Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Du logger inn på siden dem og så er det en liten drop down meny oppe i høyre hjørne. Der er det ett valg for å aktivere promo koder.

 

Nå har jeg lagt til noen kommentarer i selve youtube videoen også. Viser litt hva jeg tenker og hvorfor jeg gjør ett par ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten så jeg klarte det igjen. Ble alene med 5 tanks, desverre så fikk jeg ikke inn nådestøtet på Tiger2 en så jeg kunne fortsette med å ta ut T29 og SU-85en og vinne :p

 

Defeat

Battle: Arctic Region 8. mai 2012 14:54:43

Vehicle: Löwe

Experience received: 1 167

Credits received: 110 647

Lenke til kommentar

Personlig er jeg ikke noe fan av IS-7 (har den selv) Jeg foretrekker T110 og antageligvis IS-4 framfor IS-7(foretrakk IS-4 over IS-7 pre 7.3 iaf). Tyske tier 10 har jeg ikke prøvd (er kun kommet til Tiger2) så der skal jeg ikke uttale meg.

Lenke til kommentar

Er det noen aktive norske miljøer på WOT? Sliter med å finne andre jeg kan spille med..har det gøy alene, men litt kos å spille med andre noen ganger..er litt opp i åra selv da.. ;)

 

Norsk klan med minimumsalder 18. Godt voksne folk for det meste.

Victrix Legion (linket klan-side @ WoT website)

Hjemmeside/forum: www.victrixlegion.com

 

[EDIT] Fikset linker

Endret av HannibalChopsticks
Lenke til kommentar

Er det noen aktive norske miljøer på WOT? Sliter med å finne andre jeg kan spille med..har det gøy alene, men litt kos å spille med andre noen ganger..er litt opp i åra selv da..

 

 

Hva vil litt opp i åra si da? Jeg er 30.. Hadde en jevngammel kompis som jeg spilte med, men han har nesten gitt seg så ser vel egentlig etter noen å spille med en gang iblant selv. Men har det mye gøy alene jeg og.. Send en PM om du vil teste litt platoon, jeg har tankser i nesten alle tiers.

Vurderer å bli med i klan etter eksamen, Victrix virka jo interessant.

 

Jeg er forresten bedre til å kjøre tanks enn å lage gode setninger..

Endret av major_stuen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...