Trondster Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Spennende og morsom dokumentarutfordring - men ikke den enkleste! Liker at du har tatt med litt kontekst rundt på et par bilder - både granskog og bytorg. Artig med fuglene - selv om jeg frykter at de har blitt malt opp flere ganger - veggen bærer preg av å ha vært renset opptil flere ganger for de dømrade taggernissene.. Men - likte hittil best nærbildet av krukkefrøkna - kanskje ikke den viktigste statuen i et historisk perspekti, men fint med detaljer - spennende også med nærbilder av smådetaljer på en statue, som hinter til helheten. Husk - noen ganger: "lessis more!" Lenke til kommentar
lessis Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Takker for tilbakemeldinger fra flere. Mine siste dager er tilbrakt på Norges varemesse og dermed er ikke det ordentlige nærmiljøet utforsket, men hageskulpturer på messa (det var nok av dem). 9. april Unge venner ville jeg kaldt denne. Til vanlig står denne i Rottneros Park i Sunne i Sverige. 10 april Frosk i det grønne Denne var til salgs, men den ble ikke med meg hjem. Passer sikkert best ved en dam og med vann sprutende ut av munnen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fine motiver,lessis....den frosken skulle jeg gjerne hatt, kanskje den ville skremme bort katter.... Lenke til kommentar
lessis Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Fine motiver,lessis....den frosken skulle jeg gjerne hatt, kanskje den ville skremme bort katter.... Tror kattene ville bli fort kjent med sementklossen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ja, burde kanskje hatt den med kvekke-lyder... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 He, he. Den padda ser ut som en storrøyker. Kanskje en bekjent av Churchill? Liker belysningen på det unge paret. Det lille skinnet som er, trekker opp. Ellers ser de litt sjenerte ut blant alle de messebesøkende... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 7 April er min favoritt her sålangt. Bra komposisjon og fine farger! Liker utsnittet/formatet du har valgt her. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 14. april Tom Lund Fikk spørsmål litt tidligere i måneden om denne statuen og i dag hadde jeg et ærend bort til Åråsen stadium. En litt annen vinkel, men det sto så mange flaggstenger i veien, og så fikk jeg jo med hvor det var. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Fin statue og fint bilde...(men det er nå nesten litt for galt da...) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Et herlig sted, et herlig bilde, en herlig historie, en herlig følelse, en herlig plaserig, en herlig man, et herlig lag. Heia Tom Lund, fikk aldri opplevd deg på baenen. Men opptakk har jeg sett masse av. Heia LSK, må vi vinne over søpla på søndag! Lenke til kommentar
lessis Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 (endret) 16. april Fikk desverre ikke tid til å legge ut bildet rett dag, men det gjør vel ikke så veldig mye. Hva denne stauen har som navn har jeg ikke funnet ut, men den ligner en plankekjører. For å vise hvor liten statuen egentlig er. Endret 17. april 2011 av lessis Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Flott statue..bastant og kraftfull Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg synes du fikk en artig vinkel på Tom Lund - det ser ut som om han skal sparke ballen inn gjennom et av vinduene. Gårsdagens er nok en plankekjører - har sett på TV at det finnes folk i USA som forsatt frakter tømmer med hest (eller muldyr). Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Har sett frosker som dette før - svigers har en lignende frosk og en fisk på plassen foran hovedhuset, eller "tunet" om du vil. ..Altså en tunfisk. Veldig fin vinkel og komposisjon på Tom Lund - ser ut som om noen der framme burde dukke for å ikke få en messingkule midt i planeten! Statuen med hesten var festlig - tror ikke dette er en hestevisker, men heller en hestenesepeller? Det ser da ut som om han peller oppi noe der, og noen må da gjøre det? (Sorry - Trondster er åpenbart overtrøtt, og skal herved gå og legge seg..) Lenke til kommentar
lessis Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Takk for alle tilbakemeldingene. Så klarte jeg ikke utfordringen denne gangen heller, enda så flid jeg gjorde meg med planleggingen. Har listet ut fra nettet de jeg skulle besøke. Dagene gikk bare så alt for fort og plutselig var april over. Tok bilde av noen malere i Skagen som stod på sokkel, men det er jo ikke i mitt nærmiljø. I morgen går turen til storbyen som begynner på T. Skal jobbe der i neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå