Gjest Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kanskje du skal starte med å poste da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg bor i blokk hvor "kontoret" pleier å henge opp infolapper i heisen. Det arbeides for tiden med et nabobygg, som bl.a. har ført til at vi har mistet trykk i varmtvannet m.m. Planen er å henge opp en lapp i samme stil hvor det annonseres at strømmen blir kuttet i morgen fra 19:00 til 23:00. Har samme skriftstørrelse og font samt logoen deres på arket. Håper det blir en suksess! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Kanskje du skal starte med å poste da? Har desverre ikke gjort noe enda Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg bor i blokk hvor "kontoret" pleier å henge opp infolapper i heisen. Det arbeides for tiden med et nabobygg, som bl.a. har ført til at vi har mistet trykk i varmtvannet m.m. Planen er å henge opp en lapp i samme stil hvor det annonseres at strømmen blir kuttet i morgen fra 19:00 til 23:00. Har samme skriftstørrelse og font samt logoen deres på arket. Håper det blir en suksess! den hadde jeg gått på ja. hadde nok ringt å klage som en drittunge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå