Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jojo, men det betyr jo også at systemet ikke prøver å gi deg 50%, fordi da hadde det ikke vært mulig med slike stats.

Og det er strengt tatt begrenset hvor avansert matchmakinga til WoT er...

Eller menes det at matchmakinga er avansert nok til å ta hensyn til ekstremt mange faktorer per person, men ikke det faktum at det kjøres i platoon?

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til noe av det samme, mulig jeg er ræva men så fort jeg treffer nesten 60% victories, så går jeg på en taprekke som er vond.

Eksempel: Med tier 6 tanks så er man enten best eller så havner man sammen med en haug med tier 9 tanks. Havner man sammen tier 7-9 tanks og er dårligst så ligger man tynt ann om man ikke tar halen mellom beina og løper....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Syntes jeg klarer meg godt, 2 ace tanks:)

Ikke verst det nei :) Du har nylig starta med spillet ser du ut som. Velkommen inn =)

Lenke til kommentar

Nei, jeg har nok spilt lengre enn de fleste her inne. Jeg kom veldig tidlig inn, det vil si rett før beta da jeg fikk en invite. Dog så jeg meg fort lei pga en del kjipe bugs, som nå alle er fikset (noen ny bugs er det jo, men de er lovet fikset i 7.5).

For å si det slik; WoT har kommet en lang vei det siste året:)

Edit: Leif var på tur.

Endret av Mreinha
Lenke til kommentar

Ikke verst det nei :) Du har nylig starta med spillet ser du ut som. Velkommen inn =)

Om han har brukt 3 min per kamp (kamikaze kanskje?), så tilsvarer antall kamper over 28 timer spilletid. :)

Et mer riktig snitt er nok rundt 7 min per kamp. Og det tilsvarer 66 timer...

Lenke til kommentar

Jeg tror vel egentlig ikke at kampene er fikset for å balansere resultatet. Det hadde ikke vært spesielt vanskelig å få til i MM, men jeg kan ikke se noen grunn til at de ville gjøre det. Det avhenger hvor god stridsvogn du kjører i forhold til de andre på laget, men jeg tror ganske enkelt ikke det er mulig å være så god at du kan dra med deg 14 andre til en veldig høy seiersprosent over tid. I og med at det er så mange spillere vil man selvsagt få unntak, men det kan du nok delvis tilskrive ferdigheter og delvis flaks. Hvis du kaster en terningserie nok ganger vil du få enkelte serier som har veldig høyt antall høye kast, andre som har høyt antall lave kast, selv om det ikke er noe galt med terningen. Det er slik sannsynlighet fungerer. Så er det jo heller ingen hemmelighet at du nok får en del høyere seiersprosent når du spiller i platoon eller hvis du er ovoer gjennomsnittlig god og spiller med gode stridsvogner. Hvis du kombinerer de to, spiller i platoon med tre sterke stridsvogner, vil det nok dra opp seiersprosenten en hel del. Jeg tror ikke du finner mange spillere med spesielt høy seiersprosent som har tilbragt det meste av tiden alene i en svak tier 4.

Når det er sagt, så synes også jeg at jeg opplever helt vannvittige tapsrekker som avbryter gode perioder med stor overvekt av seiere. Det kan jo forklares ved at MM prøver å balansere lagene også mtp ferdigheter (den kan for eksempel benytte seg av de siste 100 kampene for å avgjøre hvor god du er), men jeg tror egentlig vi må tilskrive disse hendelsene tilfeldigheter. Spiller du nok kamper, vil alt skje.

Endret av Aasgaard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har min onkel av alle overtalt meg til å gi dette spillet et forsøk. Jeg kan umiddelbart se at dette er noe jeg ikke er spesielt flink til, men alle andre skyter like dårlig anyways.

Hvordan får jeg tak i en sort Panther?

Lenke til kommentar

Fordi du kan ta ut en Löwe med en M10? :p

Da har min onkel av alle overtalt meg til å gi dette spillet et forsøk. Jeg kan umiddelbart se at dette er noe jeg ikke er spesielt flink til, men alle andre skyter like dårlig anyways.

Hvordan får jeg tak i en sort Panther?

Øvelse gjør mester. For noen av de som spiller i alle fall.

Du finner skins overalt, personlig bruker jeg Mirtankov.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan hende du bare var uheldig med RNG-en. Burde uansett være masse annet du kan ta ut i en tier 8-kamp.

Skjønt, med derpen ville du vel uanset ikke penetrert på samme måte som med AP, men du kunne ha gjort skade likevel. Jeg tror jeg skifta mellom derp og M1A2 da jeg spilte den, men det begynner å bli en stund så jeg er litt rusten ang. Wolverine. Alt jeg vet er at de alltid tar ut Löwen min mens jeg står og skyter på andre ting. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...