Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Hadde gjerne joina, hadde det ikke vært 25 grader på rommet mitt. Hjelper ikke å ha rom i kjelleren med persienner for vinduene, når det likevel blir kokvarmt her inne. Gjennomtrekk hjelper meg heller ikke. Gamer du i kveld, kan jeg alltids joine deg. Jeg har en T2 Light og en 38H som jeg elsker å spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

gah - 2/3 xp til Ferdinands beste kanon. Jeg blir gal av å grinde til den - og er jammen meg ikke sikker på om jeg kommer til å ha råd til å fyre den av. Får fise rundt i Jagdpantheren min en stund til, evt fortsette på veien til Wolverine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Gah. Jeg er lut lei amerikanske tankser. Grinder til T29, men etter 10 kamper i M6, klarer jeg ikke mer. :|

Orker ikke engang bruke freexp på den.

M6 blir ganske bra når du får 90mm til den.

Lenke til kommentar

Jeg har 90mm. Finner den fortsatt ikke bra. :p

Jeg hadde researcha alt på den da jeg kjøpte den.

Å spille M6 minner meg svært mye om å spille tier 4 light.

Jeg havner bare i tier 8-9-kamper og hver gang noen ser på meg, dør jeg.

Holder ut lengre i A-20-en, jo. :|

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Jeg har 90mm. Finner den fortsatt ikke bra. :p

Jeg hadde researcha alt på den da jeg kjøpte den.

Å spille M6 minner meg svært mye om å spille tier 4 light.

Jeg havner bare i tier 8-9-kamper og hver gang noen ser på meg, dør jeg.

Holder ut lengre i A-20-en, jo. :|

Men når M6 er top tier så eier den :)

Lenke til kommentar

Går det ann og gå tilbake til battle, hvis du først har tatt exit?

Er det noen replay, eventuelt save funksjon? Er noen battles som man er jævla fornøyd med, og har lyst og se igjen.

Desverre er det ikke det, såvidt jeg vet i alle fall. Eventuellt opptak kan vel gjøres med Fraps?

Lenke til kommentar

Går det ann og gå tilbake til battle, hvis du først har tatt exit?

Er det noen replay, eventuelt save funksjon? Er noen battles som man er jævla fornøyd med, og har lyst og se igjen.

Desverre er det ikke det, såvidt jeg vet i alle fall. Eventuellt opptak kan vel gjøres med Fraps?

Fraps blir som man tar opp 6 timer i strekk på TV, så leter man etter de 5 minuttene som var kule.... ikke mye brukervennlig

Lenke til kommentar

Har brukt Fraps lite, men en kan vel starte/stoppe opptak med hotheys? Da kan en i det minste ha ett opptak for hver runde, og evt notere seg mens en spiller hvilken runde de kule tingene var i?

Ja, man kan starte/stoppe innspilling ved hjelp av hotkeys. Og bare husk på at selv 2-3 minutter med innspilling i HD gjerne bruker flere gigabytes med plass ettersom Fraps ikke rekker å komprimere videoen. Mener å huske å ha brukt VirtualDub eller hva det het for å komprimere filene etter innspilling.

Lenke til kommentar

Har brukt Fraps lite, men en kan vel starte/stoppe opptak med hotheys? Da kan en i det minste ha ett opptak for hver runde, og evt notere seg mens en spiller hvilken runde de kule tingene var i?

ja man kan, men når man spiller 20-30 battles gjerne og 1 av de var kule, så er dte jævla mye jobb....

Lenke til kommentar

ja man kan, men når man spiller 20-30 battles gjerne og 1 av de var kule, så er dte jævla mye jobb....

Er ikke verre enn å spille inn en kamp om gangen og så slette den mens man venter på at neste kamp skal begynne. Burde ikke ta mange sekundene.

Lenke til kommentar

Da har jeg skaffet meg nok xp til å låse opp IS-7, mangler bare noen millioner credits. :/ Rundt 100 runder med Löwe må til tenker jeg. Frister litt å gå for T-54 også, men i og med at toppen av teknologitreet for heavy endres snart, tror jeg kanskje det er greit å skaffe IS-7 først. Hvis jeg forstår endringene riktig, får jeg da to nye T9 gratis, siden IS-4 flyttes til T10 i en egen linje av heavy tanks. IS-4 er moro, så det gikk overraskende kjapt opp til IS-7. :)

Lenke til kommentar

Heldiggris. Jeg vil også ha IS-7!

Jeg burde sannsynligvis spille mer og slutte å sløse bort all freexpen på low tier tanks, men er så vanskelig å la være. Jeg elsker å ha ørten elita tankser å spille på. :p

Klarer aldri bestemme meg for bare noen få av dem. :p

Lenke til kommentar

Etter og ha runda 300 battles, og endelig låst opp tier IV tank, så synes jeg spillet blir mindre og mindre gøy.

Jeg møter "alltid" tier VI og mange ganger tier VII

av 20 battles er jeg enderst, eller nest nederst på rankinga i en battle når den begynner.

Det blir til at jeg spiller tier 3 eller 2 isteden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...