Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+127836

Hva gjorde han siden du drepte han?

Han cappet mens resten av laget prøvde å kverke sistemann. Det falt på meg siden jeg var nærmest. hehe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Han cappet mens resten av laget prøvde å kverke sistemann. Det falt på meg siden jeg var nærmest. hehe..

Jeg hadde sporet deg opp og påført deg spredd smerte om du hadde gjort noe slikt mot meg.

Edit. nwm.

Pfft! Da får du jobbe hardere med å skille virtuel virkelighet fra real life!

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Hehe, ja jeg tar straffen med glede. Når alle sier til individet at det kollektive ønsket er å slakte sistemann på motsatt lag, og han velger å gå for invader (noe han ikke får i utgangspunktet siden jeg også var med og tok ca halvparten av poengene), så blir det fort dårlig stemning blandt lagkameratene. Den dårlige stemningen førte til at han muligens får en noe lavere overlevelsesprosent på sin M6. Og jeg en pause jeg kan bruke til å være mer effektiv i opppussingen her hjemme, eller teste ut nye IS8 og IS4. :)

Lenke til kommentar

Hehe, ja jeg tar straffen med glede. Når alle sier til individet at det kollektive ønsket er å slakte sistemann på motsatt lag, og han velger å gå for invader (noe han ikke får i utgangspunktet siden jeg også var med og tok ca halvparten av poengene), så blir det fort dårlig stemning blandt lagkameratene. Den dårlige stemningen førte til at han muligens får en noe lavere overlevelsesprosent på sin M6. Og jeg en pause jeg kan bruke til å være mer effektiv i opppussingen her hjemme, eller teste ut nye IS8 og IS4. :)

Temmelig drøyt resonnement du kjører her; er du sikker på at du ikke har innhalert noe halv-giftige greier under oppussingen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Hehe, kan du ikke bruke litt mer energi på posten og si hvorfor resonnementet er drøyt fremfor å insinuere at jeg er påvirket av løsemidler? (ball, ikke motstander) :)

Lenke til kommentar

Hvis de ikke klarer å kverke sistemann før cappingen er ferdig, så fortjener de ikke den ekstra xp-en.

Kommer an på om det er én idiot eller tre idioter som capper.

Lenke til kommentar

Joda, men er det bare en, går det tregt nok til at man stort sett kan få tak i den siste duden, mens er det tre som går capper, så cappes det på maksimal hastighet og da går det ofte litt for fort til at man rekker å få tak i sistemann. Er det to idioter i cap point, kan det gå begge veier.

Lenke til kommentar

Hehe, kan du ikke bruke litt mer energi på posten og si hvorfor resonnementet er drøyt fremfor å insinuere at jeg er påvirket av løsemidler? (ball, ikke motstander) :)

Jeg er ikke ute etter ball, jeg vil kveste motstander.

World of Tanks er et lagspill der samarbeid framheves og oppmuntres for å nå målet om å vinne en runde. Capping av fiendens flagg er en legitim handling som fører til seier og som gir mer xp fordelt på hvert medlem av det vinnende laget. En seier ved å ødelegge alle av fiendens tankser gir mer xp til den som gjør skade på den siste tanksen, men ingenting til de andre (utenom seier, som alle får uansett). At lettpåvirkelige idioter forhindrer at godene fordeles jevnere ut over laget, til fordel for den som klarer å skade den siste tanksen, er egoistisk og ødeleggende for lagånden. At du foretrekker å følge oppfordringene fra lobotomerte kjøtthuer enn å veie fordelene til hele laget, sier mye om din manglende evne til å være en del av et lag i World of Tanks.

En hver lagspiller som prøver å forhindre meg i å cappe flagget vil bli skutt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

En hver lagspiller som prøver å forhindre meg i å cappe flagget vil bli skutt.

Hvis flertaller syntes det er mer morro å kveste motstanderen skikkelig så er det ikke jeg som er i utakt med laget.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...