RudeGuyGames Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 For å være helt ærlig er spillet greit. Jeg synes egentlig det burde være P2P. Spill som er F2P er nesten umulige å spille vanlig uten å måtte betale for et eller annet uansett. :nei2: Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Ikke sikkert utviklerne hadde tjent så godt om det var et P2P MMO har en tendens til å være slik at du må spille gjentatte kamper for å få tak i det beste utstyret. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 kan dere anbefale noen mods til world of tanks? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Portal voicepack: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/77438-portal-voicepack/ J1mB0 crosshair mod: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/56831-j1mb0s-crosshair-mod/ Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 kan dere anbefale noen mods til world of tanks? http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/46236-pogs-contour-icon-3x-grepa/ http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/98962-xvm-player-ratings-mod/ Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg syns F2P/P2P opplegget i WOT er greit jeg. WOT trenger en viss masse med spillere. Hadde dem gjort det kun P2P så hadde veldig mange spillere forsvunnet og DA hadde MM fått mye pepper da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Og de tjener godt på oss, det skal de ha. To sifret millionbeløp i dollar eller noe i den duren. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 hvordan skal jeg trene crewet i en kv3? har brothers in arms på comm Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Brothers in arms på du ha på hele crewet for at det skal virke, ikke bare commander. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Og du må ha det på 100%, ellers virker det ikke. Siden det er en perk og ikke en skill. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hele crewet må ha brothers in arms, og alle må ha skillen på 100% for at den skal funke. Egentlig så var det meningen at BiA skulle slutte å fungere når ett crew meblem ble slått ut, men slik er det nå ikke. (aner ikke om dette kommer til å bli fikset eller ei) 1 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hele crewet må ha brothers in arms, og alle må ha skillen på 100% for at den skal funke. Egentlig så var det meningen at BiA skulle slutte å fungere når ett crew meblem ble slått ut, men slik er det nå ikke. (aner ikke om dette kommer til å bli fikset eller ei) De har sagt at dette skal fikses, men ikke når. Så ser ut til at det kan ta en stund, heldigvis Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Får håpe det faller igjennom. Man må ofre en del allerede for å få BiA aktiv, så med mindre det er aktivt hele tiden vil jeg ikke ha det. (mister en del av crewet veldig ofte) 1 Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg har BiA på Pershingen min, så om de fikser det eller ikke er hipp som happ for den. Sliter mer med at modulene mine tydeligvis er lagd av glass. Sånn halvlogisk sett bør den være som den er, ser for meg at crewet mitt sloss ennå mer innbitt om en stryker med. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nå ble jeg skikkelig skuffet. Jeg spilte tidligere World of tanks, kjøpte masse gull da det ble lansert, hadde mange tanks i garasjen og greit trent personell. Startet det opp igjen etter å ha hørt at det var oppdatert, og fikk lyst til å prøve meg igjen. Men alle tanksene jeg har kjøpt er borte. Og når jeg prøver å starte opp et spill, med den ene tanksen jeg har i garasjen vil ikke spillet starte. Når jeg forsøker å starte spillet kommer det bare til siden som viser hva som er av tankser på hver av sidene, og der stopper det, det kommer ikke lenger. Etter hvert ser jeg skriften for de andre tanksene blir grå, sikkert noe som indikerer at de er ute av spillet. Inkludert min egen tanks etter hvert. Har prøvd flere ganger. Er det noen som har peiling på hva dette kan være for noe? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Aner ikke. Men er du sikker på du har den europeiske versjonen? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Nå ble jeg skikkelig skuffet. Jeg spilte tidligere World of tanks, kjøpte masse gull da det ble lansert, hadde mange tanks i garasjen og greit trent personell. Startet det opp igjen etter å ha hørt at det var oppdatert, og fikk lyst til å prøve meg igjen. Men alle tanksene jeg har kjøpt er borte. Og når jeg prøver å starte opp et spill, med den ene tanksen jeg har i garasjen vil ikke spillet starte. Når jeg forsøker å starte spillet kommer det bare til siden som viser hva som er av tankser på hver av sidene, og der stopper det, det kommer ikke lenger. Etter hvert ser jeg skriften for de andre tanksene blir grå, sikkert noe som indikerer at de er ute av spillet. Inkludert min egen tanks etter hvert. Har prøvd flere ganger. Er det noen som har peiling på hva dette kan være for noe? Startet du opp din gamle versjon, og lot launcheren oppdatere denne? Har lest at flere har problemer når de gjør dette. Prøv å last ned full versjon og installer på nytt. 2 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Nå ble jeg skikkelig skuffet. Jeg spilte tidligere World of tanks, kjøpte masse gull da det ble lansert, hadde mange tanks i garasjen og greit trent personell. Startet det opp igjen etter å ha hørt at det var oppdatert, og fikk lyst til å prøve meg igjen. Men alle tanksene jeg har kjøpt er borte. Og når jeg prøver å starte opp et spill, med den ene tanksen jeg har i garasjen vil ikke spillet starte. Når jeg forsøker å starte spillet kommer det bare til siden som viser hva som er av tankser på hver av sidene, og der stopper det, det kommer ikke lenger. Etter hvert ser jeg skriften for de andre tanksene blir grå, sikkert noe som indikerer at de er ute av spillet. Inkludert min egen tanks etter hvert. Har prøvd flere ganger. Er det noen som har peiling på hva dette kan være for noe? jeg hadde samme problem ved siste patch, er bare og slette hele spillet og laste det ned på nytt Lenke til kommentar
Everket Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 For å være helt ærlig er spillet greit. Jeg synes egentlig det burde være P2P. Spill som er F2P er nesten umulige å spille vanlig uten å måtte betale for et eller annet uansett. :nei2: Synes du f2p burde være helt gratis viss du spiller det "normalt" ? Det blir jo ganske urimelig, hvordan skal de da tjene penger? Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Nå sitter jeg og spiller WoT på toget, det er greit nett på noen av togsettene med ping på rundt 150. Dessverre har jeg så langt tapt alle kampene, liten skjerm og tog som rister er ikke helt ideelt for WoT-gaming. Billettkontroll midt i en kamp bidro heller ikke til noen umiddelbar suksess Endret 10. april 2012 av magicgunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå