Gå til innhold

Kan jenter spille «Call of Duty»?

Anbefalte innlegg

http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=1321

Vår ukronede skytespillkonge i redaksjonen er uten tvil Marius, som behersker stort sett alt som kan krype og gå av førstepersons skytespill. Han så seg lei av at det kun er gutter som hevder seg i sjangeren, og fikk tak i Ingelin, som aldri har spilt et skytespill i hele sitt liv.

Kan man trene noen som aldri har rørt en håndkontroller til å bli flink i «Call of Duty: Black Ops»? Marius kaster seg ut i oppgaven, og hvordan det har gått så langt kan du se i videoen her

Black Ops, spillet man bare trenger å vite hvor spawnen er for å få 500-0. Spill.no suger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=1321

Vår ukronede skytespillkonge i redaksjonen er uten tvil Marius, som behersker stort sett alt som kan krype og gå av førstepersons skytespill. Han så seg lei av at det kun er gutter som hevder seg i sjangeren, og fikk tak i Ingelin, som aldri har spilt et skytespill i hele sitt liv.

Kan man trene noen som aldri har rørt en håndkontroller til å bli flink i «Call of Duty: Black Ops»? Marius kaster seg ut i oppgaven, og hvordan det har gått så langt kan du se i videoen her

Black Ops, spillet man bare trenger å vite hvor spawnen er for å få 500-0. Spill.no suger.

Ehh da har du virkelig ikke spilt cod 4 og Mw2...

Lenke til kommentar

Tror nok poenget til TS er at han kritiserer Spill.no for useriøsitet, egentlig.

Altså, selvfølgelig kan jenter også spille FPS-spill - alle andre slags spill også for den saks skyld -

men kanskje Black Ops ikke er det beste spillet å begynne med, om det er så lett å få "500-0" i?

Edit: Synes forøvrig hele opplegget til Spill.no lukter svada, men meg om det...

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar

Har jeg vel. CoD4 er veldig bra. Modern Warfare 2 suger. Samme gjør Black Ops. Men kan ikke si noen er flinke i Black Ops, da alt man trenger å vite er hvor spawnen til fiende er, for så å campe der.. (har ikke spilt det, men sett flere videoer).

Og, hvorfor kommer du med CoD4 og MW2 som eksempel når BO er det det faktisk handler om?

Lenke til kommentar

Har jeg vel. CoD4 er veldig bra. Modern Warfare 2 suger. Samme gjør Black Ops. Men kan ikke si noen er flinke i Black Ops, da alt man trenger å vite er hvor spawnen til fiende er, for så å campe der.. (har ikke spilt det, men sett flere videoer).

Og, hvorfor kommer du med CoD4 og MW2 som eksempel når BO er det det faktisk handler om?

Du nevnte spawninga, og Cod BO (konsoll) er bedre(men langt ifra best) med spawninga.

Cod4 og MW2 blir du rett og slett drept med en gang du spawner, du spawner i kuler.

Lenke til kommentar

Du nevnte spawninga, og Cod BO (konsoll) er bedre(men langt ifra best) med spawninga.

Cod4 og MW2 blir du rett og slett drept med en gang du spawner, du spawner i kuler.

kanskje om du spiller free for all på public server, ikke hvis ikke. selv har jeg aldri hatt problemer med det, men spiller TDM/SnD promod for det meste.

Lenke til kommentar

Jeg spiller alt utenom TD (lite FFA).

Går mest i CTF, HQ, SnD, i hardcore.

Og det finnes ikke servere på xbox (som jeg vet om)

Trodde det var slikt at spillet samler alle som vil spille i en lobby, for så å kaste inn på en server som har mode'n dere vil spille og sånt.

Men.. hvilket CoD mener du nå?

Lenke til kommentar

Jeg er jente. Jeg spiller cod.

Alle? Ett av dem? Flere av dem? Er ikke bare ett spill. Kan dere ikke snart lære at CoD: Black Ops og CoD: Modern Warfare 2 IKKE er "cod", men spill i serien!?

Yes, me is mad!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...