Quickcraft Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Derp blir brukt om slike kanoner som feks 152mm på kv2, med stort kaliber, lav treffsikkerhet og som kaster avgårde HE skudd som potensielt gjør stor skade, hvertfall for sin tier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Bortsett fra at KV-2 har en merkelig god treffsikkerhet med derp. Derp sniping er populært og gøyalt. Lenke til kommentar
darket Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 god suksess med kv1 derp igår 1 Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) andre som har problemer med å kjøpe gull? Prøvde to ganger tidligere i uka, og på nytt nå. Alt er som før på paypal, og handelen blir gjennomført. Men ingen penger blir trukket fra konto og ikke noe gull i spillet.. Jeg vil ha premium! har fått nytt bankkort, glemt å aktivere.. Endret 18. mai 2012 av major_stuen Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Neste tank: Bat Chat eller T54. Hva er mest gøy? Begge er vel nerfet hardt. Men Batmobilen er vel morsomst? Endret 21. mai 2012 av James King Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Neste tank: Bat Chat eller T54. Hva er mest gøy? Begge er vel nerfet hardt. Men Batmobilen er vel morsomst? Liker personlig de franske tanksene ganske bra, og min neste blir nok Bat Chat, eller AMX 50 100, den som kommer først rett og slett Men Bat'n tror jeg blir morro... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Ja, det blir nok Bat Chat på meg og. Har mye gøy med AMX 13 90 Lorraine har jeg ikke så moro med, men har ikke giddet å oppgradere mer enn til nest beste motor og 90 mm DCA gun. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Holder på med Lorrainen selv for øyeblikket. Må spilles mer som en veldig rask AMX heavy enn en 13-90/Batchat. Lenke til kommentar
krydderkongen Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hei Gutter. Kult å se at vi er flere wot norsker der ute:-) Men vis noen vil bli med i en platoon/Tank kompany . en kveld så legg til krydderkongen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg digger Lorryen min i alle fall. Fra første gang jeg kjørte den, men hadde freexpa alt unntat BatChaten, så jeg aner ikke hvordan det er å kjøre den uten beste gun / motor. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Bestemte meg for å prøve 105mm derp på min E8. Svært uvant etter å ha brukt toppkanonen til å støtte teammates fra avstand, men det er vanvittig gøy å plukke ut T5 mediums på ett skudd. Er det vits for meg å kjøpe en M4 Sherman bare for å kunne utnytte lavere tiers hos motstanderene(og dermed one-shotte mer)? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ja. E8 med derp høres feil ut i mine ører. M4 med derp er mer rett. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg ble litt sidetracket fra min sti mot IS-3 og kjøpte M4 nå som den er (eller var?) på salg. Fikk nettopp derp på den, og 6 kills på første kamp med derp'en. Jeg var vel topp tank, og motstanderne hadde noen churchills, men de var virkelig dårlige spillere. Hadde flere 1-shotkills på TDs og andre mindre tanks, så M4 kommer jeg nok til å beholde som moneymaker og bare for morro skyld. Jeg har alt for få kamper med M4 til å gi noen god vurdering av den, men hvis den fortsatt er på salg ville jeg sagt kjøp. Derp når du er topp tier, eller nær top tier er morro, og tier 5 har noe bedre matchmaking enn tier 6. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Ja den er vel en av de bedre non premium credit makerne, men slår ikke t34 eller typen Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Er det russisk eller amerikansk T34 du viser til? Hvis russisk får jeg starte et nytt sideprosjekt med russiske mediums. Hvis amerikansk er det bare å fortsette til jeg åpner US heavies. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Amerikansk, siden den er premium. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Skjønt, den russiske tier 5 medium T-34 er fantastisk på alle måter. Unntatt å tjene credits. Skyter jo nesten like raskt som en Churchill med rammer og 100% crew. Jeg har optics, GLD og vents på min, om jeg ikke husker feil. Siden jeg har mer for vane å havne i tier 7-kamper enn tier 5, som før i tiden. En av mine desiderte favoritt-tanks, der oppe med 38H, IS-4 (både som tier 9 og tier 10), GW Panther og AMX 13-90. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Ja, det blir nok Bat Chat på meg og. Har mye gøy med AMX 13 90 Lorraine har jeg ikke så moro med, men har ikke giddet å oppgradere mer enn til nest beste motor og 90 mm DCA gun. Har spilt noen runder med Bat Chat. Veldig gøy selv om jeg kun har 90 mm DCA gun og ikke topp motor ennå. Er det stor forskjell med topp-motor? Likte ikke å være stor blink med Lorraine. Endret 29. mai 2012 av James King Lenke til kommentar
darket Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 litt dødt her? bruker all min tid på d3, men kommer sikkert sterk tilbake til wot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå