Efagimo Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Samme har eg også gjort, men ikkje fått den eg heller... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Victory! Battle: Westfield 7. mai 2012 21:48:45 Vehicle: Löwe Experience received: 11 820 (x5 for the first victory each day) Credits received: 151 465 Battle Achievements: Boelter's Medal, Steel Wall, Top Gun Blir vel en youtube video av det etterhvert. Drøyde ut ganske lenge pga en hummel som gjemte seg ved å gå rundt en bygning -.- 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Gikk for den Type 59 dealen selv. Men har ikke fått gull eller noe enda, ser det er trekt penger, eller reservert penger på nettbanken. Pleier jo som regel å få det man har betalt for innen noen sekunder. Eller er det annerledes med gifts? Lenke til kommentar
darket Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ikke fått det med meg, men hva skjer med IS i 7,3 ? står ingenting i patchnote fremdeles t7 ? Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Gi det litt tid, om du ikkje har fått den til i morga så er det bare å sende en mail til support Har ikkje fått den endå, så ventar til i morgon. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Mod sa det kunne ta opp til 3 timer, jaja trenger ikke mer free xp uansett Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ikke fått det med meg, men hva skjer med IS i 7,3 ? står ingenting i patchnote fremdeles t7 ? Det skjer ingenting med IS. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 har jeg forstått det rett at med 100mm kanonen så er det bare å kjøre ap og ikke ha med noe he? De aller fleste kanoner er det ikke lenger vits i å ha HE med på. Unntak fra dette er artilleri, 152mm på KV, SU-152 og ISU-152, 105mm på Hetzer, VK 2801 og StuG III, og 75mm Howitzern på M5 Stuart. Sistnevnte er nesten ubrukelig nå om dagen, men de andre kanonene den får er ikke stort bedre. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Synes allikevel det er greit å slenge med noen runder HE i tilfelle du må resette cap effektivt eller møter noen du ikke har sjangs å skade Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Har sett noen 1 shot kills fra M2 MT derp kanon i det siste også... Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 hvordan bruker jeg stug 3 efektift? hvilken kanon og ammo burde jeg bruke? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Synes allikevel det er greit å slenge med noen runder HE i tilfelle du må resette cap effektivt eller møter noen du ikke har sjangs å skade Resette cap kan nok være greit ja. Har med 2 HE runder på de fleste tanks, men ikke mer. HE kan jo jaggu meg dinge også nå så. hvordan bruker jeg stug 3 efektift? hvilken kanon og ammo burde jeg bruke? Hold avstand til høyere tier tanks, og bruk den lange 75mm'en. I tier 8 kamper er den gunnern litt i minste laget, men du får ikke bedre før på tier 7 så... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Her er replay av Löwe runden... 1 Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Dæven for en runde. Artig å se hvordan du tok ut alle på slutten, spes når du dansa rundt huset med hummeln Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 ankers! In honor of Victory Day and the ongoing Military Month specials we are pleased to offer you a fantastic bonus code: Extra Combat Rations - x5 Case of Cola - x5 Chocolate - x5 Improved Combat Rations - x5 Strong coffee - x5 1 day Premium Time The Victory Day Promo code will remain active from May 8, 2012 through May 15th at 16:59 PDT (23:59 UTC). Only during these days will you be able to activate this one time use code: ENDWAREU Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Synes allikevel det er greit å slenge med noen runder HE i tilfelle du må resette cap effektivt eller møter noen du ikke har sjangs å skade Ikke med bat, gjorde en panser tabbe her om dagen, hadde 24 "vanlige" AP runder og 6 HE i bat. Vi ligger under big time, men jeg, en T II og Löwe gjør fire kills hver og "fi" har kun en TD (US tier 8) og hummer igjen. T II spotter TD og jeg har kun HE igjen...gjør 80 - 120 dmg per skudd og han overlever, TD "tar" T II og Hummel Löwe og jeg er tom for ammo....kjempebrøler. Loss og ca 1000 xp...forsatt forbanna og det er to dager siden Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Patch http://cdn1.worldoft....3_eu_patch.exe Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Patch på frigjøringsdagen da gitt, russerne/soviet kommer og redder oss igjen! 2 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Dæven for en runde. Artig å se hvordan du tok ut alle på slutten, spes når du dansa rundt huset med hummeln Takker, det var ganske artig, selv om jeg begynte å bli nervøs for at hummelen skulle klare å trekke det ut til draw Forvirret meg selv andre gang jeg fikk øye på jagdpantheren også men hadde flaks og fikk akkurat tatt han Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 hvordan aktiverer jeg den koden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå