Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Gullammo blir vel mest brukt i CW. Men synes uansett at det ikke er så ille. Skaden er den samme men du kan lettere penetrere. Men vet du hvor du skal skyte på tanks så er det liten til ingen forskjell på standard og gullammo. Eneste unntaket her er vel 150mm til E-100. Da den har dårlig accuracy og penetrering som er en dårlig kombinasjon, så med denne vil det gi en merkbar fordel med gullammo.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er beste taktikken for å lykkes med T-50?

Ikke stå stille! :) Den har sinnsyk akselerasjon og turnrate, så det gjelder å utnytte dette til det fulle. Kjør i uforutsigbare mønster og pass på å ha backup fra større tanks når du beveger deg mot fienden (min beste runde i T-50 var når jeg var brisen ;) ) Det morsomste du kan gjøre er egentlig å sirkle større tregere tanks. Du gjør kanskje ikke så mye skade på dem pga lav pen, men de gjør ingen skade på deg! Ofte vil de allikevel forsøke å skyte deg, og glemmer de større tanksene du forhåpentligvis har i backup->han dør, du får medhjelperpoeng og laget vinner!

Havner du i en T4 maks kamp er du sinnsykt OP. Du er raskest, tåler omtrent mer enn noen andre og har en decent kanon. Med litt skills kan en slik tank vinne kartet alene når den får være topptank.

Lenke til kommentar

Jo nærmere du står (innen rimelighetens grenser), jo vanskeligere er det å penetrere den plata, på grunn av vinkelen. Løpet ditt er ganske mye høyere enn den, så du skyter på skrå nedover. Jo nærmere du kommer, jo mindre blir vinkelen mot plata. Hvis det var forståelig?

Lenke til kommentar

Jepp, fatter den. Har lest at på under 100 meter så mister jeg ikke noe penetrering, så den faller ut( stod på ca 35 meters hold). Pershing har 180 i penetrering mot 150 i armor på tiger 2, MEN dette var en weakspot, så....hvor mye gods er det egentlig på den nedre platen da?

Lenke til kommentar

Er det en bug eller noe, om jeg ikke kan penetrere en Tiger 2 med beste kanon på Pershing?

Jeg siktet( og traff) på den platen i front som går under tanksen.

Sikt f.eks. på mitraljøse-hullet på venstre side på fronten.

Jeg havna i en duell mot en tiger 2 med min Tiger P, og slakta fyren uten at jeg fikk skade. Rett og slett fordi han ikke hadde peiling hvor han skulle skyte, mens hvert av mine skudd gikk inn på ham. :)

Han ble så sur at han reporta meg for hacking.. haha.

Uansett gir jeg spillet her en pause nå. Det er noe feil med å få 5 tap før man får 1-2 wins, og så 5 nye tap igjen.. Det er et mønster der jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...