Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fordi på test-serveren bruker de fleste gull-ammo og du havner i skremmende mange tier 8-kamper med KV-1 og skremmende mange tier 10-kamper med KV-2.

Når det er sagt så har jeg klart meg overraskende bra med begge. Regner med å selge en av de vel og merke, Churchill er den eneste tier 5 heavy jeg trenger og tier 6 heavy er ikke noe jeg liker å kjøre i lengden. Selger nok også T-150 og KV-3 for å finansiere kjøp av KV-4, som så langt virker som en dugelig sak.

Lenke til kommentar

107mm'en på KV er nok litt OP når den er top tier. Men 152mm'en er egentlig ikke mye OP. Reload på et halvt år, unøyaktigste kanonen i spillet, og sitter på et tårn som snur seg omtrent like fort som en isbre vandrer. Den virker OP, men det er fordi spiller som tullinger og durer inn foran kanonen på KV'er :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

107mm'en på KV er nok litt OP når den er top tier. Men 152mm'en er egentlig ikke mye OP. Reload på et halvt år, unøyaktigste kanonen i spillet, og sitter på et tårn som snur seg omtrent like fort som en isbre vandrer. Den virker OP, men det er fordi spiller som tullinger og durer inn foran kanonen på KV'er :p

Og ikke minst løper og gjemmer seg når man blir skutt på av 152mm kanonen. Det er så mange som tydeligvis blir skremt av den høye alfaen og ikke tør angripe når KVen har skutt, når det de bør gjøre er å charge inn mens den bruker 20 sek på å reloade :)

Lenke til kommentar

Er det normalt at dette spillet krever sitt av maskinvaren? Virker som det er veldig tungdrevet, eller at det bare er dårlig optimalisert? Sliter nemlig med litt lav fps med alt på fult, eller fps holder seg over 30, men merker at med en gang FPS detter under 50, så blir muse/sikte bevegelsen så merkelig, nesten litt hakkete på en måte. Noe man kan få gjort med dette?

Lenke til kommentar

Unøyaktig? Du av alle burde da vite om derp-sniping! :p

Lenke til kommentar

Hva er det som anbefales å velge av tanks? Er på tier 4/5, men føler det er mye dårlig tanks rundt det nivået.

Nei, nei, det er jo pleny å velge i der! KV er jo en av de absolutt høydepunktene i spillet, Marder II gir også masse gøy

Lenke til kommentar

Jo jo, den er litt av og på.

Hva er det som anbefales å velge av tanks? Er på tier 4/5, men føler det er mye dårlig tanks rundt det nivået.

Nei, nei, det er jo pleny å velge i der! KV er jo en av de absolutt høydepunktene i spillet, Marder II gir også masse gøy

Men Marder II er jo tier 3. :p

Tier 4 har T-28 som er et beist fullt oppgradert, folk sier M3 Lee er brukbar også, og den var bedre enn jeg trodde da jeg spilte den som en defensiv TD og sto i en busk. Klarte i det minste å elite tanksen uten bruk av freexp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...