Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Begynner endelig å føle at jeg får til noe med Type59'en. Egentlig overrasket over hvor mye man må legge om spillestilen fra TD. Men også veldig gøy å oppleve at man klarer å bryte et stalemate der begge lagene står og camper bak stillinger, ved å brase inn på siden og skape kaos slik at egne kan rykke frem mens jeg får juling :)

Synes også folk har skjerpet seg litt nå kontra tidligere. La spillet på hylla en stund pga. jeg ble så lei rantingen i chatten og teamkilling mot medspillere som folk mente gjorde noe feil.

Da kan jeg overraske deg ytterligere ved å si at det er en svært betydelig forskjell på å kjøre Heavy og Medium også. Jeg sleit noe vanvittig til å begynne med!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er greit med variasjon. Men rimelig kjipt å spille på Himmelsdorf med 6-arties på hvert lag :p

6 arties på himmelsdorf er jo lite problematisk, prøv heller en runde i jagdtiger med 6 arties tier VI pluss per team på malinovka... det er frustrerende det!

Jeg har prøvd noe verre. Å kjøre Maus på Malinovka med så mange arties. Like greit å avslutte med en gang for å spare frustrasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Maus sånn generelt er rimelig håpløst.

nja, Maus brukes da i cw som blocker. Det er den veldig effektiv til :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Kan jo stå bak bygninger på campinovka, eller?

Ikke dersom man starter på andre siden...

Da er man dau

Neida, da står man bak kirka.

Lenke til kommentar

Kan jo stå bak bygninger på campinovka, eller?

Ikke dersom man starter på andre siden...

Da er man dau

Har de nok artillery og en scout så kommer du faen ikke dit.

Er Maus virkelig så ræva?

Ræva vil jeg ikke si, men åpne maps kombinert med arty er no good. Er vel kjekk i randoms der de ikke vet hvor man skal sikte osv.

I CW har den sin rolle også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Den som er nesten på toppen?

Du vet en maus har maks fart på 28 km\t på flat mark og spillet bare varer i 15 minutt? :p

Jeg har sett mange Mauser komme seg opp til den kirka. Akkurat hvor lang tid det tar vet jeg ikke da jeg ikke har en Maus selv. Selvfølgelig vil den slite om en suicide scout kommer flyvende og spotter den mens det er på vei opp til kirka. Men om den climber helt til venstre og eventuelt stopper opp om det kommer en scout er det ikke sikkert scouten spotter han før scouten dør selv. Den har dårlig camo value men den kan faktisk holde seg skjult om spilleren vet hvordan man skal reagere på et scout rush f.eks.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Den som er nesten på toppen?

Du vet en maus har maks fart på 28 km\t på flat mark og spillet bare varer i 15 minutt? :p

Jeg har sett mange Mauser komme seg opp til den kirka. Akkurat hvor lang tid det tar vet jeg ikke da jeg ikke har en Maus selv. Selvfølgelig vil den slite om en suicide scout kommer flyvende og spotter den mens det er på vei opp til kirka. Men om den climber helt til venstre og eventuelt stopper opp om det kommer en scout er det ikke sikkert scouten spotter han før scouten dør selv. Den har dårlig camo value men den kan faktisk holde seg skjult om spilleren vet hvordan man skal reagere på et scout rush f.eks.

Dersom det er null arty eller idiot arty kombinert med ingen scout. Så går det selvsagt...

Det blir som å si at en tiger kan vinne mot en is7 1v1 dersom tigeren ammorackern han...doh

Lenke til kommentar

Nei, Mausen er jeg tilbøyelig til å si at er rimelig god, men den har tre svakheter, hvor to av dem er svært sammensatt. Hastighet og manøvrering. Sammen med elendig cammoverdi, er det et problem på en del baner.

På Malinovka blir man spottet dersom det andre laget har en tysk tanks, eller Patton, med optics. I hvert fall hvis den står noenlunde rett ovenfor deg. Det er fra 15.00 og utover i kampen. Jeg har begynt med å rygge bakover, hjelper ikke.

Selv med optics og binocs er det lite sannsynlig at du spotter fienden først. Til gjengjeld tåler den å bli spottet først også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...