Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk reseracha VK3001(H) her om dagen, men mangler cash..!

Jobber mot E-50..

 

Kombinasjonen av at jeg begynner å få dreisen på PzIII/IV og flaks, er artig..:

 

Tok ut 4 tanks på rappen, de kom nesten samtidig men fra litt forskjellige sider, så fikk brukt cover til å ikke møte alle samtidig.

 

Først tok jeg ut en M2 MT. Han traff meg først. Så kom en tanks jeg ikke husker hva var, fikk litt hjelp av arty så han tok jeg ut fort. Til sist kom en PzIV akkompanert av en M3 Lee(den med låst turret?).

Litt dårlig pilot i PzIV'en gjorde at jeg fikk raskt inn et HE skudd på baksiden som tok han ut. Deretter fikk jeg lekt meg med M3 Lee'en, kjørte rundt i ring ;) Beste av alt, mista bare 20hp. :)

Tapte alikevel runden, da de cappa flagget vårt ;) men gg tross alt.

 

Ellers er en annen god runde jeg har hatt er med Bison der jeg tok ut 6 tanks.

 

Ja, jeg vet at man får exp basert på skade. ;)

Lenke til kommentar

Noen ha spiller med Jagdpanther II her?

Den er konge. Aksellersjonen og toppfart er lik som på Jagdpanther, men traverse er en del bedre. toppen er også greit armert og er immun mot 200mm pen. Ellers så har jo den samme kanon som Ferdinand.

Selv hadde jeg både Ferdi og Panther II fullt reaserchet fra før, så jeg hadde alt på JPII unatt tracks.

Herlig når man er der kun mediums forventes og man overrasker fiender :D

 

I tillegg, hvor normalt er det å få sniper med 152mm til KV-2? O.o

Lenke til kommentar

VK3601 var ille. Tror ikke jeg gidder å bruke den noe særlig. Det var 1mill borkasta.

 

Det er vanlig at tanksene blir "dårligere" når du kjøper nye stock tanks. Men de blir langt bedre når du får full oppgradering på dem.

VK3601 er strengt tatt regnet som en av de beste (eller ubalanserte) tanksene i spillet, og det er favorittanksen til Overlord :-)

Lenke til kommentar

3601h som stock er nok ganske ræv ja, men den dobler seg med utstyret i boks, den dreper rett og slett tanker effektivt og brutalt, så gi den xp og oppgraderinger den trenger og kom tilbake med synspunktene dine da.

 

har en average på 468 xp og ace tanker med denne tyskern

Lenke til kommentar

Får vel gjøre det. Har jo tross alt lagt nesten 1mill i den. Prøvde den et par runder, var ikke så ille som først antatt, men er uvanlig å spille den da den bouncer mere en mine hovedtanks.

 

Burde jeg gå for derp kanon med en gang eller er 75mm bedre?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Får vel gjøre det. Har jo tross alt lagt nesten 1mill i den. Prøvde den et par runder, var ikke så ille som først antatt, men er uvanlig å spille den da den bouncer mere en mine hovedtanks.

 

Burde jeg gå for derp kanon med en gang eller er 75mm bedre?

Har aldri brukt derp kanonen til den så jeg vil anbefale 75mm.

Lenke til kommentar

M18 Hellcat, high speed - low drag. En får mye moro med den tanken, og den er kjapp nok til å veksle mellom flanker alt etter hvor behovet er.

 

Du får litt mer armour med M36, men min erfaring er at det er bedre å kunne komme seg unna i en helvetes fart framfor å sette sin lit til pansring på amerikanske TDs

Lenke til kommentar

Defeat

Battle: Serene Coast 11. august 2012 23:54:03

Vehicle: Löwe

Experience received: 1 359

Credits received: 124 836

Battle Achievements: Bölter's Medal, Top Gun, Defender

 

Hadde jeg bare ikke gått tom for AP skudd så hadde jeg tatt den ISen også og muligens den siste artien og vunnet :p

Lenke til kommentar
Defeat Battle: Serene Coast 11. august 2012 23:54:03 Vehicle: Löwe Experience received: 1 359 Credits received: 124 836 Battle Achievements: Bölter's Medal, Top Gun, Defender Hadde jeg bare ikke gått tom for AP skudd så hadde jeg tatt den ISen også og muligens den siste artien og vunnet :p

 

replay?

 

1359xp på defeat er meget bra.

Lenke til kommentar

Neste prosjekt er å bytte ut T-44 med T-54. Mangler 1 mill credits men har nok free xp til å researche den.

 

Prioriterer cash og xp-grinding med premiumtanken T-34 og T-44 medium fremover.

 

Satser på å free xp noe før jeg kjøper T-54. Men hva er viktigst? Rett på turret og beste gun, eller tracks og engine først.

 

T-54 får vel en litt annen MM nå og kan gjøre litt skade med LB-1?

Lenke til kommentar

E-100 gjør det dårligst av alle tier 10 heavies og E-100 JP gjør det dårligst av alle tier 10 TDs. Overlord sa i Q&A at vi trolig får se buff av begge i neste patch.

 

Skaffer du link til hvor du kan se sånt eller?

 

E100 har jo vært en stund, men kan det hende at E100 JP gjør det dårlig fordi folk ikke kan spille den skikkelig enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...