Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Noen ha spiller med Jagdpanther II her?

Den er konge. Aksellersjonen og toppfart er lik som på Jagdpanther, men traverse er en del bedre. toppen er også greit armert og er immun mot 200mm pen. Ellers så har jo den samme kanon som Ferdinand.

Selv hadde jeg både Ferdi og Panther II fullt reaserchet fra før, så jeg hadde alt på JPII unatt tracks.

Herlig når man er der kun mediums forventes og man overrasker fiender :D

I tillegg, hvor normalt er det å få sniper med 152mm til KV-2? O.o

Hæ? Jeg penner JP II som bare det i front.. sloped eller ikke - 120mm front armor er lavt når du kan møte opp til maks tier. Tok en JP2 med kv-2 derp (HE, vel og merke). Det eneste den har for seg er kanon lik Ferdinand og motor (ferdien er håpløst treig, men god).

Når det er sagt kan det være lurt å eie JP 2, og bygge opp xp på den til resten av den andre TD-linja kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neste prosjekt er å bytte ut T-44 med T-54. Mangler 1 mill credits men har nok free xp til å researche den.

Prioriterer cash og xp-grinding med premiumtanken T-34 og T-44 medium fremover.

Satser på å free xp noe før jeg kjøper T-54. Men hva er viktigst? Rett på turret og beste gun, eller tracks og engine først.

T-54 får vel en litt annen MM nå og kan gjøre litt skade med LB-1?

IKKE bruk free xp til å komme deg til t54. Det er en av de verste stock tanksa, og det er anbefalt å låse opp alle modules med free xp...

Koster nemlig ca 100k å oppgradere t54, uten free xp må være helvete.

Heller kos deg med t44 en stund til :)

Lenke til kommentar

E-100 gjør det dårligst av alle tier 10 heavies og E-100 JP gjør det dårligst av alle tier 10 TDs. Overlord sa i Q&A at vi trolig får se buff av begge i neste patch.

Skaffer du link til hvor du kan se sånt eller?

E100 har jo vært en stund, men kan det hende at E100 JP gjør det dårlig fordi folk ikke kan spille den skikkelig enda?

Her er de nye, de gamle kan man også finne på denne siden. Og tro meg JP-E100 er ubrukelig, alt for mye handikap. Tviler på at de kan buffe den til bra.

stat2.jpg

Lenke til kommentar

Obligatorisk skrytebilde etter denne kampen:

Victory!

Battle: Port 13. august 2012 16:21:28

Vehicle: M46 Patton

Experience received: 2 854 (x2 for the first victory each day)

Credits received: 44 655 (compensation for damage caused by allies: 595)

Battle Achievements: Bölter's Medal, Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Lekte med en Bat-chat i slutten, og vi traff hverandre begge to, men han bare tracka meg :p

post-12016-0-47188300-1344868376_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

E-100 gjør det dårligst av alle tier 10 heavies og E-100 JP gjør det dårligst av alle tier 10 TDs. Overlord sa i Q&A at vi trolig får se buff av begge i neste patch.

Skaffer du link til hvor du kan se sånt eller?

E100 har jo vært en stund, men kan det hende at E100 JP gjør det dårlig fordi folk ikke kan spille den skikkelig enda?

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/703-eu-questions-answers/page__st__7900#entry2503801

http://forum.worldof...20#entry2503946

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Hæ? Jeg penner JP II som bare det i front.. sloped eller ikke - 120mm front armor er lavt når du kan møte opp til maks tier. Tok en JP2 med kv-2 derp (HE, vel og merke). Det eneste den har for seg er kanon lik Ferdinand og motor (ferdien er håpløst treig, men god).

Når det er sagt kan det være lurt å eie JP 2, og bygge opp xp på den til resten av den andre TD-linja kommer.

Toppen, eller superstrucure om du vil. Jeg skrev også hva den er immun mot. Skrev heller ikke noe om at den er vanskelig å penetrere i front. Ferdi er nå heller ikke vanskelig å penetrere. Forøvrig er mobilitet en god ting

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Likte siste runde med Löwe:

Victory!

Battle: Prokhorovka 13. august 2012 16:52:59

Vehicle: Löwe

Experience received: 2 427

Credits received: 145 921

Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

replay?

Lenke til kommentar

Neste prosjekt er å bytte ut T-44 med T-54. Mangler 1 mill credits men har nok free xp til å researche den.

Prioriterer cash og xp-grinding med premiumtanken T-34 og T-44 medium fremover.

Satser på å free xp noe før jeg kjøper T-54. Men hva er viktigst? Rett på turret og beste gun, eller tracks og engine først.

T-54 får vel en litt annen MM nå og kan gjøre litt skade med LB-1?

IKKE bruk free xp til å komme deg til t54. Det er en av de verste stock tanksa, og det er anbefalt å låse opp alle modules med free xp...

Koster nemlig ca 100k å oppgradere t54, uten free xp må være helvete.

Heller kos deg med t44 en stund til :)

Ja, jeg tenkte jeg skulle gjøre det. T-44 er ikke noe stress og bli kvitt.

Lenke til kommentar

Du er sprø!

Edit: Er selv på Tiger II, mangler bare turret og beste kanonen så er det bare å grinde ivei til E-75 som er en ganske god tank. E-100 derimot... jaja, vi får se om den frister mer etter buffs.

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk higer etter tier X. Ikke er det noe spesielt og låse opp etter at du har fått de, man går (nesten) alltid med underskudd når man spiller de, og man er nr 1 target for arties , som (nesten) alltid er med.

Jeg spiller sjelden min tier X, tar heller runder i en tier I/II !

Lenke til kommentar

Ja hvorfor hige etter masse tier X tanks. Å ha en eller to tier X er nok egentlig. Men høyere tier-tanks har ofte litt heftigere kanoner og potensiale og det synes jeg er gøy. F.eks ISU og Object 704. Bat Chat er også morsom. Jeg synes det er gøy å spille med tanks fra alle tiere. Har masse kamper med tier III TDen SU-76 og artyen SU-26. I det siste Luchs. M18 Hellcat er også morsom (Tier VI), rask, bra kanon. Nesten litt OP.

Neste prosjekt er T-54. Den er elsket og hatet på forumet til wot ser jeg. Men bouncer mye skudd. Sjekk denne videoen, ekstremt:

Endret av James King
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...