Syncz Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Löwe har grei armor og bra gun, Kv-5 har grei armor og dårlig gun. Pick fra det ^^ Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hva burde jeg velge av Løwe eller Kv-5 Löwe koster mere nå fortsatt? Til samme pris ville jeg uansett anbefalt Löwe, da Kv-5 sammenlignet har en elendig kanon (og et etterhvert meget kjent weak-spot). Om T-59 fortsatt er til salgs, og er rimeligere enn Löwe kan den kanskje være et alternativ? Sies at inntjeningen på den er oppimot det på Löwe? Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tar Løwe uansett hvor mye jeg ville ikke å betale Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tar Løwe uansett hvor mye jeg ville ikke å betale Har Löwe selv, grei tanks å tjene sølv med. Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 har tjent 100k på 4 battles - føler meg fornøyd Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Så godt når folk vet å verdsette scouting. Herja på Steppes i stad med T50'en min. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 har tjent 100k på 4 battles - føler meg fornøyd Bare vent til du tjener 100k på en battle Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 har 20k sølv - Skyter bra med 1k skudd i IS Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 150k på en battle med löwe er digg det Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 høres konge ut - har jo ikke blitt kjent med Løwen helt Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hadde 7 kills og generelt bra spill da, average pr match er sikkert 70-80k ^^ Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Meste jeg har tjent på en battle med type 59 er 125k, da med ganske mange kills og brukte vel opp all ammoen. Er moro å få sånne runder Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Noen som vet ca tidspunkt for den nye patchen? Har nok exp til T34, men da må jeg bruke 40k free xp, det er jeg ikke spesielt gira på. Holder vel noen dager til? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Noen som vet ca tidspunkt for den nye patchen? Har nok exp til T34, men da må jeg bruke 40k free xp, det er jeg ikke spesielt gira på. Holder vel noen dager til? "Februar" var vel det som var sagt. Så...mars en gang. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Idag blir det Tier 9, E-50 på meg. Har kost meg lenge med Panther II, nå blir det upgrade Har spart opp en del free XP også, så jeg slipper å ha en stock E-50. Dette blir spennende!!! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Noen som vet ca tidspunkt for den nye patchen? Har nok exp til T34, men da må jeg bruke 40k free xp, det er jeg ikke spesielt gira på. Holder vel noen dager til? I reklamevideoen for patchen var det vel forandret fra Februar til Q1? Tyder mye på sent Februar eller tidlig Mars. Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Idag blir det Tier 9, E-50 på meg. Har kost meg lenge med Panther II, nå blir det upgrade Har spart opp en del free XP også, så jeg slipper å ha en stock E-50. Dette blir spennende!!! Spennende blir det, for guds skyld og for å spare deg for kortsiktige depresjoner, ikke kjør denne stock. Den har MM som kan gjøre deg svimmel og stock så er denne mildt sagt en utfordring. Svakt våpen og aksellerasjon som ikke ligner grisen..det var tungt med denne inntil beste gunner var på plass, etter dette derimot er den konge selv om MM er en helt annen enn for Panther II Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Idag blir det Tier 9, E-50 på meg. Har kost meg lenge med Panther II, nå blir det upgrade Har spart opp en del free XP også, så jeg slipper å ha en stock E-50. Dette blir spennende!!! Spennende blir det, for guds skyld og for å spare deg for kortsiktige depresjoner, ikke kjør denne stock. Den har MM som kan gjøre deg svimmel og stock så er denne mildt sagt en utfordring. Svakt våpen og aksellerasjon som ikke ligner grisen..det var tungt med denne inntil beste gunner var på plass, etter dette derimot er den konge selv om MM er en helt annen enn for Panther II Ja, det var det jeg merket meg fra en del av forumpostene på Wot. Så jeg har XP nok til nesten alt. Må velge mellom den kraftigste motoren eller 105mm. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg velger. Endret 6. februar 2012 av tore45 Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Idag blir det Tier 9, E-50 på meg. Har kost meg lenge med Panther II, nå blir det upgrade Har spart opp en del free XP også, så jeg slipper å ha en stock E-50. Dette blir spennende!!! Spennende blir det, for guds skyld og for å spare deg for kortsiktige depresjoner, ikke kjør denne stock. Den har MM som kan gjøre deg svimmel og stock så er denne mildt sagt en utfordring. Svakt våpen og aksellerasjon som ikke ligner grisen..det var tungt med denne inntil beste gunner var på plass, etter dette derimot er den konge selv om MM er en helt annen enn for Panther II Ja, det var det jeg merket meg fra en del av forumpostene på Wot. Så jeg har XP nok til nesten alt. Må velge mellom den kraftigste motoren eller 105mm. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg velger. Jeg ville valgt våpen og hatt en mer defensiv spillestil inntil motor er på plass. Uansett vil du en del kamper møte så kraftige motparter (typisk 4-6 tier x) at en litt forsiktig spillestil gir seg selv. Jeg tok det motsatt og det siste jeg fikk på plass var 105mm, hadde 17% WR på det værste Litt kipt når jeg lå på 60% på PII. Men med nytt våpen ble dette noe helt annet, men det er mulig andre har en annen erfaring Endret 6. februar 2012 av BEPP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå