Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjørte nettopp en runde med min T-28. Skal ikke skryte på meg så mye skills, men fienden spilte særdeles talentløst. Ny rekord på antall kills ble det iallfall på meg :)

 

 

post-45035-0-00033300-1343553028_thumb.jpg

post-45035-0-38708500-1343553043_thumb.jpg

post-45035-0-71172000-1343553064_thumb.jpg

post-45035-0-98744100-1343553079_thumb.jpg

 

 

 

Woo, har du replay? Ville gjerne sett på den.

Sorry, men det som er litt bittert er at jeg ikke hadde skrudd på replay-funksjonaliteten, hadde liksom aldri giddet å styre med det.

Lenke til kommentar

Utrolig mye frustrerende spilling av "teammates" på random battles nå om dagen. Opplever at enkelte kamper ikke varer mer enn 3-4 minutter, og da er stort sett resten av laget slått ut. Prøver å få medspillere til å fordele seg litt utover, men hva skjer? Jeg og kanskje en til to andre går alene, så går ALLE andre sammen i ei stor klynge. Utfallet er gitt og man taper stort sett slike kamper...

 

Er det noen godt voksne som spiller dette? 30+ ?? I så fall kan jeg godt være med å kjøre litt platoon :)

Lenke til kommentar

Utrolig mye frustrerende spilling av "teammates" på random battles nå om dagen. Opplever at enkelte kamper ikke varer mer enn 3-4 minutter, og da er stort sett resten av laget slått ut. Prøver å få medspillere til å fordele seg litt utover, men hva skjer? Jeg og kanskje en til to andre går alene, så går ALLE andre sammen i ei stor klynge. Utfallet er gitt og man taper stort sett slike kamper...

 

Er det noen godt voksne som spiller dette? 30+ ?? I så fall kan jeg godt være med å kjøre litt platoon :)

Ja det begynner å bli et stort problem det der lemming rushet...

Lenke til kommentar

"noob team" er vel den vanligste kommentaren i chat'en av en grunn. :)

I går fikk omtrent hele laget beskjeden "uninstall WoT" av en hissig type, men det var også fortjent. 3/4 valgte å gå kamikaze på defend, mens vi var 3-4 som faktisk forsvarte.

 

WoT er likevel mye "snillere" enn f.eks HoN, hvor det oppmuntres til avinstallering etterfulgt av harakiri i omtrent hver eneste omgang.

Lenke til kommentar

Synes det er merkelig når high tiers kjører "lemming rush", tenker da på tier 8+. At noen gold-tanks gjør det kan nok skyldes "noobs", men at de som har spilt i timesvis for å få disse tanks gjør dette er meg helt uforståelig. Virker som om den enkelte bryr seg mer om seg selv, enn om laget sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Utrolig mye frustrerende spilling av "teammates" på random battles nå om dagen. Opplever at enkelte kamper ikke varer mer enn 3-4 minutter, og da er stort sett resten av laget slått ut. Prøver å få medspillere til å fordele seg litt utover, men hva skjer? Jeg og kanskje en til to andre går alene, så går ALLE andre sammen i ei stor klynge. Utfallet er gitt og man taper stort sett slike kamper... Er det noen godt voksne som spiller dette? 30+ ?? I så fall kan jeg godt være med å kjøre litt platoon :)

 

åjada :)

Lenke til kommentar

Eg tar desse "noob team" kommentarane med ei klype salt. Eg ser svært ofte at dei som skriv dette ofte er dei som har gjort svært dumme valg og som er sure fordi laget ikkje klarer å gjere oppigjen for dei feila som dei har gjort.

Typisk eksempel er kamikaze scouts som rusher inn med ein gong og som ikkje forstår at ingen på laget har mykje nytte av informasjon om fiendens posisjon før dei sjølv kjem i posisjon. Alle veit at fienden er ved spawn, hadde dei venta i to minutter før dei starta kamikaze oppdraget så kanskje informasjonen hadde vært nyttig for laget.

Lenke til kommentar

Er som regel de som går ut først i kamp som hyler og bærer seg over "noob team", men konfronterer dem så ofte jeg kan, og da får jeg som regel ikke svar heller. Som du sier så er det mye kamikaze, som for meg virker helt meningsløst. Å rushe spawnpoint er den sikre og kjappe død. Er som du sier bedre om scouts kan vente et par min. slik at både TD og arty kommer seg i posisjon.

 

Et annet spørsmål. Enkelte ganger jeg spiller som TD eller arty, og står i en busk, med camonett. Står på laaang avstand, men likevel blir jeg spotet. Er det noen av tanks/td'ene som har fryktelig lang viewrange? Lurer også litt på hvordan disse camonett egentlig fungerer.

Lenke til kommentar

Et annet spørsmål. Enkelte ganger jeg spiller som TD eller arty, og står i en busk, med camonett. Står på laaang avstand, men likevel blir jeg spotet. Er det noen av tanks/td'ene som har fryktelig lang viewrange? Lurer også litt på hvordan disse camonett egentlig fungerer.

Cammo nettet bruker nokre sekunder på å bli aktivert (ikonet blir grønt når du har stått stille i ca 5 sekund).

Problemet med artilleri og TD er at du svært ofte må vri heile tanksen for å sikte rundt sidan du har svært begrensa med bevegeligheit på sjølve løpet. Kvar gong du vrir på tanksen så tell dette som ein bevegelse som fienden kan oppdage.

 

Dersom du trykke på X knappen i sniper modus så vil du låse belta slik at du ikkje beveger tanksen med eit uhell.

Lenke til kommentar

Er som regel de som går ut først i kamp som hyler og bærer seg over "noob team", men konfronterer dem så ofte jeg kan, og da får jeg som regel ikke svar heller. Som du sier så er det mye kamikaze, som for meg virker helt meningsløst. Å rushe spawnpoint er den sikre og kjappe død. Er som du sier bedre om scouts kan vente et par min. slik at både TD og arty kommer seg i posisjon.

 

Et annet spørsmål. Enkelte ganger jeg spiller som TD eller arty, og står i en busk, med camonett. Står på laaang avstand, men likevel blir jeg spotet. Er det noen av tanks/td'ene som har fryktelig lang viewrange? Lurer også litt på hvordan disse camonett egentlig fungerer.

hvordan AT kjører du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...