eXa Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jøss!!! Det går ann å ha det morro på campinovka! Tapte, men gjorde det godt likevell. Hull down ftw. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Malinovka er vanvittig kjipt når man kommer over T3. Skulle ønske man kunne fjerne det helt fra mm. 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg liker malinovka jeg. Er masse å gjøre på det brettet så hvis man gidder å flytte seg ut av basen. Hvis det er et brett som burde vært skrotet er det Komarin... 1 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Problemet med malinovka er at på høyere tier så blir man umiddelbart spottet siden høyere tier tanks kan se lengre. Og man er gjerne i en treg tank så det tar flere minutter å klatre opp på hill. Å rushe over funker som regel ikke så greit med mindre man venter ett par minutter og har hele teamet med seg. Det skjer nesten aldri. Rusher man med bare noen få tanks så sitter dem klar på andre siden å skyter på deg. Nå skal det sies at man kan være heldig og. Er flere ganger jeg har rushet over i starten med min T110 og rettoglsett rævkjørt det andre laget. Ene gangen tok vel jeg og en T-54 (eller var det en T59?) ut over halve laget, med litt hjelp fra arty. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvorfor arty kan skyte så presist på 40 meters avstand er helt utrolig. Burde faen ikke vært mulig... Jeg vil også gjerne ha et realistisk spill, men da er dette en av de mindre viktige tingene. Driter i realismen i det, men synes rollen til arty bør være support fra avstand, som trenger support fra egne tankser (TD f.eks) close, uten ha muligheten til å oneshotte alle tankser som prøver å luke dem ut bro. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Nå skal det sies at man kan være heldig og. Er flere ganger jeg har rushet over i starten med min T110 og rettoglsett rævkjørt det andre laget. Ene gangen tok vel jeg og en T-54 (eller var det en T59?) ut over halve laget, med litt hjelp fra arty. Startet nordvest og rushet over og gjemte deg bak bygningene? Joda, dette har en tendens til å fungere, fordi folk er så forbanna dum at når dette skjer så MÅÅÅÅÅÅ de bort for å skyte på folka der. Og så snart de stikker trynet ut så skyter jo halve fiendelaget de i stykker før de får skutt selv. Det finnes ingen som helst grunn til å gjøre dette...de som går mot hill kan ta en liten detour og skyte fra nordøst, uten å selv bli spottet. Men neida. Fienden har jo en tanks der, VI MÅ TA DEN NÅ! Har sett mange kamper bli tap fordi en bande fjompenisser må stikke trynet frem der. /rant Hvorfor arty kan skyte så presist på 40 meters avstand er helt utrolig. Burde faen ikke vært mulig... Jeg vil også gjerne ha et realistisk spill, men da er dette en av de mindre viktige tingene. Driter i realismen i det, men synes rollen til arty bør være support fra avstand, som trenger support fra egne tankser (TD f.eks) close, uten ha muligheten til å oneshotte alle tankser som prøver å luke dem ut bro. De trenger support. Kommer en scout seg gjennom forsvaret er de som regel føkka. Og å skyte ting som er nært med arty er faktisk jævla vanskelig. Om folk kjører rett mot dem blir det ganske lett, men ellers er det stor sjanse for at de bommer, og da er det lenge til de får skutt igjen. At arty ikke skulle kunne ha muligheten til å skyte på ting i nærheten av seg blir for dumt. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Personlig mener jeg at artilleri burde vert fjernet fra spillet og erstattet med landminer istedenfor. Når det først er det er det ingen grunn til at det ikke skal skyte på kloss hold også. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Landminer? Takke meg til artilleri. Synes ikke de er problematiske, det kan være frustrerende å bli sprengt i fillebiter når man aner fred og ingen fare, men hvor ofte skjer egentlig det? Mistenker at de fleste som klager over artilleri ikke har spilt det stort selv, og følgelig ikke kjenner så godt til begrensningene. Det er ikke så enkelt som mange tror. 3 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Landminer? Takke meg til artilleri. Synes ikke de er problematiske, det kan være frustrerende å bli sprengt i fillebiter når man aner fred og ingen fare, men hvor ofte skjer egentlig det? Mistenker at de fleste som klager over artilleri ikke har spilt det stort selv, og følgelig ikke kjenner så godt til begrensningene. Det er ikke så enkelt som mange tror. Som jeg skulle sagt det selv. De som klager mest over artilleri spiller det som regel ikke selv, og innbiller seg at alt artilleri har laserstyrte bomber som treffer nøyaktig der artilleriet sikter, være det seg bak en stein eller ett fjell. Artilleri har absolutt en plass i dette spillet. Men det burde vært en begrensning på max 3 på hvert lag. Synes kanskje 3 også er i meste laget, men mer enn 3 er bare ræva. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 En annen ting, er at artilleri burde kunne velge hvilken banen projektilet kunne gå i. Den som er nå, samt enda en som gåy høyere, og med litt lenge reisetid på patronen. Hater det når jeg prøver å treffe en fyr som gjemmer seg bak en bygning Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Ikke faen, ille nok som det er nå med arty. 4 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg tenkte tidligere at arty var nødvendig for å forhindre camping, men har innsett at det er matchene uten arty hvor det campes minst. Snakker vi derimot 2-3 Hummel+ på hver side, så blir det mange som kaster seg bak nærmeste bygning. Det som er for dumt er å se GwTigere rushe byen på Ensk, for så å one shotte en tanks og stikke vekk for å lade. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Spørsmål: Vil det lønne seg for meg å kjøpe en KV-3 før patchen og selge tanksene jeg får? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ikke sikkert det. KV3-en kjøper du for fullpris, mens du får vel ca halv-pris tilbake. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Fornøyd med kampen, og fikk klatra opp til 81% på winrate Endret 22. april 2012 av Ozelot Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Spørsmål: Vil det lønne seg for meg å kjøpe en KV-3 før patchen og selge tanksene jeg får? Ja, den blir tier 7 så da får du vel halve prisen for den nye, pluss en garasje slot, halve prisen av t150, og et 100% crew Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Gah, World of Warplanes er ikke så enkelt som jeg hadde trodd. For det første er de tikke mange nok pålogget til å spille, og for det andre er kontrollene helt jævlige. Selv med gamepad. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 [Rant] Gawd mange tards det skal være i dette spillet til tider. Har installert en mod som viser meg gjennomsnittlig rating, antall kamper og gjennomsnittlig seiersprosent. Møtte på tre stk med mange tusen kamper som var langt nede på 30-tallet i seiersprosent. Hvordan er det mulig? Med T110E5en min så har jeg vunnet nesten 60% av kampene, men kunne vært bedre. Tapte fem på rappen nå nettopp pga resten av laget ikke klarer en dritt. Flere av kampene hadde jeg over både 700 og 900 i XP selv om det ble tap, noe som er veldig bra når det går skeis. Surt å komme på flere drittlag på rappen. Topper seg når jeg bestemmer meg for å prøve AMX 12t i stedet, en på laget mitt som planter i kule rett i fronten helt i starten, og fortsetter å peke kanonen på meg. Skjønner hva som kommer til å skje, så jeg sirkler han og gir han fem kjappe kuler i siden før en annen på laget avslutter kampen for min del. Sjekka statsen til han som startet ballet. Omtrentlig like mange kamper som meg, men bare tre sniper-medaljer og en Steel Wall eller noe, på nærmere 5000-kamper. Spurte han hvorfor han begynte å skyte på meg, fikk til svar at han hater AMX ... Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 PUBBIES! Det er jævla mange idioter der ute, og siden spillet i teorien er gratis, så flokker de til dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå