Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele crewet må ha brothers in arms, og alle må ha skillen på 100% for at den skal funke. Egentlig så var det meningen at BiA skulle slutte å fungere når ett crew meblem ble slått ut, men slik er det nå ikke. (aner ikke om dette kommer til å bli fikset eller ei)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hele crewet må ha brothers in arms, og alle må ha skillen på 100% for at den skal funke. Egentlig så var det meningen at BiA skulle slutte å fungere når ett crew meblem ble slått ut, men slik er det nå ikke. (aner ikke om dette kommer til å bli fikset eller ei)

De har sagt at dette skal fikses, men ikke når. Så ser ut til at det kan ta en stund, heldigvis :D

Lenke til kommentar

Jeg har BiA på Pershingen min, så om de fikser det eller ikke er hipp som happ for den. Sliter mer med at modulene mine tydeligvis er lagd av glass. :D

Sånn halvlogisk sett bør den være som den er, ser for meg at crewet mitt sloss ennå mer innbitt om en stryker med.

Lenke til kommentar

Nå ble jeg skikkelig skuffet. Jeg spilte tidligere World of tanks, kjøpte masse gull da det ble lansert, hadde mange tanks i garasjen og greit trent personell. Startet det opp igjen etter å ha hørt at det var oppdatert, og fikk lyst til å prøve meg igjen. Men alle tanksene jeg har kjøpt er borte. Og når jeg prøver å starte opp et spill, med den ene tanksen jeg har i garasjen vil ikke spillet starte. Når jeg forsøker å starte spillet kommer det bare til siden som viser hva som er av tankser på hver av sidene, og der stopper det, det kommer ikke lenger. Etter hvert ser jeg skriften for de andre tanksene blir grå, sikkert noe som indikerer at de er ute av spillet. Inkludert min egen tanks etter hvert. Har prøvd flere ganger. Er det noen som har peiling på hva dette kan være for noe?

Lenke til kommentar

Nå ble jeg skikkelig skuffet. Jeg spilte tidligere World of tanks, kjøpte masse gull da det ble lansert, hadde mange tanks i garasjen og greit trent personell. Startet det opp igjen etter å ha hørt at det var oppdatert, og fikk lyst til å prøve meg igjen. Men alle tanksene jeg har kjøpt er borte. Og når jeg prøver å starte opp et spill, med den ene tanksen jeg har i garasjen vil ikke spillet starte. Når jeg forsøker å starte spillet kommer det bare til siden som viser hva som er av tankser på hver av sidene, og der stopper det, det kommer ikke lenger. Etter hvert ser jeg skriften for de andre tanksene blir grå, sikkert noe som indikerer at de er ute av spillet. Inkludert min egen tanks etter hvert. Har prøvd flere ganger. Er det noen som har peiling på hva dette kan være for noe?

Startet du opp din gamle versjon, og lot launcheren oppdatere denne? Har lest at flere har problemer når de gjør dette. Prøv å last ned full versjon og installer på nytt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

jeg hadde samme problem ved siste patch, er bare og slette hele spillet og laste det ned på nytt
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig er spillet greit. Jeg synes egentlig det burde være P2P. Spill som er F2P er nesten umulige å spille vanlig uten å måtte betale for et eller annet uansett. :hmm: :nei2:

Synes du f2p burde være helt gratis viss du spiller det "normalt" ? Det blir jo ganske urimelig, hvordan skal de da tjene penger?

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg og spiller WoT på toget, det er greit nett på noen av togsettene med ping på rundt 150. Dessverre har jeg så langt tapt alle kampene, liten skjerm og tog som rister er ikke helt ideelt for WoT-gaming. Billettkontroll midt i en kamp bidro heller ikke til noen umiddelbar suksess :)

Endret av magicgunnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...