Gå til innhold

Kan jenter spille «Call of Duty»?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Har ikke spilt CoD - men om det finnes en "healer", så kan man selvsagt få jenter til å spille dette.

De vil nok sannsynligvis ikke ha sykepleieruniform, men oppgaven deres i spillet vil være relativt forståelig for dem.

Ja, la oss for all del passe på å unngå at jentene får for mye våpenmakt.

Edit: Kunne de ikke finne ei hot ei da i det minste? Vet det er litt frekt å si, men de fleste kvinnelige gamere er jo litt..

På hvilken måte har spillferdigheter noe som helst å gjøre med utseende?

Du vet du er kvinne når det ikke finnes noen mulighet til å stikke seg fram uten at utseendet er punkt en folk bryr seg om ...

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

Latterlig ! Selvfølgelig kan jenter spille cod ! Er jente selv og kan lett nevne meg selv som en over gjennomsnittet god spiller. Har også masse veninner som alltid havner øverst på Scoreboard. At gutter spiller cod bedre en jenter er bare tull. Det har ingenting med kjønn og gjøre. Bare interesse for spillet.

Lenke til kommentar

Ja det kan de.

/Hilsen jente som har rundet Modern Warfare 2

Edit: Og som ligger blant de 1000 beste i Undead Overrun på Undead Nightmare på ps3.

Edit2: Så fort jeg får gullvåpen så mistenker jeg at jeg kommer til å hoppe ganske langt oppover!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg leide en kinosal for og spille cod for noen dager siden og inviterte 13 gutter og 9 jenter.

Kun 2 av jentene kom ikke og de syntes at de var kjempe gøy og spille cod på storskjerm.

En av jentene hadde spilt cod kun 4 ganger før og til sammen sånn ca. 9 timer.

Det var morsomt og se på for ikke alle var like gode men noen slo jo oss gutta så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...