BEPP Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Ville kjøpt t34. På credit makers er gun alt, og is6 har for lav pen etter min mening. T34 er relativt kjapp for en heavy, og gjør mye skade. Lite hull armor men sterk turretarmor fra helgen 24 august er type59 tilbake i gift store for en kortere periode, dette er i særklasse den artigste premium å kjøre, har god MM og gir bra med credits. Jeg ville brukt muligheten å fått meg denne nå hvis du skal legge så mye penger i en premium vogn. kilde: http://worldoftanks....tshop-packages/ Edit: Jeg har Type59, Löwe og T34 Endret 20. august 2012 av BEPP Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hva synes dere om Encounter og Assault mode? På noen kart synes jeg det er veldig ubalansert. Forsvarende lag vinner nesten hele tiden, hvis ikke flere på laget ditt dummer seg helt ut da. F.eks: Karelia, Malinovka, Prokhorovka. På sistnevnte er det nesten ikke håp for angripende lag, hvis ikke forsvarende lag sitter oppe på høyden da. Det hender sjelden. Assault kan ta seg en bolle. Encounter er stort sett ok, men ikke El Haluf, med den steinen som det ene laget kan gjemme seg bak. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Synes da begge modus er ålreite nok. I det lange løp jevner det seg stort sett ut med attack/defend, og også vinn og tap. En av styrkene til WoT er jo nettopp de korte rundene, ihvertfall for meg (og hovedgrunnen til at jeg ikke spiller LoL, HoN, Dota 2 osv - i tillegg til et mye bedre spillermiljø i WoT). Skulle man skulle spille først attack/defend, for deretter vice versa tar det litt lenger tid. Kunne man deretter valgt type battle før start... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg elsker både encounter og assault. Så lenge man er taktisk aggresiv, så går det stort sett greit. Man må bare ta kontrollen tidlig. Slenge ut noen kommandoer og håpe at 4-5 biter på. Med det kan du vinne som defender på Malinovka på under 7 minutter. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Defense er greit, det er jo attackers som er butthurt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Mja, synes attack går greit også jeg. Kan hende det er fordi jeg platooner med kompetente mennesker, men ... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Mja, synes attack går greit også jeg. Kan hende det er fordi jeg platooner med kompetente mennesker, men ... Jeg gjør også det (winratio 57,5 54,2 og megselv på 51.7), men ingen av oss liker assault ,hverken defence eller attack. Det er for store fordeler for defender. nærmer 8.0 seg foresten? physcics kommer til og bli utrolig arti, samt frustrende. (oh noes! stuck again!) Lurer på om det feks lar seg gjøre og hoppe oppe på en annen tank, og kjøre rundt sammen Endret 20. august 2012 av -iL- Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Lurer på om det feks lar seg gjøre og hoppe oppe på en annen tank, og kjøre rundt sammen 3 t95 i høyden og en maus bakom som skal være med og dytte? 2 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hva synes dere om Encounter og Assault mode? På noen kart synes jeg det er veldig ubalansert. Forsvarende lag vinner nesten hele tiden, hvis ikke flere på laget ditt dummer seg helt ut da. F.eks: Karelia, Malinovka, Prokhorovka. På sistnevnte er det nesten ikke håp for angripende lag, hvis ikke forsvarende lag sitter oppe på høyden da. Det hender sjelden. I 8.0 blir dette endret slik at du kan velge vekk encounter og assault modes.... kilde: http://worldoftanks.com/en/development Åh.. det blir lykken å kunne velge bort dette. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Lurer på om det feks lar seg gjøre og hoppe oppe på en annen tank, og kjøre rundt sammen 3 t95 i høyden og en maus bakom som skal være med og dytte? maus underst, og 3 t95 oppe på den Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 en venn av meg så en vid fra 8.0. En light tank klarte å hoppe oppå en Heavy og det ble instakill på heavy'en. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Og hvor så han denne videoen? Tviler sterkt på at det blir instakill. Ser i så fall for meg AL Qaida platooner med T 50-2 som hopper på heavies. Endret 21. august 2012 av Gromle 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg lest det fra noen fra wargaming at en skal kunne drepe mye større tansk ved å kjøre bånn gass i en større tanks. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Og hvor så han denne videoen? Tviler sterkt på at det blir instakill. Ser i så fall for meg AL Qaida platooner med T 50-2 som hopper på heavies. Enten youtube eller twitch.tv. Skal mye til for å lande oppå en tank og da.. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det blir interessant å se hvordan gameplay endrer seg med physics. Hoppe med tanks, tippe utfor klipper.. man bør være med forsiktig , og samtidig utnytte mulighetene Lenke til kommentar
jackp0t Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 8.0 høres bra ut. Kjører VK3001H om dagen. Fikk på 75mm L/70 i går. Da løsna det voldsomt. Dro inn ca 2000 exp på 3 kamper, noe som er godt over mitt gjennomsnitt... 88mm neste. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 http://worldoftanks.com/en/development For de av dere som ikke alt har lest om 8.0 :=) Og for de som vil teste 8.0: http://worldoftanks.com/news/1520-new-physics-public-test/ 1 Lenke til kommentar
darket Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 skal få testa den, men er så treg download gitt.. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 skal få testa den, men er så treg download gitt.. puhhhh... så tregt... holdt på i over 2 timer nå, 77%... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå