Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

tja, selv skulle jeg heller hatt tilbud på vogner i tier 8-10 eller 2x credit pr kamp. Blir en lang vei for å få IS-7 når jeg kommer til å bruke opp alle pengene på equipment til 50% :)

Veldig enig her, men det virker som de konsekvent unngår disse to tingene, så da tviler jeg på at jeg kommer til å gå til anskaffelse av noen tier 8 vogner. Vil heller bruke sølvet på andre ting.

Tier 8 tank best tank! Seriøst, det er på tier 8 det er virkelig moro.

100% enig spiller nesten bare tier 8 og 9. Litt slitsomt i starten men skikkelig kult når du føler du får tak på det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scout er kjedelig. Anyways, vil jeg spille scout så er T-50(2) MYE bedre.

Wow... holde folk permatracked, så gøy. Jeg ble overrasket av en Tiger2 (tror jeg det var) engang. Jeg tenkte jeg skulle detracke han for arty i det minste, men jeg fikk jo pokker ikke av beltet engang før jeg daua. 2 skudd rett i beltet fofra.

Jeg sier ikke at Easy8 er direkte dårlig. Jeg sier at den er screwed by MM. Men E8 er dog heller ikke en tank helt etter min smak. Det er liksom ingenting den er virkelig god på, slik som f.eks ARL44 som har veldig god presisjon og penetrering. Eller T-50 2 som har virkelig god fart og manøvrering osv.

Sammenlign den med andre tier 6

13 75 (riktignok en light tank) har bedre fart og manøvrering og en bedre kanon, T34-85(min favoritt) MYE bedre kanon, Vk36 har igjen en bedre kanon

Men misforstå meg rett, jeg sier ikke at E8 er en dårlig tank, bare at den ikke har noe som stikker seg ut, den er ganske average overall. Men det er MM som totalt ødelegger for den. Jeg har hatt moments i den, f.eks da jeg sirklet en VK36 og drepte den :p Er man i top 3 elns så går det som regel også ok, men det skjer kansje 1 av 10 battles for meg.

Edit:

Jeg har ~91% crew+ vent. Og binocs+stab(kjøpt på halv pris for bruk på høyere tier mediums som jeg grinder til), og allt av oppgraderinger bortsett fra siste motor siden jeg ikke gidder å kaste bort 11k xp på den når jeg får den gratis med T20...

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Sirkle rundt tregere tanks som ikke er smarte nok til å rotere hull samtidig som turret, er f.eks. fantastisk i en kjapp jævel med høy RoF.

Og jeg liker min E8 bedre enn jeg likte T-34/85 (tok jo fyr hele tiden, selv med WAR) og VK3601 etter Konisch-nerfen. De andre tier 6 VK-ene likte jeg ikke i det hele tatt.

Samt at E8 har / hadde en sånn funky credits-sak, slik at man tjener / tjente mer med den enn med andre. Greit før AMX 13-tanksa og om man ikke har premium tanks liggende å slenge rundt for slikt.

Easy 8 er vel teknisk sett en cash cow.

I tillegg kommer det mye godt ut av å holde noen permatracked. Som f.eks. å holde en IS-3 permatracked like før den kommer seg opp på hill i Himmelsderp. Da kan han ikke skyte deg eller noe særlig annet, siden kanonen på det beste peker opp i luften. Slik kan de som er bedre skikket til det, ta den ut, mens den irriterer vettet av seg og banner i chat.

Lenke til kommentar

Jeg har T34 og Löwe, så kan ikke påstå at E8 er noe særlig cash cow i forhold. Gjør for lite dmg, tjener mer på mange andre non premium tanks. Holde noen permatracked gir ei heller credit.

Men... spillestilen min passer nok ikke helt med E8 heller, jeg spiller for aggresivt med den....

Lenke til kommentar

Deilig med 5x må jeg si :) runde med Lowe i går:

Victory!

Battle: Malinovka 12. april 2012 12:14:33

Vehicle: Löwe

Experience received: 13 440 (x5 for the first victory each day)

Credits received: 168 871

Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Confederate, Steel Wall

Premium account således, men er ganske sikker på at dette er en av mine aller beste games.

hanket inn 50k free xp på bare på halvannen time

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker tier 8,9 og 10. Midt tiers er totalt ødelagt av MM, ikke spesielt gøy. Piner meg gjennom easy 8 atm.

Tier 10? Seriøst? Føler at å kjøre tier 10 tanks i randoms er rimelig bortkasta. Alle på fiendelaget skyter deg først, og folka på eget lag forventer at du skal vinne kampen alene og støtter deg fint lite...

Lenke til kommentar

Jeg har T34 og Löwe, så kan ikke påstå at E8 er noe særlig cash cow i forhold. Gjør for lite dmg, tjener mer på mange andre non premium tanks. Holde noen permatracked gir ei heller credit.

Men... spillestilen min passer nok ikke helt med E8 heller, jeg spiller for aggresivt med den....

Vel, hver sin mening etc.

Jeg spiller også ganske aggresivt. Akkurat som jeg gjør med A-20-en og T-50-en. Jeg har svært vanskelig for å sitte stille i en busk og se på alle målene som ruller forbi meg. :p

Men så lenge du klarer å kjøre full spiker inn i basen til fienden og dodge skudd og holde de opplyst nok til at ditt eget lag får skutt folk i stykker, og så komme deg "the hell outta dodge", så går det stort sett greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...