Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Dagen i dag har ikke helt vært min, føler meg en smule frustrert over T29'en for øyeblikket, og syntes faktisk M6en var greiere å kjøre. Får håpe det endrer seg litt når jeg får på topp kanonen, eller at jeg bare har maks uflaks idag, hehe.

Hadde en runde igår med M6en hvor jeg fikk 1800xp, og dette ute x2, er vel det meste jeg har fått med noen tanks til nå.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dere at NA-serveren får samma special som dere på EU-serveren får? Har ikke kommet noen news om dette enda på NA-siden, men de ligger vel litt bak kanskje? I kalenderen så står det at NA også skal ha en special fra 7-11 mai, men aner ikke om det er samma special med 5x exp osv... hadde vært najs!

Lenke til kommentar

Nei tviler. Ingen special som jeg har fått med meg hittil har hatt samme tanks på tilbud på EU og NA serveren.

Indeed. Wargaming har ei greie på at specials skal være ulike på alle serverne. Dvs, de får som regel de samme tingene før eller senere, men ikke samtidig. Aner ikke hvorfor de driver med dette, siden det ustanselig fører til grining....

Edit: Welp, ser ut til at US får akkurat samme special som EU. There's a first for everything I guess!

Endret av Valle79
Lenke til kommentar

Dagen i dag har ikke helt vært min, føler meg en smule frustrert over T29'en for øyeblikket, og syntes faktisk M6en var greiere å kjøre. Får håpe det endrer seg litt når jeg får på topp kanonen, eller at jeg bare har maks uflaks idag, hehe.

Det endrer seg - du er alvorlig gimpet uten toppkanonen på T29. Med den kan du duellere med tanks i T8, og 9 hvis du har flaks. Det skal sies at den er svært annerledes fra M6. Den er et dråg, et enormt mål, toppkanonen har elendig ROF og gjør svært god skade/pen. Den fungerer best hull down, da får du utnyttet det sinnsykt gode frontpanseret på tårnet.

Jeg sliter med å lære meg å bruke ARL44, noen som har tips? Jeg har T8-kanonen.

Lenke til kommentar

Nei tviler. Ingen special som jeg har fått med meg hittil har hatt samme tanks på tilbud på EU og NA serveren.

Indeed. Wargaming har ei greie på at specials skal være ulike på alle serverne. Dvs, de får som regel de samme tingene før eller senere, men ikke samtidig. Aner ikke hvorfor de driver med dette, siden det ustanselig fører til grining....

Edit: Welp, ser ut til at US får akkurat samme special som EU. There's a first for everything I guess!

Jepp, NA får samme special :)

Lurte på en ting til... Tror dere Wargaming slipper 7.3 patchen samtidig som en så stor special pågår? Eller rekker de å slippe den før *military parade special'en* starter? Eller de muligens slipper patchen mellom special'ene, hvor neste mulighet er da 14. mai om jeg har lest kalenderen dems riktig?

Ble vel egentlig 3 spm. til dette :p

Lenke til kommentar

7.3 kommer i løpet av uka.

Ihvertfall i følge en screenshot på WoT forumet.

Der ble Overlord spurt ingame, og bekreftet at det kommer til uka.post-34154-0-33196700-1336358285_thumb.jpg

Den der må vel tas med en liten klype salt....

Når screenshot er fra er det ingen info om på screenshot, det står heller ikke at det er 7.3. (Jada, jeg vet at det er Province, som kom i 7.2)

Det står heller ikke hvilken server, og det hele kan like greit være photoshoppet.

Men det er lov å håpe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

jepp, så den jeg og per. Trenger sølv så vurderer den.. Men amerikanerne kan kjøpe type59 igjen, noen som vet om vi og får? Har löwe, men liker mediums bedre egentlig.. (det er ihvertfall hva statsa sier) Så frister litt med en type også. Eller er det noen nye premium medium på vei?

edit: Og der var butikken oppdatert, type59 is back

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

Der ble Overlord spurt ingame, og bekreftet at det kommer til uka.post-34154-0-33196700-1336358285_thumb.jpg

Når screenshot er fra er det ingen info om på screenshot, det står heller ikke at det er 7.3. (Jada, jeg vet at det er Province, som kom i 7.2)

Det står heller ikke hvilken server, og det hele kan like greit være photoshoppet.

Men det er lov å håpe.

Som du selv sier, så kom Province i 7.2 updaten, så da er det selvsagt 7.3 han snakker om :wee:

Overlord spiller på EU serveren.

Ifht den amerikanske serveren som jeg spiller på, så er det mest sannsynlig at update 7.3 kommer 14.mai. Dette fordi specialen som pågår nå slutter 11. mai, så kommer det en ny special som varer i et par dager, så blir det en pause på EN dag 14. mai, så starter en ny special den 15. mai. Ser dette på kalenderen på hjemmesiden deres. Så mest sannsynlig blir det da :)

Lenke til kommentar

Men det er lov å håpe.

Som du selv sier, så kom Province i 7.2 updaten, så da er det selvsagt 7.3 han snakker om :wee:

Overlord spiller på EU serveren.

Ifht den amerikanske serveren som jeg spiller på, så er det mest sannsynlig at update 7.3 kommer 14.mai. Dette fordi specialen som pågår nå slutter 11. mai, så kommer det en ny special som varer i et par dager, så blir det en pause på EN dag 14. mai, så starter en ny special den 15. mai. Ser dette på kalenderen på hjemmesiden deres. Så mest sannsynlig blir det da :)

Så en link en plass om at patcher kan komme mens specials pågår, dersom det er jobbuke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...