FooFighters93 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har tenkt og ta tattoo nå når jeg blir 18. Vil ta storesøsteren og storebroren min sitt navn, og to like symboler vedsiden av. Har noen forslag på hva symbolene kan være? Vil ta sommerfugler, men blir litt rart føler jeg når broren min er så macho som han er. Takk for svar! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Dette er jo eit ganske fint/blomsteraktig symbol, dersom broren din klager kan du påpeike at det er symbolet til det svenske death metal bandet Opeth Endret 1. april 2011 av HValder Lenke til kommentar
FooFighters93 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Vil ikke ha symbolet til ett death metal band heller Vil ha noe som er fint på en jentes armledd Lenke til kommentar
clinique Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 synes du bør tenke mer over det. man bør ta en tatovering fordi man vil ha _nettopp den_, ikke bare fordi man vil ha en tatovering. da er det også mye mindre sannsynlighet for at du kommer til å angre. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå