Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er greit med variasjon. Men rimelig kjipt å spille på Himmelsdorf med 6-arties på hvert lag :p

Kjipt om du er arty, ja. :p

Ellers er det ganske greit om du er i noe passe kjapt.

Indeed! Synd eldre replays ikke virker, ellers skulle jeg lastet opp min 2646exp runde med VK2801, i en tier 10 kamp på Himmelsdorf. Noe av det morsomste jeg har vært med på i WoT :D

Lenke til kommentar

Synes det er greit med variasjon. Men rimelig kjipt å spille på Himmelsdorf med 6-arties på hvert lag :p

Kjipt om du er arty, ja. :p

Ellers er det ganske greit om du er i noe passe kjapt.

Indeed! Synd eldre replays ikke virker, ellers skulle jeg lastet opp min 2646exp runde med VK2801, i en tier 10 kamp på Himmelsdorf. Noe av det morsomste jeg har vært med på i WoT :D

Ja, jeg husker den kampen. ^^

Lenke til kommentar

Tror jeg fant en bugg. Var i et platoon der største tanksen var tier 4, og havner i kamper med tier 9 tankser, er jo latterlig.

 

Kommer helt an på hvilke tier 4 tanks dere spilte med det. Om det var en tank kvalisert som scout så får den høyere MM.

Lenke til kommentar

Var min T-50. Har aldri havnet i så høy tier kamp uten platoon med den tanksen.

 

Tier 4 light tanks har fra 4 til 10 i MM.

 

dvs du kan møte tier 9 heavies og tier 9 TDs. Men ikke tier 9 mediums eller tier 10 heavies. Du kan heller ikke møte høyere enn tier 6 arty. Med andre ord så var det ingen bug, men dette er noe som ikke vil skje ofte da mye må klaffe.

 

EDIT: T-50 har MM fra 6 til 10. Tier 5 light tanks har MM fra 8 til 13 :) Med andre ord kan de møte alt av høyere tier tanks.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Digger spillet av og til :D

 

 

Spilte en kamp med en type og fikk 800 exp for å være på et lag når jeg selv ikke skadet noen(brukte feil ammo, så penetrerte ikke) og døde halveis i spillet .

 

Synes folk er det er enklere å være det forsvarende laget når det er Assault-modus?

Lenke til kommentar

VK4502P er min desiderte favoritt tier 9. Skjønner ikke hvorfor den ikke får mer respekt. Ofte omtalt som den dårligste tier 9. Er helt uenig. Den er mye bedre enn E-75 som blir regna som den beste av mange. Har ikke prøvd ST-I eller AMX 50 120 enda da.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...