L4r5 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hvilken kanon er det du mener? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) 105mm, kort løp med høy mm er derp. Er litt som å bruke ei hagle, gir mye skade på nært hold, men er litt værre å treffe med å større avstander. Endret 5. august 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Om det da ikke er 152 mm-en på KV-2. Derpsnipe, only snipe! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Med 105mm på M4 kan en ofte drepe opp til tier 4 tanks på ett skudd om en er heldig. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Mulig jeg er merkelig, men den tanksen jeg liker best er M6. Den er passe kjapp, ok pen og dmg. Litt( ) stor, men jeg syntes den er morsom og litt annerledes da folk flest spiller kv-1. Hadde t29 bare vært kjappere så hadde den vært en god kandidat. Skal dog sies at gjennomsnittlig så får jeg mer xp med kv-1/kv-1s, men, det er så mange av dem at det nesten blir kjedelig. Litt stor? vi kaller den lego-tank ! Ligner jo på en legokloss Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 M6 er jo en låve! Klarte aldri å like den, selv med 90 mm, savner T29-en når jeg kjører T32. Vet ikke hvorfor, men T29 var jo så fantastisk - selv om jeg har en lav winrate i den. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 M6 er jo en låve! Klarte aldri å like den, selv med 90 mm, savner T29-en når jeg kjører T32. Vet ikke hvorfor, men T29 var jo så fantastisk - selv om jeg har en lav winrate i den. ARL 44 er låven da! første turreten er jo den låven hehe. Må si meg imponert over tutorialen de har lagt til for nye spillere. Man får jo MYE extra XP/credits/utstyr ved og følge den. Føler meg litt urettferdig behandlet over at vi ikke har fått det! Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 M6 er jo en låve! Klarte aldri å like den, selv med 90 mm, savner T29-en når jeg kjører T32. Vet ikke hvorfor, men T29 var jo så fantastisk - selv om jeg har en lav winrate i den. Har hatt så mange fantastiske øyeblikk i T29, fra beta og senest noen dager siden. Elsker å vere top tier i den! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Joda, ARL er også en låve, men da jeg spilte M6, var ikke ARL 44 kommet. Lurer på om jeg ikke freexpa meg gjennom de siste 15k xp-ene til T29en også. Fuck den vogna. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Joda, ARL er også en låve, men da jeg spilte M6, var ikke ARL 44 kommet. Lurer på om jeg ikke freexpa meg gjennom de siste 15k xp-ene til T29en også. Fuck den vogna. Sliter meg igjennom M6 sjøl, men den er da ikke så ille. Grei penetrering, og ROF. Tanker som var helt ille var de frankse, d1, d1,b1, amx38 og 40. fyfaen. solgte med engang jeg fikk tak i neste. arl 44 dog, med tier VIII gunneren, eier vilt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 T1 og M6 er ikke så ille. Og T1 ble i stor grad indirekte buffet med splittinga av KV-2. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Flere som gleder seg til 8.0 nå? Så traileren med nye physics osv her en dagen, så rett og slett digg ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Flere som gleder seg til 8.0 nå? Så traileren med nye physics osv her en dagen, så rett og slett digg ut Gleder meg mer til den nye grafikken. http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/142553-pics-from-new-rendering-engine/ Endret 6. august 2012 av Kron Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Physics blir greit, om ikke annet så for alle idiotene som rævkjører seg selv (og andre) ved å kjøre utfor stup og ned i vannet. Samt den eventuelle muligheten for å hoppe rundt med kjappe faenskaper. RocketLuchs comes to my mind. De franske (light, med og heavy) tanksene på lavere tiers er helt forferdelige, så jeg er glad jeg freexpa meg opp til det meste. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har gledet meg til physics siden Juli 2011!!! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er det opplest og vedtatt at physics kommer i 8.0? Og er 8.0 neste patch? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Først kommer T10 medium tanks, så physics. Dette kan bli skummelt. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ser for meg å peise rundt med batchat for så å fly til helvete utfor en kant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det som blir veldig greit med physics er jo at små tanks ikke lenger kan blokkere f.eks en Maus. En Maus kan bare brøyte seg gjennom dem og for eksempel presse dem ned et stup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå