credits received: 19 359 Battle Achievements: Top Gun, Sharpshooter, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå