Valle79 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Camo på TD...welp. Når du spotter noe, og skyter, så hjelper ikke camo allikevel. Hm, hvordan er det spottingen regnes ut når du skyter? Spiller ikke camoverdier noen rolle her? Nå er jeg ikke 100% sikker på hvordan det fungerer (wargaming vil ikke frigi all info you know) men sånn som jeg har forstått det så har skyting ingen innvirkning på camo-verdien til tanksen, MEN alle busker innenfor 15m fra tanksen din vil slutte å gi camo bonus når du skyter. Men står du i åpent lende så hjelper sannsynligvis camoen lite. Står du bak ei busk vil ikke han spotte deg, men du spotter han, men i det du skyter funker ikke busken og så blir du spottet. Står du bak en masse busker er det bare til å skyte i vei, men da må du ha noen andre til å spotte. Når det gjelder camo-net, så er jeg usikker på om det virker når du skyter eller ikke, men tror det virker. I så fall kan du, dersom du har god view range og veldig bra camo (russisk td, hehe) stå bak en busk og så skyte noen du spotter og allikevel ikke bli spottet. Men da skal du stå på rett sted til rett tid... Endret 17. februar 2012 av Valle79 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Står du i en busk og skyter med kanonen stikkende ut av busken vil "muzzle flash" gi vekk posisjonen din, Står du bak busken så skjuler busken også muzzle flash så det er mindre tjans for å bli spottet når du skyter. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Du må være enten ti eller femten meter bak busken for at muzzle flash skal skjules. Husker ikke nøyaktig tall. Ellers så reduseres camoen din midlertidig med en viss verdi når du skyter. Hva gjelder kamonett så finnes det en enkel måte å se om de er aktive på - de lyser når de blir aktivert, og slukker når du stopper, så du alltid vet når de skjuler deg. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Snakker du om munningen på kanonen da eller selve tanksen? Jeg trodde det holdt å ha munningen på kanonen rett bak busken... Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Snakker du om munningen på kanonen da eller selve tanksen? Jeg trodde det holdt å ha munningen på kanonen rett bak busken... Husk at kulene ikke kommer fra munningen på kanonløpet, men faktisk fra stedet der løpet møter tårnet! Ellers kunne jo folk bare kjørt helt inntil en Panther med den ekstra lange 75mm'en, og så ville den aldri kunne skyte noe fordiløpet er så langt at det går tvers gjennom samtlige tanks Når det gjelder avstand mener jeg det originalt ble sagt "15 m in a radius around your tank" og så kan nå det tolkes på flere måter... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Godt poeng... så var det det å bedømme 15m ingame da Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ja det var det da. Mistenker at når du kjører mot en busk, og den plutselig blir gjennomsiktig, så er du på kanten til 15m fra. Men ikke sikker... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Lol, Steel wall i T30... Nesten som scout i KV Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hva med scout i en 38H, steel wall i T-43 eller han fyren jeg så med steel wall i en stug? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 StuG har jo fått oppgradert front armor, så den kan faktisk klare Steel Wall i de rette kampene nå Og scout i Hotchkissen er jo bare å få Malinovka, og så dure tvers over, og være så heldig at ingen andre på laget gjør det Steel Wall med T43 er dog imponerende! Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Steel Wall med T43 er dog imponerende! Jeg har Steel Wall med M2 Light og med M3 Lee, trikset er vel bare å stå et sted hvor en eller annen standhaftig sjel bare treffer tracken din nok ganger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Fikk scout på Himmelsderp. Jeg peisa opp bakken (som den eneste), og der peisa motstanderne også. Jeg døde vel og merke, men pubbies gjorde en god jobb og vant for en gangs skyld. Samt tok ut hele gjengen som kom over hill. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg peisa opp bakken Med Hotchkiss? Does not compute! Men joda, om en tulling på motstanderlaget sier FOLLOW ME AND WE'LL WIN og så går på hill, så kan nok det der skje ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Peisa i 5 km/t. Yeah, har vært borti sånne mange ganger. Mange har spilt Maus. Does not compute! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Må tenkte på hva en T30 møter kontra Hotchkiss o.l. og da Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Ja det var det da. Mistenker at når du kjører mot en busk, og den plutselig blir gjennomsiktig, så er du på kanten til 15m fra. Men ikke sikker... Riktig. Men så er Valle i samme klan som jeg så jeg er muligens en smule partisk. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Fikk kjøpt AMX 13 90 før helgetilbudet gikk ut (halv pris), men må si at foreløpig føles det som en nedgradering fra 13 75 selv om jeg hadde 90mm klar. Tregere reload, tregere tanks og værre MM. Jaja, får håpe det går seg til med nye tracks og beste motor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det var målet mitt, mangla 40k xp i går ettermiddag, så dreit nettet mitt seg ut og jeg merka at jeg begynte å bli i for shabby form til å game. I dag er jeg sengeliggende og sliter med å konse nok om å spille Wordfeud og kabal. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det var målet mitt, mangla 40k xp i går ettermiddag, så dreit nettet mitt seg ut og jeg merka at jeg begynte å bli i for shabby form til å game. I dag er jeg sengeliggende og sliter med å konse nok om å spille Wordfeud og kabal. I-landsproblemer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Oh yes. Så og si alle problemene mine er av den typen. Hardt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå