eXa Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Du logger inn på siden dem og så er det en liten drop down meny oppe i høyre hjørne. Der er det ett valg for å aktivere promo koder. Nå har jeg lagt til noen kommentarer i selve youtube videoen også. Viser litt hva jeg tenker og hvorfor jeg gjør ett par ting. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 wtf, kv'n min er fucka etter nyeste patch.... hvilken gun burde jeg gå for på den nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ja, absolutt den. På KV-1 that is. KV-2 regner jeg med å gå fullt ut med derp nå, siden oddsen er stor for at brorparten av kampene jeg havner i vil være tier 10. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Nesten så jeg klarte det igjen. Ble alene med 5 tanks, desverre så fikk jeg ikke inn nådestøtet på Tiger2 en så jeg kunne fortsette med å ta ut T29 og SU-85en og vinne Defeat Battle: Arctic Region 8. mai 2012 14:54:43 Vehicle: Löwe Experience received: 1 167 Credits received: 110 647 Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Lurer på en liten ting, har IS 4 og alt det der.. Men kva tanks skal eg gå for no? IS 7 eller fortsette på til E 75? Har Tiger 2 nesten fullt oppgradert. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Personlig er jeg ikke noe fan av IS-7 (har den selv) Jeg foretrekker T110 og antageligvis IS-4 framfor IS-7(foretrakk IS-4 over IS-7 pre 7.3 iaf). Tyske tier 10 har jeg ikke prøvd (er kun kommet til Tiger2) så der skal jeg ikke uttale meg. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Takk for svar Trur eg fortsetter med Tiger 2, treng ca 50k XP til E 75 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvordan er IS-8? Lurer på om det blir neste tank. Kjapp heavy Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Dårlig armor, god kanon, decent speed. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Er det noen aktive norske miljøer på WOT? Sliter med å finne andre jeg kan spille med..har det gøy alene, men litt kos å spille med andre noen ganger..er litt opp i åra selv da.. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Er det noen aktive norske miljøer på WOT? Sliter med å finne andre jeg kan spille med..har det gøy alene, men litt kos å spille med andre noen ganger..er litt opp i åra selv da.. http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/53672-troii-norwegian-troll-looking-for-new-members/ Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Er det noen aktive norske miljøer på WOT? Sliter med å finne andre jeg kan spille med..har det gøy alene, men litt kos å spille med andre noen ganger..er litt opp i åra selv da.. Norsk klan med minimumsalder 18. Godt voksne folk for det meste. Victrix Legion (linket klan-side @ WoT website) Hjemmeside/forum: www.victrixlegion.com [EDIT] Fikset linker Endret 8. mai 2012 av HannibalChopsticks Lenke til kommentar
Toblurrz Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg spillte WoT i tidlig BETA, har ikke sett på det etter release da, tviler ikke på at det er blitt enda råere, vurderer virkelig å installere det igjen nå 1920x1080 WoT wallpaper for you gais Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Er det noen aktive norske miljøer på WOT? Sliter med å finne andre jeg kan spille med..har det gøy alene, men litt kos å spille med andre noen ganger..er litt opp i åra selv da.. Hva vil litt opp i åra si da? Jeg er 30.. Hadde en jevngammel kompis som jeg spilte med, men han har nesten gitt seg så ser vel egentlig etter noen å spille med en gang iblant selv. Men har det mye gøy alene jeg og.. Send en PM om du vil teste litt platoon, jeg har tankser i nesten alle tiers. Vurderer å bli med i klan etter eksamen, Victrix virka jo interessant. Jeg er forresten bedre til å kjøre tanks enn å lage gode setninger.. Endret 8. mai 2012 av major_stuen 2 Lenke til kommentar
Toblurrz Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg er forresten bedre til å kjøre tanks enn å lage gode setninger.. I lol'd 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 er WoT bra? Battlefield Heroes er mye bedre Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 er WoT bra? Battlefield Heroes er mye bedre Tull og vas Dessuten, skal du spille noe med "Heroes" i seg, må det klart være Heroes & Generals! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå