Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Fikk svar fra WoT gutta på klagen jeg sendte :D

 

"

thank you for providing us with the replay.

 

You are correct that your 24h ban is deserved, as intentional team damage is against the rules, even under these circumstances. The correct procedure would be to just report them, but do not attack them.

Since intentional blocking of allied vehicles is a violation as well, we are taking the appropriate action against their accounts. And rest assured, it is considered a more severe violation than the first teamkill case...

It is our hope that in the future you will not be harassed again, but if you do, please have strong nerves and just report these violators!

 

Thank you for the report again, this will teach them."

 

 

 

Satser på at de får noen timers fravær ;)

 

Haha, knall!

 

Men dumt at du ikke blir unbanned. Det er jo på en måte selvforsvar. Teit å bli "fengslet" fordi man drepte noen som "voldtok" deg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, litt bittert det. Men men, gadd ikke å klage på det i mailen, så det som større sannsynlighet å bli hørt slik at de to også blir banna en stund om jeg sa straffen min var fortjent.

Tviler på at jeg hadde blitt unbanna uansett, og nå er det bare noen få timer igjen^^

 

Men digger meg at de og får straff, skulle dog likt å visst hvilken straff de får siden han sier det de gjorde var verre (noe jeg helt klart er enig i).

Lenke til kommentar

Ja, litt bittert det. Men men, gadd ikke å klage på det i mailen, så det som større sannsynlighet å bli hørt slik at de to også blir banna en stund om jeg sa straffen min var fortjent.

Tviler på at jeg hadde blitt unbanna uansett, og nå er det bare noen få timer igjen^^

 

Men digger meg at de og får straff, skulle dog likt å visst hvilken straff de får siden han sier det de gjorde var verre (noe jeg helt klart er enig i).

 

Jeg vet ikke hvilke straffer de oprerer med. Men er vel vanlig å gå fra 24t til 72t.

 

Så 72t eller mer sikkert.

Endret av per17
Lenke til kommentar

Isu ser digg ut, har bare kommet til su 152 enda men gleder meg til å få en gun med mer pen enn 175

 

Jeg bruker nesten bare stock kanonen med 152 mm og HE shells. Gjør skade på alt. 175 pen på 122 mm er for lite.

 

Er ikke noe å snipe med akkurat nei, men du hendelse for en RoF du får med 122mm'en.

Lenke til kommentar

Lurer på om M1 Abrams kommer inn i spillet en gang. De første prototypene ble jo laget på 70-tallet. Om den kommer blir det nok som heavy tank. Veier jo rundt 60 tonn.

 

En gang sikkert...

 

Men se på nye tech trees, hvor mye de skal putte inn først. Ikke vits å tenke på engang.

 

Battlefield 3 har abrams.

Lenke til kommentar

Lurer på om M1 Abrams kommer inn i spillet en gang. De første prototypene ble jo laget på 70-tallet. Om den kommer blir det nok som heavy tank. Veier jo rundt 60 tonn.

 

En gang sikkert...

 

Men se på nye tech trees, hvor mye de skal putte inn først. Ikke vits å tenke på engang.

 

Battlefield 3 har abrams.

 

Ja, men det er vel en A2, som blant annet har en 120mm smoothbore kanon som vi aldri kommer til å se i World of Tanks. Den første versjonen av Abrams hadde en 105mm riflet kanon.

 

Men du har nok rett. De har nok å gjøre foreløpig.

 

eller kanskje denne?

http://en.wikipedia.org/wiki/MBT-70

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Har fått ISU-152 nå. Ferdig researchet med BL-10.

 

Heftig kanon gitt :green:

 

 

Bruker ellers disse modsene:

 

Over target markers og J1mbos crosshair.

 

 

Har ennå ikke prøvd XVM mod der man ser andres stats...

Er redd man skal miste motet før man har begynt. Mange som sier i chatten før kampen begynner: "Åneeei, vi har tapt!" Blir for dumt.

Lenke til kommentar

Hadde den modden tidligere. Hadde den følelsen i blant, men desto artigere å vinne når man stilte med et "dårligere" lag.

 

Også var det lettere å forholde seg til de andre, visste om de som dekka ryggen din hadde et snev av peiling eller ei. Men så var det desto lettere å hisse seg opp over de med dårlig stats som også gjør det dårlig. Legger lettere merke til de om du skjønner.

 

Spiller uten modden nå og savner den egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Bruker ellers disse modsene: Over target markers og J1mbos crosshair. Har ennå ikke prøvd XVM mod der man ser andres stats... Er redd man skal miste motet før man har begynt. Mange som sier i chatten før kampen begynner: "Åneeei, vi har tapt!" Blir for dumt.

Har kjørt XVM (med otm) og J1mbos en stund ja. Mister motet med XVM? Det hender, men jeg kjører kampen som beste jeg kan allikevel. Og dersom jeg får øye på to fiendetanks samtidig, og den ene har 40% winrate og den andre har 60%, så skyter jeg desidert på han med 60% først. Kan være nok til å vinne runden å få tatt ut den fyren ;)

 

Apropo mods, vil anbefale den jeg har lagt ved. Putt den i res_mods\0.7.4\gui

Start spillet, gå i kamp, og zoooom uuuuuuut :D

 

avatar_input_handler.xml

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde den modden tidligere. Hadde den følelsen i blant, men desto artigere å vinne når man stilte med et "dårligere" lag.

 

Også var det lettere å forholde seg til de andre, visste om de som dekka ryggen din hadde et snev av peiling eller ei. Men så var det desto lettere å hisse seg opp over de med dårlig stats som også gjør det dårlig. Legger lettere merke til de om du skjønner.

 

Spiller uten modden nå og savner den egentlig ikke.

 

Jeg ble så skuffa over mine lagkamerater at jeg måtte bare fjerne XVM. Det var like lett å bare anta at man kommer til å taper, og heller bli positivt overrasket når det ikke skjer! Faktisk synes jeg random battle er noe drit for tiden - ikke på grunn av de nye assault/defend (encounter) modusene, men rett og slett fordi det er så mange dårlige spillere, og teamene jeg får ser ut til å være full av dem. (Seriøst skal jeg bruke 7 battles på å få x3'ern på min SU-85? WTF!).

 

Får du 2-3 tap på rad er du uheldig, får du 5+ er det et mønster bak det hele. SPESIELT når du fortsatt får ok med penger (cash dobles ikke ved win, men man får 50% ekstra hvis man har premium konto).

Lenke til kommentar

De fleste kampene mine ser ut til å være slik. I alle fall når jeg spiller TD og arty. Folk kan virkelig ikke å forsvare arty fra lights / batchats. Ei heller spre seg balansert i stedet for å rushe ned en flanke kun for å bli tatt ut av et bakhold. Eller lære seg til å gå rundt når én tank holder opp hele gjengen, eller lignende. Det er alt for lett å bli frustrert og forbanna i dette spillet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...