Valle79 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Marder II, og AP. Dersom du kan penetrere. Om du skyter på en tanks mange tier over deg sliter du sannsynligvis med AP. Da kan du bruke HE, men selv da kommer du til å gjøre lite skade. AP og HE fungerer no sånt: AP gjør full damage dersom den penetrerer armoren på det du skyter på. Viss ikke, null damage. HE gjør også full damage dersom den penetrerer, men dersom den ikke gjør det halveres først damagen, og så blir den redusert etter tykkelsen på armoren i nærheten av der du traff. Grunnen til at AP er bedre, er at HE har veldig lav penetration, og vil dermed som oftest gjøre mindre damage enn AP. Når det gjelder om du penetrerer eller ikke....ta deg en tur på wikien og les om game mechanics. Er ikke bare å skyte alt og tro det skal dø om du skyter lenge nok i dette spillet Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Om du tar ut moduler på motstanderen er det ikke sikkert du gjør noe skade i det hele tatt. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 jeg har en t46 hvordan bruker jeg den mest efektivt? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 jeg har en t46 hvordan bruker jeg den mest efektivt? Kjør rundt og skyt på fienden. Men seriøst, på den tieren har de fleste tanks papirarmor. Prøv å ikke stå midt i åpent landskap og skyt på ting, da blir du fort skutt i filler. Hold deg litt i bakkant og la andre ta skuddene. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 ok. jeg kjøpte akkurat den største kanonen til den. 2 skudd og alt i og irundt der du sikter er borte Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 hva er kjappeste veien og tjene penger på? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Premiumtank edit: Men leser at folk synes SU85 ( med eller uten B husker jeg ikke) drar godt med penger også Endret 16. mars 2012 av Ozelot Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ja su-85 med 107mm kanon drar inn bra med cash til ikke å være premiumtank. Samme kanon som kv men bedre rof og acc Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Flotte greier. For et par dager siden researcha og kjøpte jeg IS-4 og nå fikk jeg nettopp tak i GW Panther på salg. Så langt er det den beste SPG-en jeg har spilt siden SU-26, samt T57-en jeg hadde 200 kamper med i betaen. Ang. pengetjening med non-premiumtank, er jeg så langt mest fornøyd med AMX 13 75. Fantastisk sak til å tjene XP og cash. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hah! Fikk min aller første Kamikaze, og at det var en T59 som ikke tålte trøkket av min T29 for flat pedal gjorde det hele bare ennå søtere. Hater de greiene der. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Fikk endelig T30 i går. Blir vel oppdatering til uka tenker jeg, eventuelt neste uke igjen, så det passet meg bra. Kjenner den trenger noen ekstra greier, laaang reload på den. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg likte T30 godt jeg, bedre enn IS-7. Må bare tilpasse spillestilen. Etter å ha spillt T30 endel så begynnte jeg å spille T34(samme spillestil som T30) igjen som jeg var drit lei etter å ha grindet T30. Nå spiller jeg dem begge Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg synes den faktisk bouncer veldig mye til å ha så bra penetrering. Sliter med å komme igjennom på både Maus og E100. Men tror jeg kommer til å like den godt, har likt alle heavy tanksene til USA fra T29 og oppover. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Fikk nettopp steel wall med T1 Heavy. Utrolig morsom, 81 hits recieved ^^. Var vanskelig å treffe folk da siden siktet hoppet som f xD 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du kan da skru av det at siktet hopper som faen, så vidt jeg vet. Det gjør spillet mye enklere, men om du vil ha det realistisk antar jeg at du vil la det være på ... Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hm, vet du hvordan man gjør det? Man har ikke sett et hoppende sikte før man har testet MarderII med beste gun... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg trodde ikke du kunne skru av at siktet hoppet når du selv ble beskutt, men jeg vet du kan skru av hoppingen når du selv skyter. For sistnevnte, gå inn i innstillinger og se etter "vehicle vibration in sniping mode" nederst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hmm, kanskje jeg blander. Jeg bare merker ikke noe til at siktet mitt hopper når jeg blir beskutt. Alternativt så var det en fil man kunne slette, men jeg tviler på akkurat det. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ville jeg hatt et realistisk spill hadde jeg ikke spilt dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå