Alt-Ctrl Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Faen så ubrukelig enkelte skal være. I basen står det fire stk og ikke gjør en dritt. Ikke klarer de forsvare arty engang. Jeg derimot tar ut seks stk og får Top Gun, skader en E75 kraftig før den blir tatt ut pluss to til. Vi taper og likevel får jeg 1395 i XP. Ikke første gang det skjer heller, jeg fatter ikke hvordan folk som er så ubrukelige klarer å starte spillet engang. Tapere! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vet nøyaktig hvordan du har det. Jeg må beherske meg selv kraftig for å la være å skyte folk i ræva i disse dager. Særlig når de nettopp har kjørt rett inni meg, tracka meg og tatt et par hundre HP fra meg i tillegg. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hadde akkurat et spill der vi hadde 3 tier 10 tanks på hvert lag. T110 på mitt lag kjørte tydeligvis halvt om halvt med AP og HE, så han gikk tom for AP halvveis gjennom kampen. Skjøt på E-100 med HE. Til slutt var det ham igjen, med 300hp, og fienden hadde en IS-7 med 200hp...sier til ham "KEEP YOUR FRONT TO THE IS-7!" Så prøver han å kjøre rundt IS7'en, og viser ham siden sin. BANG så tapte vi. Skulle fått inndratt tanksen om man kjørte så dårlig med en tier 10 tanks. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Lol! Min jagdPz IV må gjort noe riktig i sitt forrige liv. Jeg brukte free xp og hadde en del allerede ferdig researchet, så fra første kamp så har allt hvert ferdig researchet. Nå har jeg spill 14 kamper og har en win ratio på 79% og på dem 14 kampene har jeg skaffet meg 25572xp mot jagdpanther Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Lol! Min jagdPz IV må gjort noe riktig i sitt forrige liv. Jeg brukte free xp og hadde en del allerede ferdig researchet, så fra første kamp så har allt hvert ferdig researchet. Nå har jeg spill 14 kamper og har en win ratio på 79% og på dem 14 kampene har jeg skaffet meg 25572xp mot jagdpanther O.o Neste blir vel at du klarer det samme med M3 Lee.... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Koser meg med 13 90. Men vurderer å skippe Lorraine med free xp, når den tid kommer, og gå rett til Bat Chat? Den er vel mer lik 13 90. Går jeg glipp av noe da? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 M3 Lee har jeg hvert igjennom. Holdt bare ut 31 kamper med den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Lorraine er en interessant sak. Kjøpte meg en i forgårs, med alt researcha. Det var mildt sagt interessant. Føler styringa er for følsom. Som å kjøre en T-50 / T-50-2. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fikk T29 i går kveld, endelig =) Så nå gleder jeg meg til jeg får nok xp igjen til 105mm kanonen, dog 90mm kanonen fra M6en funker fortsatt fint. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Lorraine er en interessant sak. Kjøpte meg en i forgårs, med alt researcha. Det var mildt sagt interessant. Føler styringa er for følsom. Som å kjøre en T-50 / T-50-2. Lorraine er tyngre enn Bat chat. Koster mye xp og makse ut motorene. Derfor lurer jeg på å gå rett på baten. Men ser det koster 200.000 free xp Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fikk T29 i går kveld, endelig =) Så nå gleder jeg meg til jeg får nok xp igjen til 105mm kanonen, dog 90mm kanonen fra M6en funker fortsatt fint. Grats, første ekte US heavy, verdt smerten påført av T1 HT og M6 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Faens jævla lemming trains, jeg + en minimaus går til venstre, resten går til høyre. Alle til høyre døde først, uten å ta ut en eneste enemy tank. Vi døde til sist, omringet.. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Faens jævla lemming trains, jeg + en minimaus går til venstre, resten går til høyre. Alle til høyre døde først, uten å ta ut en eneste enemy tank. Vi døde til sist, omringet.. Klassisk WoT søndag Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Faens jævla lemming trains, jeg + en minimaus går til venstre, resten går til høyre. Alle til høyre døde først, uten å ta ut en eneste enemy tank. Vi døde til sist, omringet.. aaaahhh, know the feeling. Hjelper ikke å si fra heller, kan banne på de bare blir mer oppsatt på å dø fortest mulig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det skjer meg veldig ofte i grunn, men så lenge man har flaks / noen kompetente med seg på flanken, kan man av og til vinne det. Det skjer selvfølgelig kun en gang hvert fjerde skuddår, men ... Lenke til kommentar
per17 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Så faens frustrerende, når jeg er top tier, så er det lemming train og instant tap. Når jeg er tier 5 i tier 9 battle, så blir jeg one shottet med en gang og vi vinner (2x xp for dagen...) Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Kjøpte meg t-54 i går. Første kamp kom jeg på lag med flere fra TROLL, noe som ga meg maks prestasjonsangst siden jeg vurderer å bli med de/dere.. Men også siden jeg nå kjører toptier medium. Men noen spørsmål, er det noe annet jeg burde gjøre i denne i forhold til t-44? Har jeg en annen rolle nå? Eller er det mest i CW man tenker sånn? Endret 6. mai 2012 av major_stuen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 T-54 er jo den ultimate Maus killer da Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 T-54 er jo den ultimate Maus killer da Jepp, jeg tok faktisk ut en Maus i kamp nummer to fra 75% eller noe.. Men vet ikke helt om jeg gjorde det "riktig". Er det å legge seg inntil siden på den som gjelder? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Omg military parade special http://worldoftanks.eu/news/2282-special-military-parade/ sikle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå