Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Vedrørende dette med nye E-50 har Overlord hintet til at det er mulig at den blir byttet ut med Leopard 1 hvis den viser seg å være for dårlig. Leopard 1 skal ihvertfall sannsynligvis inn i spillet på et eller annet tidspunkt.

Skal vi få Leo i wot! Kult, gleder meg :D . Har forresten aldri sett noen grunn til at spillet skal holde seg til ww2. Noe det jo heller ikke gjør. Synes godt de kan legge til flere tiers etterhvert også. 11-12 osv. Her med 50-60-70 talls tanks.

Aldri sett noen grunn?...

Spillet handler om tanks og tank destroyers (+ arty..)

Tank destroyers ble vel tidligst utfastert, på 50 tallet vil jeg tro. Heavy og medium kategoriene ble kombinert til en type - main battle tank, på 60-70 tallet.

Grunnen til at spillet hovedsaklig har tanks fra ww2, er nettopp fordi det var på den tiden det var flest typer tanks, med flust av prototyper. Dette fortsatte noe utover 50-60 tallet, men de gikk som sagt bort fra heavy, medium, light og tank destroyer konseptet. Krigføringen ble rett og slett forandret. Helikoptre, jetfly og missiler ville gjort en maus temmelig ubrukelig...

Hvilke tank destroyers skal plasseres på tier 11-12? Hva med mediums og heavys? Skal main battle tank regnes som heavy eller medium? Spillet vil bli noe forferdelig ubalansert, samt gå bort i fra sine røtter.

Vil du kjøre abrams, spill bf3, arma eller lignende.

Du vet at leopard allerede er annonsert right? Den skal toppe et medium tre som tier 10.

Vil forresten heller påstå at heavy tanks sluttet å eksistere og rollen ble helt tatt over av mediums som da ble omdøpt MBTs.

Light tanks har blitt erstattet av armoured cars, men det er fortsatt bruk av light tanks også.

Tank destroyers har blitt erstattet av anti-tank missiles.

Nå tror jeg ikke leo er "bekreftet", men det er fult mulig at den kommer ja.

Tidlige MBTer kan riktignok balanseres lettere enn de sene. Leo 1 har vel temmelig lite armor f.eks...

Samme hvordan du ordlegger det, de gikk bort i fra den modellen vi ser ingame i dag.

I dag brukes det også AFV, IFV osv armert med missiler, hva er poenget ditt?

Mener du at tier 11-12 TDs skal være anti tank missiles? Hehe...

Endret av per17
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er nå å utvide med nyere tankser, som eksempelvis kunne blitt tier 11-12. Når det nå blir tier 10 td, så kan man jo etterhvert igjen få tier 11 tankser. Vi har jo hatt det slikt hele veien, vi hadde en tier 10 hevy på alle landene, ingen tier 10 td. Det var da aldri noe problem. Så lenge de får til å balansere det.

Men samme det. Nå ser jeg mest frem til patchen med fysikk :)

Lenke til kommentar

Poenget er nå å utvide med nyere tankser, som eksempelvis kunne blitt tier 11-12. Når det nå blir tier 10 td, så kan man jo etterhvert igjen få tier 11 tankser. Vi har jo hatt det slikt hele veien, vi hadde en tier 10 hevy på alle landene, ingen tier 10 td. Det var da aldri noe problem. Så lenge de får til å balansere det.

Ja du har et poeng der, men devs har tidligere sagt at de angret på at de innførte tier 10 heavys pga ubalanse.

Derfor er jeg ikke sikker på om de vil gjøre det samme igjen...

Hva mener du med ingen problem? Spiller du clanwars? Der brukes ikke TDs...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Ja du har et poeng der, men devs har tidligere sagt at de angret på at de innførte tier 10 heavys pga ubalanse.

Bare svarer her så jeg slipper å sitere så mye fra den tidligere posten. Joda, SerB har bekreftet at Leopard 1 skal komme. Det er heller ingen planer om å lansere noen tier 11 tanks av noe slag. Faktisk har dem avkreftet at det er aktuelt å gjøre. De lanserer tier 10 mediums og TDs fordi tier 9 mediums og TDs ikke er balansert mot tier 10 heavies. Og det vil dem nå gjøre.

kilde kan du få her:

http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/131394-serbs-qa-on-tier-10-tds-and-mediums-from-the-past-24-hours/

Lenke til kommentar

Bare svarer her så jeg slipper å sitere så mye fra den tidligere posten. Joda, SerB har bekreftet at Leopard 1 skal komme. Det er heller ingen planer om å lansere noen tier 11 tanks av noe slag. Faktisk har dem avkreftet at det er aktuelt å gjøre. De lanserer tier 10 mediums og TDs fordi tier 9 mediums og TDs ikke er balansert mot tier 10 heavies. Og det vil dem nå gjøre.

kilde kan du få her:

http://forum.worldof...-past-24-hours/

Jeg ser ikke hvor han bekrefter noe som helst? "We'll give you your cardboard dream tank, don't you worry.

But later."

Som vi vet så liker denne SerB å kødde, så jeg ville ikke håpet på leo før Overlord annonserer det...

Ja jeg regner ikke med tier 11 med det første, om noen gang, men det var GrinderX9 som ønsket det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

SerB ville ikke køddet med det. Dessuten nevnte han det i flere svar:

Q: If the Leo-1 is introduced, will it be before or after the Brits?

A: Most probably after.

Q: [Question on the "predecessor-successor-accurate" line that will culminate in the Leopard-1.]

A: The predecessor for the Leo-1 was the "Indien-Panzer" worked on by Porsche together with Daimler-Benz, so you can figure out where that tree branch will originate from.

Q: Since this isn't a heavy, then the only variant for the Leo-1 tree branch is: VK DB at Tier 7 =&--#62; Tank X at Tier 8 =&--#62; Indien Panzer 1954 at Tier 9 =&--#62; Leopard 1 at Tier 10. Am I right?

A: Almost. Just that Indien can't really be pushed past Tier 8. Whereas Leo-1 did have prototypes...

Q: Is the Leo prototype you mention [likely Tier 9 tank leading to Leo-1] the Leopard-Panzer Prototyp Daimler Benz Deutschland 1959/60?

A: It's not the only prototype, there were at least two of them. But this is the one that fits into the Daimler branch.

Lenke til kommentar

haha, har da fått min første 24h ban.

Kom 30 sekunder for sent til matchen, så da var det to stykker i platoon som hadde bestemt seg for å blokkere meg. Trodde de skulle slutte når de så jeg var blitt aktiv, men neida. Kjente sinnet bygde seg opp inne i meg, endte med at jeg skøyt light tanken. Fortsatte videre, men ser at fyren i KV13 skal til å ramme meg igjen og hindre meg. Ender med at jeg tar ut han og.

Får selvfølgelig blått nick, mens de to idiotene tar offerrollen i chatten. Resten av laget biter på trollinga deres og ikke lenge etter kommer det en Ferdinand og tar meg ut.

Faktisk første gang jeg også har sendt inn replay og en skikkelig klage på andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

haha, har da fått min første 24h ban.

Kom 30 sekunder for sent til matchen, så da var det to stykker i platoon som hadde bestemt seg for å blokkere meg. Trodde de skulle slutte når de så jeg var blitt aktiv, men neida. Kjente sinnet bygde seg opp inne i meg, endte med at jeg skøyt light tanken. Fortsatte videre, men ser at fyren i KV13 skal til å ramme meg igjen og hindre meg. Ender med at jeg tar ut han og.

Får selvfølgelig blått nick, mens de to idiotene tar offerrollen i chatten. Resten av laget biter på trollinga deres og ikke lenge etter kommer det en Ferdinand og tar meg ut.

Faktisk første gang jeg også har sendt inn replay og en skikkelig klage på andre.

Sånt er så jævlig irriterende, men systemet støtter jo slikt.

Lenke til kommentar

Fikk svar fra WoT gutta på klagen jeg sendte :D

"

thank you for providing us with the replay.

You are correct that your 24h ban is deserved, as intentional team damage is against the rules, even under these circumstances. The correct procedure would be to just report them, but do not attack them.

Since intentional blocking of allied vehicles is a violation as well, we are taking the appropriate action against their accounts. And rest assured, it is considered a more severe violation than the first teamkill case...

It is our hope that in the future you will not be harassed again, but if you do, please have strong nerves and just report these violators!

Thank you for the report again, this will teach them."

Satser på at de får noen timers fravær ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Regner med plasseringen av Ferdinand indikerer at xp vi har farma opp til den for å unlocke E-100 Jagdpanzer blir overført til Jagdtiger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...