Fat_ASS Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Noen av dere som har hatt dette problemet med HW.no sine sider? At alle bildene begynner og snurre når jeg holder musen over dem, og sangen "you spin me round round baby round round" går i bakgrunnen? Hva skjer? Lenke til kommentar
schnix Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Aner ikke hva som skjer. men morsomt var det i alle fall ! Var smart nok til å ta opp lit video av fenomenet. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Aner ikke hva som skjer. men morsomt var det i alle fall ! Var smart nok til å ta opp lit video av fenomenet. ah heldigvis at andre også har samme problemet. kjørte en virus scan med en gang.. trodde først jeg hadde blitt tullete for det tok lang tid før det skjedde igjen. Lenke til kommentar
schnix Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Den er over midnatt, ja. Da slipper jeg å ringe Gaustad dette året også! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Haha. Fantastisk. Jeg gikk inn på hw uten å merke noe før jeg beveget musepekeren over bildene. Flashback tilbake til meatspin. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 haha, prøv å beveg musepekeren mellom to bilder veldig fort. tempo +100 ^^ Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hahaha, jævla nice "DJing" jeg fikk til! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 For de som bruker soundcloud så har de også en morsom vri på siden deres. http://soundcloud.com/rakib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå