Alt-Ctrl Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Synes det er greit med variasjon. Men rimelig kjipt å spille på Himmelsdorf med 6-arties på hvert lag Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Det føles litt som lotto ja. Kombinasjonen tank/map samsvarer ikke alltid like bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Synes det er greit med variasjon. Men rimelig kjipt å spille på Himmelsdorf med 6-arties på hvert lag Kjipt om du er arty, ja. Ellers er det ganske greit om du er i noe passe kjapt. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Synes det er greit med variasjon. Men rimelig kjipt å spille på Himmelsdorf med 6-arties på hvert lag Kjipt om du er arty, ja. Ellers er det ganske greit om du er i noe passe kjapt. Indeed! Synd eldre replays ikke virker, ellers skulle jeg lastet opp min 2646exp runde med VK2801, i en tier 10 kamp på Himmelsdorf. Noe av det morsomste jeg har vært med på i WoT Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Synes det er greit med variasjon. Men rimelig kjipt å spille på Himmelsdorf med 6-arties på hvert lag Synes faktisk det er værre når man er eneste arty. Med så mange har man faktisk mulighet til å få gjort litt nytte ved å kjøre shotgunmode. Men ja, generelt suger det å være arty på det kartet. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Victory! Battle: Sand River 21. juli 2012 18:07:28 Vehicle: T-50-2 Experience received: 5 292 (x2 for the first victory each day) Credits received: 42 886 Battle Achievements: Böelter's Medal, Top Gun, Scout, Sniper T-50-2 er helt sinnsyk i tier 7 kamper Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 wtf. Har du replay? Den kampen kunne jeg tenkt meg å se! Du må jo ha fått mastery badge "ace tanker" også? Viste t-50-2 var bra, men så bra?? Må få kjøpt en snart.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Synes det er greit med variasjon. Men rimelig kjipt å spille på Himmelsdorf med 6-arties på hvert lag Kjipt om du er arty, ja. Ellers er det ganske greit om du er i noe passe kjapt. Indeed! Synd eldre replays ikke virker, ellers skulle jeg lastet opp min 2646exp runde med VK2801, i en tier 10 kamp på Himmelsdorf. Noe av det morsomste jeg har vært med på i WoT Ja, jeg husker den kampen. ^^ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Kan dere slutte å multisitere innlegget mitt når det ikke er relevant lenger? Rimelig irriterende å tro man har fått svar også er det bare noen som har sitert noen andre og dratt med sitatet mitt i samme slengen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Tror jeg fant en bugg. Var i et platoon der største tanksen var tier 4, og havner i kamper med tier 9 tankser, er jo latterlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Var det en light tank? Kan dere slutte å multisitere innlegget mitt når det ikke er relevant lenger? Rimelig irriterende å tro man har fått svar også er det bare noen som har sitert noen andre og dratt med sitatet mitt i samme slengen Sorry, hardt aa kontrollere slikt paa mobil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Tror jeg fant en bugg. Var i et platoon der største tanksen var tier 4, og havner i kamper med tier 9 tankser, er jo latterlig. Kommer helt an på hvilke tier 4 tanks dere spilte med det. Om det var en tank kvalisert som scout så får den høyere MM. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Var min T-50. Har aldri havnet i så høy tier kamp uten platoon med den tanksen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Da har du hatt flaks. I min T-50 var jeg ofte scout i tier 9-kamper. Har derimot ikke havnet i en eneste tier 9-kamp med min T-50-2, irriterende nok har jeg heller ikke havnet i noen kamper med arty. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Var min T-50. Har aldri havnet i så høy tier kamp uten platoon med den tanksen. Tier 4 light tanks har fra 4 til 10 i MM. dvs du kan møte tier 9 heavies og tier 9 TDs. Men ikke tier 9 mediums eller tier 10 heavies. Du kan heller ikke møte høyere enn tier 6 arty. Med andre ord så var det ingen bug, men dette er noe som ikke vil skje ofte da mye må klaffe. EDIT: T-50 har MM fra 6 til 10. Tier 5 light tanks har MM fra 8 til 13 Med andre ord kan de møte alt av høyere tier tanks. Endret 22. juli 2012 av Kron Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Det er helt normalt og havne i tier IX med tier IV scouts. Sjekk MM charts. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Digger spillet av og til Spilte en kamp med en type og fikk 800 exp for å være på et lag når jeg selv ikke skadet noen(brukte feil ammo, så penetrerte ikke) og døde halveis i spillet . Synes folk er det er enklere å være det forsvarende laget når det er Assault-modus? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Kommer an paa medspillerne mine. Om de er med aa rushe naar vi spiller defense, saa liker jeg aa vaere defense, og om de er med paa aa vaere taktiske naar vi assaulter, saa liker jeg det. Best av alt liker jeg aa staa et sted og snipe paa encounter. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Synes det er greit med variasjon. Men rimelig kjipt å spille på Himmelsdorf med 6-arties på hvert lag 6 arties på himmelsdorf er jo lite problematisk, prøv heller en runde i jagdtiger med 6 arties tier VI pluss per team på malinovka... det er frustrerende det! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) VK4502P er min desiderte favoritt tier 9. Skjønner ikke hvorfor den ikke får mer respekt. Ofte omtalt som den dårligste tier 9. Er helt uenig. Den er mye bedre enn E-75 som blir regna som den beste av mange. Har ikke prøvd ST-I eller AMX 50 120 enda da. Endret 25. juli 2012 av Kron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå