Blake Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) må si PzIV er mine favoritter men gleder meg virkelig til KT! bare synd at det tar så innmari lang tid å skaffe seg det. Bruker PzIV selv, artig å bruke, men suger når du er uheldig og halvpart tar deg på et-to skudd >.< Hvilken tanks er KT? KT = King Tiger/Königstiger/Tiger II/Royal Tiger Kjært barn har mange navn, og den er en fantastisk gøy tank og beste i sitt tier. Endret 27. juli 2011 av Batanen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Føles så alt for godt å være tilbake i gamet igjen. <3 Morsomt. Trodde jeg måtte grinde VK 3001 (H) da jeg kom hjem i går, men fant ut at jeg alt hadde gjort det, så da grinda jeg bare VK 3001 (P) i stedet. Gikk rimelig kjapt med all freexp-en. Nå føler jeg meg klar for patch. ^^ Endret 27. juli 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
larspli Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 må si PzIV er mine favoritter men gleder meg virkelig til KT! bare synd at det tar så innmari lang tid å skaffe seg det. Bruker PzIV selv, artig å bruke, men suger når du er uheldig og halvpart tar deg på et-to skudd >.< Hvilken tanks er KT? King Tiger Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Da var IS-7 på plass. Litt antiklimaks. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Tja, høyere tiers er generelt gøyere enn lavere da du slipper følelsen av å ikke føle seg så mindreverdig i noen tilfeller. Det var langt i fra antiklimaks når jeg fikk den beste kanonen på Panther II og Panther. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Du går jo ikke rett fra tier 4 til 10. IS-4 er en knalltank, du føler deg ikke "mindreverdig" der. Ikke i IS-3 heller, for den saks skyld. Den viktigste grunnen til "antiklimakset" er vel uansett at det har vært et mål ganske lenge, så plutselig er du "ferdig". Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har satt meg mål om å fylle ut alle nasjonenes trær på lang sikt med unntak av artilleri (tar bare de russiske siden jeg alt er i gang der). Kommet et godt stykke hos russerne for øyeblikket. Sitter på en IS-4, T-54 og SU-152, regner med ISU til helga. Var absolutt ikke noe antiklimaks å "elite" T-54'en ihvertfall. Morsomste tanken jeg har spilt til nå med unntak av 152mm KV =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Åh, jeg vil også ha T-54. Jeg er bare så lei av T-34/85. Har researcha VK 3001 (H) og (P), så jeg er klar til patchen. De har alt reasearcha unntatt videre tanks, så når patchen kommer, har jeg for håpentligvis grinda nok XP til å gå rett på VK3002(DB) eller Panther (samt å ignorere hele Porsche-linja). Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Endelig fått meg 128mm på ferdinand. Gosj - skal si den gjør forskjell!! Endelig gøy å spille med ferdi. Så er det bare å grinde seg opp 170 000 xp til Jagdtiger'en...... Deretter slår jeg følge med flere av dere; T-54 blir neste mål Lenke til kommentar
larspli Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 hva burde jeg researche ført VK3601H eller VK3001H? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Vel, VK3601(H) er den klart morsomste, og blir til heavy tank når patchen treffer, mens VK3001(H) skifter plass med (P) og lar deg researche Panther og VK3002(DB), så det kommer an på preferansene dine. Vil du går for medium eller heavy-linja først? Lenke til kommentar
larspli Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 veldig usikker men tenker kanske 3601 fordi som du sier at den er det morsomte jeg vil ha hele germany treet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Vel, King Tiger er sannsynligvis det morsomste du vil ha. Evt. Panther II, men 3601 er den morsomste jeg har spilt som ikke er arty i alle fall. Lenke til kommentar
larspli Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Valgte 3601 og er ganske fornøyd med den. Den biter ganske bra fra seg som stock tank. Gleder meg til den er fult oppgradert! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ja, gjør det. Den er rimelig herlig. ^^ Men så igjen. Kan si det samme om 3001(H). Veldig morsom å spille når den er fullt oppgradert. Noe jeg hadde den før jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Syntes Ferdinand overasker positivt med 12,8 cm og raskeste motor. Ikke så lett for T44, T54 og andre raske mediums å sirkle rundt meg uten frykt for egen helse da. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Tenkte jeg kunne prøve dette ut, og synes det er et knallspill, bare synd det er litt buggy hos meg(er jeg den eneste?). Spillet henger litt, og har ved et par anledninger logget meg ut idet jeg starter en kamp. Har fortsatt den første tanksen, og tenkte skulle oppgradere og komme meg til sherman tanksen(tenker litt bf1942 når jeg så de hadde den, hehe). Lenke til kommentar
larspli Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Tenkte jeg kunne prøve dette ut, og synes det er et knallspill, bare synd det er litt buggy hos meg(er jeg den eneste?). Spillet henger litt, og har ved et par anledninger logget meg ut idet jeg starter en kamp. Har fortsatt den første tanksen, og tenkte skulle oppgradere og komme meg til sherman tanksen(tenker litt bf1942 når jeg så de hadde den, hehe). Har aldri opplevd noe sånt og jeg har spilt på 3 forskjellige pcer. Syns WoT virker dønnstabil! Oppdatert alt av drivere? Kan du si litt om dine specs? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg har såpass gammal hardware, at det ikke er noen grunn til å oppdatere de. Opteron 170. 8800 Gts 320 mb 2gb med ram. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hva i all verden skjer nå? "Server is temporarily unavailable due to scheduled maintenance". Hvem i all verden har maintenance klokken ti på syv en fredagskveld?! Syntes Ferdinand overasker positivt med 12,8 cm og raskeste motor. Ikke så lett for T44, T54 og andre raske mediums å sirkle rundt meg uten frykt for egen helse da. Hva med når de stiller seg ved siden av deg og blokker for roteringa di? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå