Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Da har nok hele poenget blåst over hodet på deg.

Den kommentaren var ment som et spark til deg som person, ikke en kommentar til den generelle mentaliteten jeg foretrekker i WoT.

Jeg tolker mangelen på motsigelser til mitt hovedpoeng som at jeg har rett i min påstand.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis flertaller syntes det er mer morro å kveste motstanderen skikkelig så er det ikke jeg som er i utakt med laget..

Nei, ikke jeg heller. Men det er stor forskjell på å ønske at noen skal slutte å cappe, til å faktisk skyte vedkommende. Har mange ganger kjørt ut av capp for at folk skal få siste kill. Men sitter jeg der i en treg tanks og det er første seier for dagen gidder jeg det stort sett ikke.

Har også flere ganger latt vær å skyte noen sånn at lagkompis skal få top gun. Samarbeid støtter jeg, ikke egotripper

Lenke til kommentar

Når vi snakker om capping ... Hva mener dere om folk som rusher for å cappe tidlig i matchen?

Jeg hadde en kamp på Sand River i går, hvor laget mitt cappa da det sto 2-2. Etter rundt regnet 3 minutter.

Det er noe av det verste jeg har vært med på, greit, det er okay å cappe om det er den eneste måten du rekker å vinne på før kampen er over, men når det har gått så kort tid, og laget ditt på papiret uansett er bedre enn motstanderens lag, så synes jeg ikke noe særlig om det. Jeg finner det rett og slett irriterende. Særlig når jeg er ute for å grinde penger. Snitt-inntjeningen jeg gjør med min Type 59 på en god kamp (tap / vinn), ser ut til å ligge på rundt 60k når kampen er spilt helt ut uten capping. Når det cappes tidlig og jeg ikke har fått gjort så mye, får jeg bare rundt 35-40k for et win. XP har jeg ikke tenkt over i det hele tatt, jeg bryr meg ikke så mye om det akkurat nå. :p

Så jeg som for øyeblikket spiller kun for å tjene credits, misliker tidlig capping mer enn jeg gjør ellers. Fuck xp, jeg hadde gjerne ønsket at det var et valg hvor man kunne velge å ikke tjene XP for så å tjene mer credits. :p

Lenke til kommentar

Særlig når jeg er ute for å grinde penger. Snitt-inntjeningen jeg gjør med min Type 59 på en god kamp (tap / vinn), ser ut til å ligge på rundt 60k når kampen er spilt helt ut uten capping. Når det cappes tidlig og jeg ikke har fått gjort så mye, får jeg bare rundt 35-40k for et win. XP har jeg ikke tenkt over i det hele tatt, jeg bryr meg ikke så mye om det akkurat nå. :p

Så jeg som for øyeblikket spiller kun for å tjene credits, misliker tidlig capping mer enn jeg gjør ellers. Fuck xp, jeg hadde gjerne ønsket at det var et valg hvor man kunne velge å ikke tjene XP for så å tjene mer credits. :p

Nå er det 14 andre personer på laget ditt og da..

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Da har nok hele poenget blåst over hodet på deg.

Den kommentaren var ment som et spark til deg som person, ikke en kommentar til den generelle mentaliteten jeg foretrekker i WoT.

Jeg tolker mangelen på motsigelser til mitt hovedpoeng som at jeg har rett i min påstand.

Ser jeg burde tatt med det første du skreiv og, fordi det var det jeg svarte på. Videre er det liten forskjell på hva for en idiotoppførsel du bedriver nå, og hva for en idiotisk ting jeg gjorde tidligere i WoT. Er det arenaen som avgjør, og du avgjør hvilken arena som teller?

Lenke til kommentar

Særlig når jeg er ute for å grinde penger. Snitt-inntjeningen jeg gjør med min Type 59 på en god kamp (tap / vinn), ser ut til å ligge på rundt 60k når kampen er spilt helt ut uten capping. Når det cappes tidlig og jeg ikke har fått gjort så mye, får jeg bare rundt 35-40k for et win. XP har jeg ikke tenkt over i det hele tatt, jeg bryr meg ikke så mye om det akkurat nå. :p

Nå er det 14 andre personer på laget ditt og da..

Stort sett, men ja, jeg vet det.

Ser ikke for meg at de har fått til så mye annet på 3 minutter som gjør at de får noe særlig mer ut av det enn jeg når de rush-capper.

Det er aldri noe stort problem da jeg bare opplever at det fungerer i 1/15 kamper. Folk prøver seg såklart oftere enn det, men du skal ha litt flaks om du klarer et slikt stunt.

Opplevde det i 3 kamper i går og 1 i dag. Virker som om det skjer oftere i disse dager enn før.

Lenke til kommentar

Stort sett, men ja, jeg vet det.

Ser ikke for meg at de har fått til så mye annet på 3 minutter som gjør at de får noe særlig mer ut av det enn jeg når de rush-capper.

Tenkte du snakket generelt.. Men for å svare på eksemplet ditt, helt enig i at det er tullete å prøve seg på capping 3 min ut i kampen. Morsomt de få gangene de funker, men det går jo nesten aldri.

Jeg spiller for å ha det gøy forresten :p Og det er jo alltid morsomst å vinne..

Lenke til kommentar

Kan ikke dere som teamkiller teammates fordi de capper bare legge ut nickene deres her?

Greit å vite hvem man kan stole på og ikke.

Jeg gir faen i om resten av laget vil ta sisteman mens jeg capper. Har jeg sjansen til å avslutte kampen kjapt til mitt lags fordel, så gjør jeg det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

En hver lagspiller som prøver å forhindre meg i å cappe flagget vil bli skutt.

Hvis flertaller syntes det er mer morro å kveste motstanderen skikkelig så er det ikke jeg som er i utakt med laget.. :)

Hva regner du som flertallet? Jeg tipper at det kanskje var 3-4 stykker som ropte ut i chat om at man ikke skulle cappe. Ikke la deg bli revet med av de som skriker høyest neste gang. Det er ikke nødvendigvis de som har rett.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når vi snakker om capping ... Hva mener dere om folk som rusher for å cappe tidlig i matchen?

Jeg hadde en kamp på Sand River i går, hvor laget mitt cappa da det sto 2-2. Etter rundt regnet 3 minutter.

Det er noe av det verste jeg har vært med på, greit, det er okay å cappe om det er den eneste måten du rekker å vinne på før kampen er over, men når det har gått så kort tid, og laget ditt på papiret uansett er bedre enn motstanderens lag, så synes jeg ikke noe særlig om det. Jeg finner det rett og slett irriterende. Særlig når jeg er ute for å grinde penger. Snitt-inntjeningen jeg gjør med min Type 59 på en god kamp (tap / vinn), ser ut til å ligge på rundt 60k når kampen er spilt helt ut uten capping. Når det cappes tidlig og jeg ikke har fått gjort så mye, får jeg bare rundt 35-40k for et win. XP har jeg ikke tenkt over i det hele tatt, jeg bryr meg ikke så mye om det akkurat nå. :p

Noe som er vel så irriterene er når hele laget, med unntak av et par tre stykker går til samme side på brettet.... Du verden har vært med på mange tap på grunn av dette. Det hjelper ikke oss 2-3 som er på andre siden når halve motstanderlaget kommer mot oss..... Men men, vi er vel flokkdyr da vel :)

Lenke til kommentar

Vel, om du har to-tre stykker som følger deg, har du faktisk en sjanse, jeg opplever i mye større grad å være alene på en flanke.

Veldig ofte på Abbey, Himmelsderp, Ruinberg, Ensk og Sand River. Kanskje spesielt ofte på den første og siste.

I Abbey er jeg alene i vest med åpen mid mens resten rusher nede på den smale veien i øst, og på Sand River er jeg alene i sanddynene i nord mens resten turer i vei på sanddynene og i den lille byen i sør.

Nytter ikke å be om hjelp før kampen starter eller pinge mappet heller.

Eller å forklare idiotene at vi taper om alle rusher samme side.

Rushing fungerer best så lenge ikke alle rusher og noen står igjen og deffer base / arty og åpne flanker. Send en 8-9 stykker til å rushe en flanke og sett resten i defense og det burde teknisk sett gå bra. I alle fall om motstanderene rusher også, da har laget ditt noen til å holde folk unna slik at man kan cappe / ta motstanderene bakfra.

Dette har vel fungert i 3 kamper jeg har spilt så langt i år. :p

Lenke til kommentar

Husker et game hvor jeg var Maus.

Tror det var på fishermans bay, stikker ned til byen som er det mest fornuftige med en treg og stor tanks som Mausen, spesielt med tre arty på motstanderlaget.

Resten av laget blir med, mens noen få stikker på motsatt side. Siden vi er så mange i byen prøver jeg å pushe så jeg går i front for å presse gjennom et angrep.

De på den andre siden blir tatt ut ganske kjapt, jeg skjønner hva som kommer til å skje og ber noen av de med raskere tanks stikke og hjelpe. Ingen reagerer, selv om det er åpenbart at arty er i fare.

Bestemmer meg for å snu, stikke tilbake og defende, som den eneste av alle i byen. Resten blir stående, ingen som angriper og ingen som blir med tilbake.

Jeg får tatt ut en IS3 litt før den får spot på arty. Kjører videre og tar ut en Lowe som er godt i gang med å cappe og kjører så over midten rett mot cap pointet til motstanderen. Skjønte på dette tidspunktet at motstander ikke hadde flere i angrep.

Nå starter derimot det utrolige. Artyet på laget MITT begynner å whine og kaller meg for camper og alt mulig, så begynner artyet på motstanderlaget å gjøre akkurat det samme. Altså, hva faen?

Her har jeg akkurat pressa på for gjennombrudd i byen, gått i front. Så stikke tilbake og redder faktisk egenhendig laget fra direkte nederlag (ingen andre hadde stoppet Lowen fra å cappe), for så å være den første på cap pointet til motstander.

Fatter ikke hvordan slike folk tenker.

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om 7.3 updaten og KV-4. Blir spennende å se hvordan kampene utvikler seg med denne. Tung med 1200 hk, og 50 km/t. Bra armour.

KV-2 blir den nye derp-tanken. Flyttet til tier 6. Mye bedre accuracy på kanonen. Mer HP, raskere turret.

Raskere reload.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...