Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Det hjalp å slette og installere på nytt, takker for tipset. Da er jeg i gang igjen :thumbup:

Finnes det noen opplæring/informasjon om hvor man bør skyte på en tanks for å gjøre mest skade? Vet at fronten normalt er best pansret, og jeg regner med at det er slik i spillet også. For eksempel, hvis jeg kommer med en lettere tanks, kan jeg da skade en langt tyngre tanks om vi skyter oss inn på de svakeste punktene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei fysj, skins med weakspots. Men det er min personlige mening dog, foretrekker å sette meg ned med kaffen og lese erfaringer på forumet og prøve meg frem selv.

Samt "shoot them in the arse!!, yaarrh!" Finfin taktikk som funker for de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar

Finnes det noen opplæring/informasjon om hvor man bør skyte på en tanks for å gjøre mest skade? Vet at fronten normalt er best pansret, og jeg regner med at det er slik i spillet også. For eksempel, hvis jeg kommer med en lettere tanks, kan jeg da skade en langt tyngre tanks om vi skyter oss inn på de svakeste punktene?

Det er viktig å unngå å skyte der hvor panseret er skrått, det er det gjerne foran på tanksen.

Lenke til kommentar

Men derimot er det fantastisk å skyte på de nedre, skrå delene på f.eks. tyske heavies.

Lower glacies er nesten alltid garantert pen. Ikke så vanskelig å treffe heller.

Ang. weak spot-skins så er de en helt grei måte å lære seg hvor man skal skyte på.

Jeg brukte ikke mine mer enn et par dager vel og merke, siden jeg synes de så så stygge ut. Rett tilbake til kule skins i stedet. :p

Lenke til kommentar

Neinei, da gjør du det feil. Klart du dinger tre-fire ganger, men så har du slitt ned stålet og turreten begynner å sprekke i sveiseskøtene. Så er det oneshot og ammorack. :roll:

personlig synes jeg det er best å vente til sjåføren har gått ut av vogna for å ta seg en røyk. Da stårn stille og man kan skyte hvor som helst.

Til saken;

Skyt lavt foran

alle luker feks til driver og commander mv er oftere lettere penetrerbare

sider og bak er svakere og kan normalt penetreres (dersom man har en normal MM)

og for spesielt interesserte finnes det en del weak spots som gir muligheter for ammorack mv. Dette tar tid å lære og man kan bruker forum og andre kilder for å finne disse. Jeg har brukt hit skins en kort periode og er usikker på hvor mye dette gir. Muligens i CW hvor etr treff kan vippe kampen men ellers lite (IMHO). CW kamper er ofte veldig jevne og med få vogner med lite HP igjen til slutt

Denne karen har laget en del weak spots videoer som ligger på youtube. Linken er Tiger II men han har en masse forskjellige. Generelt virker de OK

http://www.youtube.com/watch?v=HFoJ20BBlfQ

Endret av BEPP
Lenke til kommentar

Weak spot skins... du burde skamme deg. :nei2:

Jeg ser ikke problemet med det.

Det er en utmerket måte for newbies å finne ut hvordan de skal hemme en tank ved å ta ut gun, fuel tank, engine og ammo rack.

Tracks trenger man det ikke for, det er det enkleste i verden å ta ut. Alt for lett. :p

Som sagt, jeg brukte det et par dager. Like etter at jeg hadde startet med betaen. Innbiller meg det var noe koreanske greier.

Det lærte meg hvor jeg skulle skyte og et par dager etterpå kunne jeg fjerne de og gå tilbake til de jeg brukte før.

Det er ikke som om det er ulovlig å bruke heller, som med den modden som gjør tracerene røde. :p

Lenke til kommentar

Hei

Vurderer å kjøpe en billig pc nr 2 (brukt) for en tusenlapp. Klarer dette oppsettet og kjøre World of Tanks:

AMD Athlon 64 3700+

2 x 512 MB PC3200 DDR400

MSI K8N Neo4 F Socket 939

250 GB S-ATA2 HD

POV 6800GS 256 MB PCI-E Skjermkort

Hva bør oppgraderes først i såfall? Ser at man får greie skjermort til en 500-lapp.

Lenke til kommentar

Tror den blir litt i svakeste laget, særlig på ram, det de offisielt har satt som minimum er:

Minimum system requirements:

Operating system: Windows XP/Vista/7

Processor (CPU): 2.2 GHz

Memory(RAM): 1.5 GB for Windows XP, 2 GB for Windows Vista / 7

Videocard: GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

Free hard disk space: 3.5 GB

Internet connection speed: 128 Kbps

http://worldoftanks.com/game/guide/en/general/frequently_asked_questions#a2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...