AvidGamer Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Kult, fått meg artilliery nå, og et par kills. Meget gøy. Ser faktisk ut som om ikke veldig mange spiller med den klassen. Par ting: 1. Hva gjør radio? 2. hvodan får jeg mer "stjerne" poeng? Endret 3. august 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
darket Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 stjernepoeng som i free xp? da må du bruke gold for å konvertere, stjernepoenga kan du bruke på alle tanks\trees Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Så du kan ikke tjene FreeXP? Du må kjøpe? Lenke til kommentar
darket Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Defeat Battle: Karelia 3. august 2012 18:52:42 Vehicle: Dicker Max Experience received: 551 Credits received: 45 265 ikke prem Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Så du kan ikke tjene FreeXP? Du må kjøpe? Du får en viss prosent free xp på hvert game, lurer på om det er 5% eller noe. I tillegg kan du konvertere xp med gull fra elite tanks (tanks som har alt researcha) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Foresten, er det de første tankene som er beregnet som "scout" tanks? De er altså de raskeste av de? Nei ikkje nødvendig vis, scout tanks er enten tanks som er raske nok til å stikke av før fienden kan skyte, eller tanks som har god nok kammoflasje til å ligge å spionere i ein busk nesten heile kampen. Til å begynde med så er det rellativt liten forskjell mellom dei forskjellige tanks i tier 1 og tier 2, når du kjem litt lenger ut i spelet så vil forskjellen mellom dei forskjellige typane tanks bli mykje meir markant. 1. Hva gjør radio? Radioen gjer at du får oppdatert informasjon på mini kartet. Alle tanks har ein bestemt radius med radio dekkning. Dersom du er for langt unna dei andre lagspelerane dine så vil du ikkje motta all tilgjengelig informasjon som f.eks når nokon på laget ditt oppdager ein fientlig tanks. Heldigvis så vil alle tanks sende informasjon vidare, så dersom du har kort radio-rekkevidde så kan lage ei "kjede" av tanks slik at informasjonen "hoppper" frå tanks til tanks. 1 Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Er vel først på tier 4 du begynner å få scout tanks med a20, pz38 osv? Samt selvfølgelig de dedikerte scoutsa som chaffee, t50-2 osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Er vel først på tier 4 du begynner å få scout tanks med a20, pz38 osv? Samt selvfølgelig de dedikerte scoutsa som chaffee, t50-2 osv Stemmer det. Jeg tror ikke tier 1-3 light tanks har bra nok view range til å være gode scouts. Kan ta feil men jeg kommer ikke på en tier 1-3 tank som har en god kombinasjon av hurtighet, view range og camo. De skikkelige scoutsa dukker opp på tier 4. (T-50, Leopard o.s.v.) Endret 3. august 2012 av Kron Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Som arty bør du oppgradere radio tidlig. Da vil dine lagkamerater gi deg mer info om fiender som er litt lengre unna. Særlig om alle stikker av gårde og det ikke lages en slik radiokjede. Du har jo lang rekkevidde, så da får du mer å skyte på. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Får du mer xp på tanken hvis du ser hele kampen etter du har død? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Får du mer xp på tanken hvis du ser hele kampen etter du har død? Nei, men kanskje du lærer noe. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg digger det nye MM, det er vanvittig mye bedre. Kampene er stort-sett jevne, og om man skulle ha den dårligste tanksen så er det fremdeles gode muligheter for å klare seg bra om man spiller riktig. Utrolig artig blitt:) Føler jeg har gjort mitt for å spre WOT til andre: (Forøvrig ett godt bevis på at torrenter ikke nødvendigvis er ulovlig) 2 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Har gått på en smell av strake tap, men jeg liker også nye MM mye bedre. De nye kartene har jeg ikke sett mye til. Har vært på Port en gang. Den vant vi da ihvertfall. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg liker de nye kartene, men jeg har bare fått de et par ganger hver... Men assault prohovorka som attacker får jeg hele jævla tiden :s Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Har lest mykje drit om Stug E 100, men det stoppar ikkje meg frå og kjøpe den Mangla bare 70k XP igjen Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Når PCen min endelig kommer opp igjen, skal jeg spille masse igjen! :-) Jeg gleder meg til å få Tier 10 Medium som min første medium :-) Er usikker på om jeg skal skaffe Tier 10 fransk heavy før Tier 10 medium, fordi da har jeg alle Tier 10 heavy først :-) Noen som har både Tier 10 medium (eller Patton, for den saks skyld) og kan sammenligne med Tier 10 fransk heavy? :-) Edit: Grunnen til at jeg vil ha amerikanske først, er fordi den har 420m view distance, og å putte på den alt for å utvide view distance gjør den helt suveren, uavhengig av gun, speed og i det store og det hele :-) Å spotte fienden først er gull verdt :-) Endret 4. august 2012 av Leifen18 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Har lest mykje drit om Stug E 100, men det stoppar ikkje meg frå og kjøpe den Mangla bare 70k XP igjen Gled deg til å sitte bak en stein/et hus hele kampen. Og når du først får skyte på noe blir det miss/bounce/0dmg critical eller kanskje du treffer. Men da blir det gjerne UNDER 1000 damage. Men er det lite arty eller city map så kan den jo være gøy... Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Mulig jeg er merkelig, men den tanksen jeg liker best er M6. Den er passe kjapp, ok pen og dmg. Litt() stor, men jeg syntes den er morsom og litt annerledes da folk flest spiller kv-1. Hadde t29 bare vært kjappere så hadde den vært en god kandidat. Skal dog sies at gjennomsnittlig så får jeg mer xp med kv-1/kv-1s, men, det er så mange av dem at det nesten blir kjedelig. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Digg! Endelig fått meg en Tier III artillery. M37. Fikk også fullføre tutorial så jeg fikk en gratis Tier III M3 Stuart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå