Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Micro-maus og Tetrarch er mine favoritter.

Syntes før T2, M2 og PzII var bra før, men disse blekner i fohold nå synes jeg.

Det jeg liker best med PZII er at den er så jevelig lett å flanke med, grei speed, flak er brutalt på Tier 2, god accuracy og ganske bra armor/hp i forhold til andre Tier 2, selv om jeg prøvde så trur jeg at jeg hadde hatt problemer å faile i den tanksen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Micro-maus og Tetrarch er mine favoritter.

Syntes før T2, M2 og PzII var bra før, men disse blekner i fohold nå synes jeg.

Magasinskyting ødela T2 synes jeg. Spilte mye bedre med T2 før det kom.

Lenke til kommentar

Har akkurat begynt å spille med Luchs, det er tier 3 light tank. Hadde vært gøy med lav tier platoon en dag med en eller flere av dere. Med Luchs matches man maksimalt opp mot tier 5. Hvordan er det med tier 2? Matches du kun mot Tier 1 til 3?. Kan skaffe meg PZII også. Skal uansett kjøre den linja før eller senere. Send en pm så avtaler vi bare tidspunkt.

Luchs: http://www.wotdb.info/#item-tree-77053901

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Har MM til Lowe endret seg? kom på bunn 5 matcher på rad i går, med 3-5 arties i hver av dem. happydays.

Du har nok bare hatt uflaks. Lowe har alltid blitt regnet som en tier 8 heavy og har ikke hatt fordelen av en spesialtilpasset MM slik som blant annet KV-5. Den siste MM justeringen gjør jo at du ikke møter tier 5 lenger da. Så det kan jo anses som en nerf.

Lenke til kommentar
Har MM til Lowe endret seg? kom på bunn 5 matcher på rad i går, med 3-5 arties i hver av dem. happydays.
Du har nok bare hatt uflaks. Lowe har alltid blitt regnet som en tier 8 heavy og har ikke hatt fordelen av en spesialtilpasset MM slik som blant annet KV-5. Den siste MM justeringen gjør jo at du ikke møter tier 5 lenger da. Så det kan jo anses som en nerf.

mhmmm, har nesten 500 battles på Lowe (min cash cow), så dette var særs uvanlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Er det noen som er interessert i å forme et HW.no lag på Arty Funcupen i August? Man kan være fra 4-7 spillere +4 reserver og høyeste tier arty man kan spille er 4. Men de fleste må spille 3 da tier total limiten er 23.

Registration will close on 23/08/2012 and the games will run on the 25/08/12, 01/09/12 and 08/09/12 - they will Take place at 18:00 CEST each day.

http://worldoftanks...._From_Above%21/

Er det nok interesserte så kan vi starte en egen tråd hvor vi kan gå litt inn i planlegging o.s.v.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Det er vel strengt tatt bedre med 5 tier 4 + 1 tier 3, enn 5 tier 3 + 2 tier 4?

Joda, kan være med på den. Så du er med?

Lenke til kommentar

får ikke löwe til å fungere i det hele tatt, 11% winrate på den, 78% hit ratio, tjener ikkeno penger, har beste equipment på den også, men crew er 77%

9 kamper, 1 win

ca 1100 average dmg pr kamp med löwe, og kan sammenligne med t34 der jeg har ca 1300, men den tjener jeg gode penger på, 30-70k netto, löwe kanskje 0-20000

(t34 har vel ca 94% crew)

hvor mye average dmg burde jeg ha da? ser at min is-3 har mindre average også

Endret av darket
Lenke til kommentar

Er det noen andre som har problemer med Windows 8 og World of Tanks? Og gjerne med GeForce 460 GTX også?

Hvorfor bruker du en uferdig og ustabil windows versjon til spill?

får ikke löwe til å fungere i det hele tatt, 11% winrate på den, 78% hit ratio, tjener ikkeno penger, har beste equipment på den også, men crew er 77%

9 kamper, 1 win

Spill 91 kamper til, alt for tidlig å si noe enda. Du burde dog ha 100% crew..

Er langt fra min favoritt heller, men tjener greit med den. Prøv å vinkle den.

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

Har ikke så mye kamper i Type enda, men gjør det ganske greit, høyere win rate i den enn i min Löwe, men har intrykk av at jeg tjener bittelitt mer i min Löwe og T34 enn Type, men alle 3 er veldig gode moneymakers :)

Rekorden min er 150k credits i T34.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...