Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Nettopp fått meg Lorraine. Oppgradert til nest beste motor og ny 90 mm gun. Morsom sak, men svær i forhold til 13 90. Må være mer forsiktig. Snipe, flanke.. Kan også spilles som en meget mobil TD. Ikke noe brawler dette.

MM er mye bedre. Havner ofte på topp. 13 90 er ofte langt nede på lista.

Nå grinder jeg videre for Bat Chat.

Hva synes dere om Lorraine?

Endret av James King
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yup. Gjelder å IKKE ta skudd i høyre side på T59...

De fleste russiske tanks (Type 59 er en russisk tanks som kineserne fikk designet til) i høyere tier har ammoracket sitt i bunnen av tanksen på høyere side. Merkelig designvalg etter min mening men så lenge førerne er oppmerksomme på det går det vel forsåvidt greit.

Lenke til kommentar

Heh, hadde en kamp for litt siden med KV-3. Skjøt en Easy8 i trynet og satte fyr på den. Kverka ham med neste skudd. Så at en AMX 13 75 prøvde å komme seg rundt meg, snudde meg og satte et skudd i ham i det han kom rundt hushjørnet (var i byen på Fisherman's Bay) og han tok fyr. Kverka ham med neste skudd. Får i chatten "Nice hack you got there!" Fyren insisterte på at jeg måtte ha en hack fordi jeg satte fyr på 2 personer på rad, noe som visstnok ikke skal gå an i følge den kisen. Mens han maste om dette skjøt jeg på en JagdPanther som definitivt ikke tok fyr, men da mente han jo at jeg hadde slått av cheaten...hahahaha!

Lenke til kommentar

Yay min første "ordentlige" tier 10!

Is-7 altså, teller ikke med is-4 :p

Du må seie om den er bra, for eg har XP til den men ikkje creds hehe :p

Synes IS 4 ikkje var så altfor verst tanks å kjøre :)

Har bare kjørt den i 3 kamper, men jeg må si at førsteinntrykket er bra

Pwnet skikkelig i den siste kampen, tjente til og med en del credits på den kampen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...