Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

T34 spillestil er omtrent slik som T30. Begge har samme styrker og svakheter i armor, begge er ganske trege (T34 er enda tregere enn T30) Begge har en veldig god gun med høy penetrering, ok presisjon og lang reload. Begge har treg turret traverse.

Endret av eXa
Lenke til kommentar

I tillegg så bruker jeg Easy 8 og AMX 13 90 for credit grind, men det kan hende sistnevntes credit income ble nerfet med 7.2.

 

Følg med din sopp! Den ble boostet med 10%! AMX 13 75 derimot ble nerfet 10%, samtidig som reparasjonskostnadene økte med 13%. :p

Ja, det var sånn det var ja.

Skylder på tidspunktet jeg posta på etc. :p

 

e: Jeg har vel en 33-35 tanks jeg spiller med for tiden. Bruker noen timer på daily doubles, for å si det sånn. Og bruker jævlig mye penger på å kjøpe gull til konvertering av freexp.

I løpet av 5x-eventen, kjøpte jeg vel 27500 gull til sammen, og har brukt opp alt også.

 

I tillegg brukte jeg opp det meste jeg tjente av credits på å kjøpe moduler på salg. :p

Nå trenger jeg rundt 7-7,5 mill for å kjøpe Tiger II, AMX 50 100 og Lorraine 40t, samt alt av equipment på de. Fikk heldigvis klart crew og moduler til de.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Men hva blir KV-5 matchet med? En kompis av meg sier han stort sett er på topp neste hele tiden med KV-5.

Om du ser på denne linken: http://forum.worldof...-making-system/

Så ser du at KV-5 har bare to battle tiers, og skal i teorien komme 50% i tier 9 kamper og 50% være på topp. Om det stemmer i praksis aner jeg ikke, men ville uansprett ikke kjøpt den tanksen. Og det ser jeg at du ikke har gjort heller :D

Nei, folk sier det til meg hele tiden. Forstår ikke hvorfor. Jeg har en forferdelig dårlig økonomisk sans. :p

Gikk på vgs i Trondhjem et år, og økte filmsamlinga mi fra 80 DVD-er til 500. :p

Hahahaha! Jaja, så lenge du ikke går konk så :p

Hvorfor kjøper du ikke i større beløp Datasmurf? Du sparer på det i lengden ;)

See above! :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klippet er av meg som skyter på en IS uten å skade den på noe som helst vis, ganske irriterende igrunn :p

Uffda. Jo, Easy 8 kanonen har jo ikke akkurat den beste penetrationen i spillet. Da blir det lett sånn som det der...

 

Edit: Amerikansk server, men ikke i klan?

Endret av Valle79
Lenke til kommentar

Penetrering er vel ikke problemet her, jeg har jo 10 eller 11 (usikker på om det siste skuddet gikk igjennom eller ikke) skudd som penetrerer men ikke gjør skade, det irriterer meg mer ;)

 

Ikke interessert i å spille med andre, jeg har for øyeblikke 4654 kamper, 100% solo, ja pluss dem 600ish i beta.

Det med at jeg er på den amerikanske serveren har med at jeg dreit meg ut da WOT gikk ut fra beta til live og server splitten. Jeg la ikke merke til at jeg havnet på den amerikanske serveren før etter mange uker, hadde da kommet såppass langt at jeg ikke hadde lyst til å starte på nytt. Jeg prøvde å få dem til å flytte meg til eu serveren. Det endte opp med at dem kun flyttet nicket mitt, absolutt ingenting annet og brukte en uke på å rette opp i det igjen og flytte meg tilbake så jeg fikk tilbake allt det jeg hadde. Og nå er ihvertfall aaaaalt for langt inn i det til å starte på nytt. MYE gull, T34+löwe+gift tanks+20+ garage slots osv. helt uaktuelt å kjøpe det og grinde opp 3231816xp igjen....

Lenke til kommentar

Penetrering er vel ikke problemet her, jeg har jo 10 eller 11 (usikker på om det siste skuddet gikk igjennom eller ikke) skudd som penetrerer men ikke gjør skade, det irriterer meg mer ;)

 

Ikke interessert i å spille med andre, jeg har for øyeblikke 4654 kamper, 100% solo, ja pluss dem 600ish i beta.

Det med at jeg er på den amerikanske serveren har med at jeg dreit meg ut da WOT gikk ut fra beta til live og server splitten. Jeg la ikke merke til at jeg havnet på den amerikanske serveren før etter mange uker, hadde da kommet såppass langt at jeg ikke hadde lyst til å starte på nytt. Jeg prøvde å få dem til å flytte meg til eu serveren. Det endte opp med at dem kun flyttet nicket mitt, absolutt ingenting annet og brukte en uke på å rette opp i det igjen og flytte meg tilbake så jeg fikk tilbake allt det jeg hadde. Og nå er ihvertfall aaaaalt for langt inn i det til å starte på nytt. MYE gull, T34+löwe+gift tanks+20+ garage slots osv. helt uaktuelt å kjøpe det og grinde opp 3231816xp igjen....

Welp, søk opp AlleviatedRisk, starta en konto på den amerikanske serveren for litt siden...har bare KV og AMX 12t så langt, menneh...platooning funker :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Fikk endelig lastet opp en video. Valgte ukomprimert og full oppløsning og satte oppløsningen i wot til 1440x900. Kvaliteten ble helt ok.

Klippet er av meg som skyter på en IS uten å skade den på noe som helst vis, ganske irriterende igrunn :p

http://youtu.be/jA98JkPtOYw

Altså, load HE neste gang du dinger en IS så lenge.. Du står ikke ideellt på skroget dens heller. Dette er ikke bare WoT sin feil :)

Lenke til kommentar

Spilt noen runder med T34 nå. Heftig gun. 120 mm med dam. 400/400/515 HP og pen. 248/297/60

accuracy 0,35. Litt lang ladetid, men med rammer blir det ikke så ille. Dårlig hull- men bra turretarmor i front.

 

Dette er ikke en typisk førstelinje-tank. Bedre å holde litt igjen og snipe, for så å sette inn støtet senere.

Men det avhenger veldig av brettet.

 

Men det var herlig med en presis og kraftig gun etter å ha kjørt russisk heavylinja en stund :)

Lenke til kommentar
Altså, load HE neste gang du dinger en IS så lenge.. Du står ikke ideellt på skroget dens heller. Dette er ikke bare WoT sin feil :)

Ser ut til at de skuddene som spillet påstår penetrerer, blir spist opp av tracks/spaced armor.

 

Dette skjer ofte, ende oftere nå etter 7.2. Et svært godt tips til hvor du bør skyte tanks fra siden er i drivhjulet foran eller bak. Dette detracker tanken og skader den 9/10 skudd. Her er det også så godt som 0 armor så det er det beste stedet å skyte på høyere tier tanks. Hvis du har en rask kanon kan du permatracke en tanks, og hvis du er så heldig å detracke en tanks som er delvis i cover kan du ta den ned uten fare for å bli skutt selv. Har tatt en TigerP fra 100% til 0% med en M3Lee på den måten :dribble:

 

EDIT: Så på videoen nå. Du skyter stort sett midt på tanksen, prøv å skyte mot bakenden av tanksen (ikke baksiden, bare bakover på siden) i stedet. Der er armor ofte svakere og sjansen for å skade er større.

Endret av HaakonNordengen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...