Gå til innhold

Aprilfest - Eivind84 - Farger

Anbefalte innlegg

8. april: Blå detaljer

post-63349-0-96319300-1302295512_thumb.jpg

Nikon D7000 + Nikkor AF-S 50/1,4

f/8,0 1/200s ISO400

Vet ikke om jeg er helt fornøyd med dette, synes ikke komposisjonen sitter helt, men det har vært så surt vær i dag at jeg gadd ikke være ute særlig lenge. Så jeg legger opp det beste jeg fikk til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurte litt på hva dette ville bringe, og ser at du har løst det på en utmerket måte så langt. Fargene er i så sterk kontrast på bildene at det har blitt akkurat det temaet du har satt deg fore.

Noen er temmelig komiske, som det første. Andre litt betraktende, og noen riktig flotte. 7. april er jo f.eks. et flott foto uansett tema.

Lenke til kommentar

Første april var festlig med farger - noen har lagt på litt vibrance, methinks. Og for en racer-katt! Vrooom! :D

Likte både sko og refleksjoner, og Grønt gelender og en telefonkiosk må da være beste tittelen jeg har sett i noen aprilfest!! :D

Morsomt med gjentatte Blå detaljer, med skakke linjer (både bakken og avsatsen heller nedover) - glimrende fargebruk!

Genialt sistebilde - med full voksefart på et av skuddene - for anledningen mer eller mindre diskret markert med rød sløyfe..

Masse lun humor i bildene - og det liker jeg! :thumbup:

Lenke til kommentar

13. april: Rica Nidelven

post-63349-0-02748800-1302724460_thumb.jpg

Nikon D7000 + AF-S 12-24/4

f/11 1/250s ISO200 24mm

Kanskje ikke den største fargeklatten jeg kunne ha funnet, men jeg synes de rødbrune veggene sto fint til den blå himmelen.

Dette bilde gir meg gode minner.

Jeg synes du er veldig flink til å finne farger, og ha få farger i bildet. Det er ofte en hovedfarge og den er mye sterkere enn de andre. Bra jobba.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...