Ozelot Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva mener du med stuck? Er vel bare til å gå til wot sin hjemmeside, og endre til europeisk server??? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Og miste over 3000 kamper med progress, Löwe og Premium T34... ikke ett alternativ. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Du får prøve å finne noen med europeisk konto som vil bytte i en amerikansk! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Heh, tror ikke jeg prøver på det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Riktig svar var selvfølgelig "Your plane explodes" der det var et alternativ. Fordi det er det som kommer til å skje i WoWp Det jeg lurer på er hvorfor den manøvren er kalt "lysestake". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Chandelle er fransk for stearinlys (candle), chandelier er vel lysestake? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Chandelle er fransk for stearinlys (candle), chandelier er vel lysestake? Riktig. Men på engelsk er chandelier lysekrone. Skal ikke være lett Uansett så er det ikke lett å skjønne hvorfor manøveren heter det den gjør! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hehe nei det er en merkelig navngivning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ja, det er vel det det er. Jeg har ikke brukt franskkunnskapene mine på år og dag, så de er ganske rustne. Tenke seg til at det er 10 år siden min siste fransktime. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Dette er et morsom spill. Har holdt på ett par uker nå. Spiller nå mest med russisk tank destroyer SU-85. Jobber med å få nok XP til 107 mm-kanonen. Valgte å elite SU-76 og skippa SU85b etter å ha lest meg litt opp på den. Hatt mye gøy med SU-76, som sparker virkelig fra seg til å være Tier 3 med den presise og penetrerende 57 mm Zis2-kanonen. Gjelder bare å holde seg skjult og litt i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som kjenner til om man kan brke free exp til å forske på T30, uten at man har noen amerikanske heavies? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Nei, jeg er rimelig sikker på at du må ha researcha den før du kan begynne å bruke freexp på den. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Ting som tyder på at denne klankampen går rett vest er når du ikke kalrer å velge deg ut en IS7 å skyte, før du får et 10-talls skudd mot deg edit: slette link, laste opp bildet Endret 29. februar 2012 av Ozelot Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Mulig å få se et større bilde så man ser hva som foregår? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Var du med i den andre kampen datasmurf? Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ting som tyder på at denne klankampen går rett vest er når du ikke kalrer å velge deg ut en IS7 å skyte, før du får et 10-talls skudd mot deg edit: slette link, laste opp bildet Her ser jeg både tier 5 og tier 4, trodde ikke de tierne fikk være med i klankamper? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Noen som kjenner til om man kan brke free exp til å forske på T30, uten at man har noen amerikanske heavies? Litt usikker på hva du egentlig mener. Om du spør om det går an å bruke free exp på å researche T30, så selvfølgelig. Men ikke uten å først finne opp alle tanksene som leder til den. Det er liksom sånn research-treet fungerer... Ting som tyder på at denne klankampen går rett vest er når du ikke kalrer å velge deg ut en IS7 å skyte, før du får et 10-talls skudd mot deg edit: slette link, laste opp bildet Her ser jeg både tier 5 og tier 4, trodde ikke de tierne fikk være med i klankamper? Nei, de får som regel ikke det. Om du ser litt mer på bildet, så er de bare 5 tanks på laget, mens fienden har tier 10 i bøtter og spann. Tipper de hadde to kamper samtidig, og de ikke hadde nok folk til å stille i denne, så de slengte bare inn noen tanks for moro skyld. Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Noen som kjenner til om man kan brke free exp til å forske på T30, uten at man har noen amerikanske heavies? Du må forske deg gjennom hele treet min xp for reasearch er 660.000 xp iflg world of tanks calculator: http://www.wotdb.info/ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Her ser jeg både tier 5 og tier 4, trodde ikke de tierne fikk være med i klankamper? En prøver å fylle kampen med høyest mulig tier, men siden vi(TROLL) hadde en kamp som startet 2 min før, så ble alle som var til overs bedt om å delta i den andre kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå