Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Gullammo blir vel mest brukt i CW. Men synes uansett at det ikke er så ille. Skaden er den samme men du kan lettere penetrere. Men vet du hvor du skal skyte på tanks så er det liten til ingen forskjell på standard og gullammo. Eneste unntaket her er vel 150mm til E-100. Da den har dårlig accuracy og penetrering som er en dårlig kombinasjon, så med denne vil det gi en merkbar fordel med gullammo. Endret 10. juli 2012 av Kron Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hva er beste taktikken for å lykkes med T-50? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Hva er beste taktikken for å lykkes med T-50? Never stop moving! DVS: Av og til står du stille i ei busk med camo og binocs, men som regel ikke. Endret 10. juli 2012 av Valle79 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hva er beste taktikken for å lykkes med T-50? Ikke stå stille! Den har sinnsyk akselerasjon og turnrate, så det gjelder å utnytte dette til det fulle. Kjør i uforutsigbare mønster og pass på å ha backup fra større tanks når du beveger deg mot fienden (min beste runde i T-50 var når jeg var brisen ) Det morsomste du kan gjøre er egentlig å sirkle større tregere tanks. Du gjør kanskje ikke så mye skade på dem pga lav pen, men de gjør ingen skade på deg! Ofte vil de allikevel forsøke å skyte deg, og glemmer de større tanksene du forhåpentligvis har i backup->han dør, du får medhjelperpoeng og laget vinner! Havner du i en T4 maks kamp er du sinnsykt OP. Du er raskest, tåler omtrent mer enn noen andre og har en decent kanon. Med litt skills kan en slik tank vinne kartet alene når den får være topptank. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Har tatt KV2, 3, 4 og 5 uten hjelp fra medspillere. Må si meg fornøyd med det. Regner med det er 57mm ZiS-8 som er best? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Apropo T-50, så må eg nesten poste denne treffende gif'en: 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Stemmer så alt for godt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Flott, begynner å få "not responding" midt i matcher Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Er det en bug eller noe, om jeg ikke kan penetrere en Tiger 2 med beste kanon på Pershing? Jeg siktet( og traff) på den platen i front som går under tanksen. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Er det en bug eller noe, om jeg ikke kan penetrere en Tiger 2 med beste kanon på Pershing? Jeg siktet( og traff) på den platen i front som går under tanksen. RNG? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 RNG? Hva mener du med det? Jeg var på kloss hold, og han var nesten 90 mot meg med fronten. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 RNG? Hva mener du med det? Jeg var på kloss hold, og han var nesten 90 mot meg med fronten. http://en.wikipedia.org/wiki/Random_number_generation Shit happens. 2 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jo nærmere du står (innen rimelighetens grenser), jo vanskeligere er det å penetrere den plata, på grunn av vinkelen. Løpet ditt er ganske mye høyere enn den, så du skyter på skrå nedover. Jo nærmere du kommer, jo mindre blir vinkelen mot plata. Hvis det var forståelig? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jepp, fatter den. Har lest at på under 100 meter så mister jeg ikke noe penetrering, så den faller ut( stod på ca 35 meters hold). Pershing har 180 i penetrering mot 150 i armor på tiger 2, MEN dette var en weakspot, så....hvor mye gods er det egentlig på den nedre platen da? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Må si meg fornøyd. Kjørte en runde PzKpfw III, endte med 7kills 19k credit og 1k xp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Får ikke til å få "Ace tanker" med KV-2.... Noen tips? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Derp. Om og om og om igjen. Fikk det på en av de første kampene mine etter at KV-en ble splitta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Ok har brukt 107mm jeg. Skal prøve derp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Go for it. Etter at den ble tier 6, har jeg ikke hatt noen interesse av å bruke 107 lenger. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Er det en bug eller noe, om jeg ikke kan penetrere en Tiger 2 med beste kanon på Pershing? Jeg siktet( og traff) på den platen i front som går under tanksen. Sikt f.eks. på mitraljøse-hullet på venstre side på fronten. Jeg havna i en duell mot en tiger 2 med min Tiger P, og slakta fyren uten at jeg fikk skade. Rett og slett fordi han ikke hadde peiling hvor han skulle skyte, mens hvert av mine skudd gikk inn på ham. Han ble så sur at han reporta meg for hacking.. haha. Uansett gir jeg spillet her en pause nå. Det er noe feil med å få 5 tap før man får 1-2 wins, og så 5 nye tap igjen.. Det er et mønster der jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå