Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Ville kjøpt t34. På credit makers er gun alt, og is6 har for lav pen etter min mening. T34 er relativt kjapp for en heavy, og gjør mye skade. Lite hull armor men sterk turretarmor

fra helgen 24 august er type59 tilbake i gift store for en kortere periode, dette er i særklasse den artigste premium å kjøre, har god MM og gir bra med credits. Jeg ville brukt muligheten å fått meg denne nå hvis du skal legge så mye penger i en premium vogn.

kilde: http://worldoftanks....tshop-packages/

Edit: Jeg har Type59, Löwe og T34

Endret av BEPP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva synes dere om Encounter og Assault mode? På noen kart synes jeg det er veldig ubalansert. Forsvarende lag vinner nesten hele tiden, hvis ikke flere på laget ditt dummer seg helt ut da. F.eks: Karelia, Malinovka, Prokhorovka. På sistnevnte er det nesten ikke håp for angripende lag, hvis ikke forsvarende lag sitter oppe på høyden da. Det hender sjelden.

Assault kan ta seg en bolle.

Encounter er stort sett ok, men ikke El Haluf, med den steinen som det ene laget kan gjemme seg bak.

Lenke til kommentar

Synes da begge modus er ålreite nok. I det lange løp jevner det seg stort sett ut med attack/defend, og også vinn og tap.

En av styrkene til WoT er jo nettopp de korte rundene, ihvertfall for meg (og hovedgrunnen til at jeg ikke spiller LoL, HoN, Dota 2 osv - i tillegg til et mye bedre spillermiljø i WoT). Skulle man skulle spille først attack/defend, for deretter vice versa tar det litt lenger tid. Kunne man deretter valgt type battle før start...

Lenke til kommentar
Mja, synes attack går greit også jeg. Kan hende det er fordi jeg platooner med kompetente mennesker, men ...

Jeg gjør også det (winratio 57,5 54,2 og megselv på 51.7), men ingen av oss liker assault ,hverken defence eller attack. Det er for store fordeler for defender.

nærmer 8.0 seg foresten? physcics kommer til og bli utrolig arti, samt frustrende. (oh noes! stuck again!)

Lurer på om det feks lar seg gjøre og hoppe oppe på en annen tank, og kjøre rundt sammen :)

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Hva synes dere om Encounter og Assault mode?

På noen kart synes jeg det er veldig ubalansert. Forsvarende lag vinner nesten hele tiden, hvis ikke

flere på laget ditt dummer seg helt ut da. F.eks: Karelia, Malinovka, Prokhorovka. På sistnevnte er det nesten ikke håp for angripende lag, hvis ikke forsvarende lag sitter oppe på høyden da. Det hender sjelden.

I 8.0 blir dette endret slik at du kan velge vekk encounter og assault modes....

kilde: http://worldoftanks.com/en/development

Åh.. det blir lykken å kunne velge bort dette. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...