Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Patch i dag! Mest spent på nye MM, og håper de gjør noe med at annenhver battle er encounter/assault.

 

Er drittlei assault, veldig kjedelig modus, og supefordel til defenders på noen av kartene.

Jeg er lei de klassiske kampene med 2 baser. Encounter er morsomst, men foretrekker assaults framfor de vanlige kampene. De fleste kampene er uansett ubalanserte p.g.a. forskjeller i skills, så da spiller det liten rolle at kartene er ubalanserte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Assault var et friskt pust, og jeg synes generelt det er god balanse mellom antall omganger tapt og vunnet på de. Største utfordringen ser ut til å være at folk glemmer at det er defend i blant, og rusher ut mot spawn pointene til motstander. Med det resultat at de dør og laget taper selvsagt.

Har måttet minne meg selv på at det er defend ved et par ganger...

Lenke til kommentar

Mange som har testet de nye banene? Liker port, av de to banene jeg har testet.

 

Snart spilt 40 kamper i dag og kun truffet to nye maps....

 

Edit: Nye MM er ekstremt mye bedre. Sjeldent jeg ser mer enn 3 tier forskjell på tanks, art kan være noe mer. Virker som om lagene er mye bedre balansert også. Liker det:)

Endret av Mreinha
Lenke til kommentar

Mange som har testet de nye banene? Liker port, av de to banene jeg har testet.

 

Snart spilt 40 kamper i dag og kun truffet to nye maps....

 

Edit: Nye MM er ekstremt mye bedre. Sjeldent jeg ser mer enn 3 tier forskjell på tanks, art kan være noe mer. Virker som om lagene er mye bedre balansert også. Liker det:)

 

Så fortsatt 4 tier spredning i de kampene jeg hadde i dag.

Dette holder ikke for min del. (Ser tøft ut med tier 10 meds og TD, men ikke fankern om jeg gidder investere mer tid så lenge MM ikke er blitt bedre.)

Lenke til kommentar

Mange som har testet de nye banene? Liker port, av de to banene jeg har testet.

 

Snart spilt 40 kamper i dag og kun truffet to nye maps....

 

Edit: Nye MM er ekstremt mye bedre. Sjeldent jeg ser mer enn 3 tier forskjell på tanks, art kan være noe mer. Virker som om lagene er mye bedre balansert også. Liker det:)

 

Så fortsatt 4 tier spredning i de kampene jeg hadde i dag.

Dette holder ikke for min del. (Ser tøft ut med tier 10 meds og TD, men ikke fankern om jeg gidder investere mer tid så lenge MM ikke er blitt bedre.)

 

Selvsagt, om du spiller scout..

Lenke til kommentar

Snakker dere om?

 

Jeg hadde 42 battles i går, og så ingen spreads over 2 tiers, med mindre det var med scouts/arties. (eller noen tullinger platoona med folk høyere enn seg)

 

ALLE TDs, heavies og meds har ikke større spread enn 2.

(ikke ALLE da, er jo noen tanks som har enda bedre MM, slik som Churchill, Matilda og andre)

 

Meget meget bra MM patch.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Pokker, er vekkreist og skal en uke til Kypros i morgen, og får ikke testet den nye patchen :p Noen som kan fortelle om de nye TD'ene er OP?

 

Tja, møtte den nye Tier X russiske, og den gjør over 1000 damage! Men har liten armour, så klarer man og få skutt tilbake og dodge skudda hans, går det nogenlunde greit.

 

Jeg synes dog den JagdTig 8.8 saken er voldsom OP, 250 hull armor! og på tier VIII !

Lenke til kommentar

Er det andre enn meg som fikk ein gratis tanks etter oppgraderinga?

Etter eg oppgraderte har eg fått ein tier 5 light tank med navnet ELC AMX med eit crew på 100%.

 

Dette er nok ein gong ein slik snål fransk tanks med personlegheitsforstyrrelse. Spelet klassifiserer tanksen som ein light tank, men i praksis så er det ein TD. Tanksen er rask, den har ei kraftig kanon, den er dårlig beskytta og i tillegg er kanona fastlåst slik at du må vri heile tanksen for å sikte, akkurat slik som på mange TD.

Lenke til kommentar

Er det andre enn meg som fikk ein gratis tanks etter oppgraderinga?

Etter eg oppgraderte har eg fått ein tier 5 light tank med navnet ELC AMX med eit crew på 100%.

 

Dette er nok ein gong ein slik snål fransk tanks med personlegheitsforstyrrelse. Spelet klassifiserer tanksen som ein light tank, men i praksis så er det ein TD. Tanksen er rask, den har ei kraftig kanon, den er dårlig beskytta og i tillegg er kanona fastlåst slik at du må vri heile tanksen for å sikte, akkurat slik som på mange TD.

 

Etter hva jeg hører har alle som hadde AMX 12t ved patch fått denne. Har ikke testen den selv enda, men tar i mot med glede.

Lenke til kommentar
Pokker, er vekkreist og skal en uke til Kypros i morgen, og får ikke testet den nye patchen :p Noen som kan fortelle om de nye TD'ene er OP?

 

Tja, møtte den nye Tier X russiske, og den gjør over 1000 damage! Men har liten armour, så klarer man og få skutt tilbake og dodge skudda hans, går det nogenlunde greit.

 

Jeg synes dog den JagdTig 8.8 saken er voldsom OP, 250 hull armor! og på tier VIII !

den har bare 250 armor fremmpå dome, den har 120-150ish i front

Lenke til kommentar

Ja det kan nok stemme, eg hadde AMX 12t før oppgraderinga.

 

Eg kan anbefale ELC AMX, dette er ein tanks som kan brukast som scout. AMX 12t tanksen var rett og slett for stor og treig til å gjere opp for den dårlige beskyttelsen. ELC derimot er lynrask og med lav profil. Den mangler auto reloader, men til gjengjeld er kannona mykje kraftigare og med bedre penetrasjon enn med AMX 12t.

 

Det værste for min del var at eg nå plutselig må ha mykje meir XP for å kune låse opp tanksen som kjem etter AMX 12t. Det blei spikeren i kista for dei franske lett tanksane for min del. Eg ser ingen grunn til å fortsette med AMX 12t så den blir solgt så fort eg finner ein anna tanks å kjøpe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
ELC AMX var fin men det trekker ned at den kun kan skyte i en vinkel som minner om en TD.

 

den snur jo på en 5 øring! så da trengs det bare litt skillz, så eier man alt.

 

de ser ut som små kjappe biller.

 

tja, det er det andre tanks som kan gjøre også. T-50-2 kan jo sirkle en tank og skyte samtidig. Men ELC må snu fronten sin til fienden for å skyte for så å sirkle igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...