Kingknut Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) World of Tanks! er ett fantastisk tanks spill, som minner mye om førstepersonsskytespill. Alle spillere har imidlertid en tanks i stedet for en person. Du styrer "skroget" med WASD og tårnet med musa. Spillet har vært i BETA, men har release nå 12 april. Spillet er Free2Play, men med mulighet for mikrotransaksjoner for å kjøpe gull. Gull brukes til å kjøpe ting i spillet, men gir ikke mye fordeler. Du kan for eksempel kjøpe premium, som gir 1.5x xp og credits. Anbefales på det sterkeste!! Jeg har 4000 kamper i Beta, og er hekta Spillmodus som er nå er bare 15x15 kamper. I løpet av sommeren kommer det ClanWars, hvor klaner sloss på Europa kartet. På litt sikt vil man integrere alle servere fra EU, US og Russland for å få en global ClanWars. Jeg er med i Pirates clan. Har ikke sett noen norske claner enda, men håper det kommer noen etterhvert. Skriv gjerne i forumet hvis noen ønsker tips eller lignende. Endret 1. april 2011 av Kingknut 2 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har bare testet ut tidlig Beta, er det blitt bedre? 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg var med i tidlig closed beta. Fikk veldig lyst å prøve igjen mtp at det var ekstremt morsomt da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har spilt det nesten sammenhengende siden klokken 3 i natt, bare avbrutt av noen timer søvn og noen timer shopping. Forhåndsbestilt og gode greier. Gleder meg fælt til 12. april og er glad det nå er en oppdatert tråd om spillet her på forumet. ^^ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvordan er "communityet" i spillet? Er det en gjeng med drittunger der også? Har lastet ned betaen selv for et par dager siden, men har ikke fått installert det enda. Får vel teste det ut iløpet av dagen. Tror min far og noen karer på jobben hans skal teste det ut også. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 var ganske bra community i tidlig beta vertfall Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Om noen er interessert i å spille litt, så er handelen min: Datasmurf. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hei, har prøvd World of Tanks. Likte det veldig godt. Vurderer til og med å slå til på tilbudet på 25k gull, og få med en avansert stridsvogn på kjøpet. Men er det noen som vet om det da gjelder for resten av tiden i spillet? Tilbudet varer frem til 12. april. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Tok nettopp et siste farvell med tanksene mine Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Du kan da spille deg opp til dem på nytt? Det er planen min. Har nett screenshotta alle tanksene og alle statsa, så har jeg de minnene, og vet hva jeg skal gjøre fra i morgen av. ^^ I alle fall når jeg ikke klarer å jobbe mer med bacheloroppgaven min. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kjøpte den dyreste gullpakka, i går. Samtidig som en annen person i huset kjøpte den nest dyreste. Han fikk koden for aktivisering med en gang. Jeg har ennå ikke fått den. Har skrevet til teknisk suport og ikke fått svar. Dette liker jeg dårlig. 566 kroner er trukket fra kontoen min, så alt skulle være i skjønneste orden. F#$%& - og jeg som hadde gledet meg til å bruke gull og bonustanks i kveld Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Du har sjekka spam filter osv går jeg ut i fra ? Bestilte heftig pakken selv i går, og fikk koden umiddelbart. Uansett, tipper supporten fikser det lett for deg. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Du har sjekka spam filter osv går jeg ut i fra ? Bestilte heftig pakken selv i går, og fikk koden umiddelbart. Uansett, tipper supporten fikser det lett for deg. Sjekket spam ja. Dessverre, ingen svar fra suport, og nå har det gått mer enn et døgn snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det tok meg to dager å få promo-koden til medium-pakka. Nå sitter jeg bare og venter på å få oppdatert klienten. Jeg vil spille! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Godt å høre, da er det fortsatt håp Får starte opp med en minitanks og bare glede meg til storkanonen. Var litt usikker på om jeg skulle velge den eller den tyske panteren. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 er fullversjonen komemt ut? eller er det bare beta enda? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det er vel bare snakk om noen timer. Akkurat nå får man ikke engang logget inn på nettsiden deres. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Indeed. Og når man prøver å logge inn på spillet, blir man sent hit: http://game.worldoftanks.eu/update Hvor det står: Download Client Maintenance works are in process. The page will be available soon. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 4am utc = -2 fra vår tid? i så fall er de sent ute :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå