sollie Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Kort og godt, hva er must have for King Tiger ? spall liner og V Stab tenker jeg på i hvertfall. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 King Tiger? Ventilation er vel must for alle tanks, eller er vel gun rammer ikke så dumt og siste er vel litt valgfri... Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 99% av tanks: Ventillation, vertical stabilizer, gun rammer. De som ikke kan bruke vert stab...uh, GLD? Binocs? Camonet? Kommer an på tanksen. Spall liner er egentlig lite bruk for. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Er stort sett vent, stab og rammer det går i for min del også. Spall liner blir ikke brukt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg bruker ofte spall liner på svakere tanks, hovedsaklig fordi jeg alltid har noen liggende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 5x XP ved første seier i dag folkens.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Veit. Irriterer meg at jeg fortsatt er sånn passe sjuk, så jeg henger ikke helt med på det jeg gjør, noe som gjør at jeg dør veldig mye. Perfekt. Nøys sånn i sted at jeg bomma på målet og ble tatt ut i stedet. Frustrerende. e: Da fikk jeg endelig researcha 13 90, for en herlig sak. Føler ikke engang for å fortsette med daily doubles på de mange elita tanksene mine. Vil bare spille på den. Endret 22. februar 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 http://eu.worldofwarplanes.com/ WoWp alpha signups er nå tilgjengelig! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Blir WoWp gratis slik som WoT? Lenke til kommentar
super9co Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 så vidt jeg vet skal det være gratis ja. meldte meg på alfa nå. Håper jeg får være med. Unlocket akkurat ISU-152. Merker at det kan bli en tung grind fram til ordentlig kanon. må ihvertfall få satt noen tracks på den. Noen her som har kjørt ISU? brukt Derp-gun eller 122mm? jeg er egentlig ikke noe glad i derp generelt sett, men jeg vurderer det nå. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Blir WoWp gratis slik som WoT? Ja. Du kan ha felles konto for alle spillene, og om du kjøper gull kan du bruke det i samtlige spill. Snakk om at premium skulle gå på tvers av spillene også, og at free exp du tjener i WoT kan brukes i WoWp, og vice versa. Unlocket akkurat ISU-152. Merker at det kan bli en tung grind fram til ordentlig kanon. må ihvertfall få satt noen tracks på den. Noen her som har kjørt ISU? brukt Derp-gun eller 122mm? jeg er egentlig ikke noe glad i derp generelt sett, men jeg vurderer det nå. Kjørte i gang tracks og BL-10 med free exp fra første kamp. Og den er så utrolig bra. Gidder ikke stå på avstand, her er det avgårde med andre tanks og skyte folk når de mins aner det! Utrolig morsomt! Endret 23. februar 2012 av Valle79 Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 så vidt jeg vet skal det være gratis ja. meldte meg på alfa nå. Håper jeg får være med. Unlocket akkurat ISU-152. Merker at det kan bli en tung grind fram til ordentlig kanon. må ihvertfall få satt noen tracks på den. Noen her som har kjørt ISU? brukt Derp-gun eller 122mm? jeg er egentlig ikke noe glad i derp generelt sett, men jeg vurderer det nå. Jeg holdt meg langt unna derp-gunnen hvertfall. Føler jeg må stå nærmest klin oppi fienden for å treffe skikkelig, men når man først treffer med den så er den awesome! Men når jeg er TD, så liker jeg best å holde meg på lang avstand og ta de ut, så inntil du får skaffa deg Object-gunnen, ville jeg ha holdt meg til 122mm. Duger i massevis Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Fikk nok xp til is-4 nå, må bare spare 2,5 mill credits så har jeg råd til å kjøpe den! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det verste med alpha-signup til WoWP, er den surveyen man må gjennom. Merkelige spørsmål. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det verste med alpha-signup til WoWP, er den surveyen man må gjennom. Merkelige spørsmål. Ja, var litt snodige spørsmål. Regner med det ikke har så mye å si hva man svarer, men jeg googlet etter svarene for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Ja, det gjorde jeg også. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 De kunne likesågodt spurt "Do you know how to use google"? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Riktig svar var selvfølgelig "Your plane explodes" der det var et alternativ. Fordi det er det som kommer til å skje i WoWp 1 Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 http://eu.worldofwarplanes.com/ WoWp alpha signups er nå tilgjengelig! Signed up Gleder meg til og se hvordan dette blir. Som sagt litt merkelige spørsmål de kom med, ser ikke helt poenget. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Fuck! Jeg har lyst og kommer nok til å spille både World of warplanes og World of battleships i tillegg til World of tanks.... problemet er at jeg er stuck på den amerikanske serveren.... blir jo bare rot dette... må vel splle WoWp og WoB på den amerikanske serveren også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå