leifeinar Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne. Når jeg holder musen over et bilde på forsiden begynner det å snurre og spille klassikeren "you spinn me right round" er det bare hos meg?? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Jeg er redd du har fått et alvorlig virus, bare kast dataen. e: Hjelp! Jeg har fått samme virus! åneeeeeeei Endret 1. april 2011 av Solid Snail Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Måtte sjekke en pc til, snurrer her også men det er vel 1 april kom jeg plutselig på... http://www.youtube.com/watch?v=zJv5qLsLYoo Endret 1. april 2011 av leifeinar Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ånei, hva kan det være?!?!? Er hele verden infisert med virus?!?!? Lenke til kommentar
Borry Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Du har fått det meget beryktede viruset aPr.il.sna.Rr Det opptrer bare en dag i året og er svært smittsomt. Du må brenne pc ute på gjordet sammen med alle kabler, ruter, modem og alle cd'r du har i huset. 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 jeg gikk rett på, satt å surret med dama sin jobb pc, blei ganske stresset et lite øyeblikk Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 hrmf, jeg får ikke hørt musikken, får bare snurrende bilder.. Lenke til kommentar
haakkern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 hahaha skjønte lite idag kl kvart på 7 når jeg gik innom hw her.. men den var genial;) trøtt og jevelig. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Utrolig morsomt! Bra påfunn, HW! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 <douchebag> Da'a, er dere idioter eller?! Er jo 1. April! </douchebag> Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Det var sånn en liten stund litt over 12 i natt også, var nesten litt redd for at de ikke kom til å gjøre dag Endret 1. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 HW har også hatt en liten eastern egg som kanskje er ukjent for de fleste. Tast Konami-koden på HW sin forside 3 Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Så vidt jeg husker, så var det slik for ganske nøyaktig et år siden også :-D Q Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 1. April på sitt beste, latterlig effekt og fantastisk musikk! Tommel opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå