RBW Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Med beskjedne mål og god funksjonalitet . Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Det er etter min mening nettverksporten som gjør den interessant. Jeg håper formatstøtten blir god og prisen riktig. Da skal jeg ha en sånn. Endret 1. april 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det er etter min mening nettverksporten som gjør den interessant. Hvor mange NAS har du sett uten ethernet? Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 er så drit lei at ingen kan lage en nasboks med muligheter for 5 til 6 disker uten at det koster det hvite ut av øyet. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det er etter min mening nettverksporten som gjør den interessant. Hvor mange NAS har du sett uten ethernet? Ups, jeg tenkte mediespiller. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Raid på en slik trenger ikke være så dumt, for hvis de er smart så har de brukt en sata-kontroller med mulighet for multipleksing. Dvs at du kan koble et eksternt sata-kabinett for flere disker inn i den ene esata-porten, for så å raide disse (da de vil dukke opp som separate disker for os'et). Lenke til kommentar
Jon Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Den kan jo være så linjelekker den bare vil. Med plass til en stk 2,5" disk er den jo helt meningsløs! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Hvis den boksen ikke koster allverden òg har plass til et mini-itx hovedkort så kan den jo fint bygges om til en flott htpc :-) Frank Endret 2. april 2011 av frank_jarle Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det skal også være muligheter for RAID, uten at vi helt ser poenget med RAID på enhet som dette, spesielt ikke RAID 0. Det første jeg tenkte da jeg så overskriften var "støtter den RAID?" Det er ikke mye RAID å spore hos meg i dag, men jeg er inne i en prosess der jeg kommer til å sette opp RAID i alt jeg har av maskiner. Diskkræsj er noe dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå