Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følger med litt på forumet jeg da :)

7.2 på den amerikanske serveren imorra, godt det ikke er bare bakdeler med å være stuck på feil server... :tease:

7.2 på Euro også...de bare brukte 2 timer lenger på å få opp news item på det :p

Lenke til kommentar

hva er de for endringer man bør være ops på? tenker spesielt på kv/is linja og medium/heavy tysker linjen

Er vel fint lite som er endret der. IS-3, IS-4, IS-7 og Object 704 har vel alle blitt litt mindre, mens T-54 har fått bittelitt høyere turret. Men statsene er de samme.

Lenke til kommentar

hva er de for endringer man bør være ops på? tenker spesielt på kv/is linja og medium/heavy tysker linjen

Ikke mye nytt i russisk og tysk linje, enkelte mindre justeringer. De største endringene er;

1/ Nerf av en del franske tanks (regner med at bat chat går i søppla i kveld)

2/ My US top tier og ny tier IX heavy. T34 blir premium (som Löwe) og T30 blir TD + ny linje med TD med roterende tårn

3/ 22 nye skills + perks som er egenskaper for commander, gunner osv. De gamle skills repair, camo og firefighting lever videre. Merk NB NB perks virker bare dersom de er 100% opptjent i motsetning til feks repair som gir 50% effekt ved 50% opptjening..

I tillegg er det endringer på xp / creditsopptjeninger på en del vogner som trolig har mindre praktisk betydning for de fleste

Lenke til kommentar

Så ... Er patchen ute til nedlasting et sted? Jeg kommer ikke inn på sidene deres, og kunne tenkt meg å ta en clean reinstall i en egen mappe, fremfor den jeg har brukt siden betaen. Hovedsaklig fordi jeg er interessert i å kunne se replays fra før 7.2. :p

e: Nvm, fant det.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...